Dat dacht ik ook altijd en hoewel er ook wat kuttere dingen aan vastzitten was het wel erg gezellig en goed om, veel, mensen te leren kennenquote:
Wat een misplaatste komma's.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd en hoewel er ook wat kuttere dingen aan vastzitten was het wel erg gezellig en goed om, veel, mensen te leren kennen
Dan sta je er best netjes voorquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En het cijfer zit zo in elkaar:
The grading mark has a discrete distribution with the following rules:
The final grade will be the aerometric weighted mean of the four grades:
Weights:
0.3 grade of group assignments during tutorials
0.2 grade of the first intermediate exam (multiple choice)
0.3 grade of the second intermediate exam (multiple choice)
0.2 grade of exam case analysis
Die assignments tijdens de tutorials heb ik een 7,3 ofzo gemiddeld voor denk ik, eerste intermediate dus die 7, en die exam case heb ik nog niet terug.
Corractie, dat geldt niet voor alle mensen die daar bij zitten trouwensquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:03 schreef Allure_ het volgende:
Mensen die zelf geen vrienden kunnen maken gaan bij een studenstenvereniging.
Ik ken al meer dan genoeg mensen, en daarnaast hoef ik dat soort mensen nou niet per se in m'n vriendengroep.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd en hoewel er ook wat kuttere dingen aan vastzitten was het wel erg gezellig en goed om, veel, mensen te leren kennen
Hoezo moet je een 7 gemiddeld staan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:03 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb een gemiddelde van 6.81 voor m'n propedeuse-onderdelen heb ik net berekend. Tyfus, ik moet een 7 gemiddeld staan, dus ik moet nu allemaal 8en halen.
Ik wil wel een half jaartje naar het buitenland. Moet je een 7 gemiddeld voor hebben.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo moet je een 7 gemiddeld staan?
Zeg dat ik voor die exam case ook een 7 heb dan hoef ik hiervoor dus maar een 4,5 ofzo te halen.quote:
Ah oke, chill.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wil wel een half jaartje naar het buitenland. Moet je een 7 gemiddeld voor hebben.
Ja, ik moet nog wel een land kiezen. Heb echt geen idee waar ik naartoe wil, alles lijkt me wel leukquote:
Wij moeten dat gewoon sowieso, ongeacht je cijfer. Maar hoe beter je cijfer hoe chillere mogelijkheden je hebt. Bij een 5,5 kun je alleen naar fucking Duitsland ofzoquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wil wel een half jaartje naar het buitenland. Moet je een 7 gemiddeld voor hebben.
Ik zou naar een land gaan waar ze geen Engels praten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, ik moet nog wel een land kiezen. Heb echt geen idee waar ik naartoe wil, alles lijkt me wel leukBehalve landen waar ze totaal geen Engels praten dan.
Moeten jullie dat verplicht? Wist ik nietquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wij moeten dat gewoon sowieso, ongeacht je cijfer. Maar hoe beter je cijfer hoe chillere mogelijkheden je hebt. Bij een 5,5 kun je alleen naar fucking Duitsland ofzo!
kun je wel je fiets terugvragenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wij moeten dat gewoon sowieso, ongeacht je cijfer. Maar hoe beter je cijfer hoe chillere mogelijkheden je hebt. Bij een 5,5 kun je alleen naar fucking Duitsland ofzo!
Bij ons ook een 7 gemiddeld, alleen 7,5-8 als je naar de VS wil. En als er nou één land is waar ik heen wil ...quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, ik moet nog wel een land kiezen. Heb echt geen idee waar ik naartoe wil, alles lijkt me wel leukBehalve landen waar ze totaal geen Engels praten dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |