Zolang ik aangekleed ben, valt het heul niet opquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:09 schreef MrSubtle het volgende:
We houden toch wel van jemaakt niet uit joh... tis goed dat je er zo open over bent, en je ziet het niet eens op het eerste gezicht hoor
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:14 schreef Greys het volgende:
Je roept af en toe zomaar 'Haal me uit de SS' lijst terwijl je dat helemaal niet wilt zeggen?
Een soort SS-de-la-Tourette?
In ieder geval niet van achteren neequote:Op dinsdag 3 november 2009 21:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zolang ik aangekleed ben, valt het heul niet op
Ja echt he, of van die trollers, of van die mensen die alleen in man, vrouw, huisje, boompje, beestje denken. En dat dan de garantie voor een lang gelukkig leven zonder problemen is.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:18 schreef Greys het volgende:
Ah, even op Elies d'r postgeschiedenis geklikt en ik snap hem nu ja.
Seriously, wat een types
Sukkelsquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:18 schreef Greys het volgende:
Ah, even op Elies d'r postgeschiedenis geklikt en ik snap hem nu ja.
Seriously, wat een types
Ik hoop het. 't Scheelt iig. in dure behandelingen, en de linkjes op de site lijken veelbelovend.quote:
Leven en laten leven hoor dat gezeik ofuhh Pagan soezen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja echt he, of van die trollers, of van die mensen die alleen in man, vrouw, huisje, boompje, beestje denken. En dat dan de garantie voor een lang gelukkig leven zonder problemen is.
Alhoewel ik me afvraag hoe 'afwijking' bedoel word. Als in 'afwijkend van wat meest gangbaar is', dat zou je dan best zo kunnen noemen.
Maar 'afwijking' als in ziekte
Precies... Lesbisch is toch geen ziekte?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja echt he, of van die trollers, of van die mensen die alleen in man, vrouw, huisje, boompje, beestje denken. En dat dan de garantie voor een lang gelukkig leven zonder problemen is.
Alhoewel ik me afvraag hoe 'afwijking' bedoel word. Als in 'afwijkend van wat meest gangbaar is', dat zou je dan best zo kunnen noemen.
Maar 'afwijking' als in ziekte
En als beloning dat je moest lachen mag ik je er nu dus weer inzetten?quote:
Ben benieuwd..dat zou idd een hoop schelen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:21 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik hoop het. 't Scheelt iig. in dure behandelingen, en de linkjes op de site lijken veelbelovend.
Blij dat je het even bevestigt; ik was er al wat onzeker overquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:20 schreef MrSubtle het volgende:
In ieder geval niet van achteren nee, als je kleding lekker los zit dan
Kwelgeest, verzin voor mij maar wat leuksquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
En als beloning dat je moest lachen mag ik je er nu dus weer inzetten?
Hm?
Ja?
Ik post niet meerquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:23 schreef Greys het volgende:
De lapo komt weer in zicht!En ik zag dat de wiki met het laatste deel al is aangepast. Dit voor degene die de gelukkige winnaar van de lapo is natuurlijk.
LOG't
Ik vind het beide prima. Zoenende mannen vind ik altijd wel best wel smerig om te zien.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:22 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Precies... Lesbisch is toch geen ziekte?
Homo's... ja DAT is wat anders
Vind dat je mensen moet beoordelen op hun mens zijn, er is geen standaard gedrag.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Blij dat je het even bevestigt; ik was er al wat onzeker over
En dan serieus: ik snap niet waarom het een issue is voor mensen. Echt niet. En ik voel me niet aangesproken, word er niet verdrietig of boos van, maar vind het hooguit jammer dat er mensen zijn die zo denken, waardoor er weer mensen zijn die er last van hebben
Ow ja, en een afwijking is het vast en zeker. Zoals zovele dingen
Ben je nog over te halen denk je ja?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kwelgeest, verzin voor mij maar wat leukskan ik ook meedoen in de voorpret.
Mensen die alles moeten labelen en in hokjes moeten stoppen om er mee om te kunnen gaanquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:23 schreef ElisaB het volgende:
En dan serieus: ik snap niet waarom het een issue is voor mensen. Echt niet. En ik voel me niet aangesproken, word er niet verdrietig of boos van, maar vind het hooguit jammer dat er mensen zijn die zo denken, waardoor er weer mensen zijn die er last van hebben
Ow ja, en een afwijking is het vast en zeker. Zoals zovele dingen
In zn algemeen. Je bent IT'er, maar das een breed begripquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Nú op dit moment?
Of in z'n algemeen?
Dat hele kleffe hoeft voor mij int geheel niet..mannen..zucht!quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind het beide prima. Zoenende mannen vind ik altijd wel best wel smerig om te zien. Zoenende vrouwen daarentegen![]()
Verder snap ik ook niet wat er fout zou moeten zijn 'afwijkend van de massa' zijn. Bij andere dingen krijg je er miljoenen voor en sta je iedere dag met je kop in de bladen als je iets doet of kan wat de meeste anderen niet doen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |