TS daarvan heeft wel z'n PM gevonden om mensen die niet zo aardig tegen 'm waren af te blaffenquote:
Nah en ik zei nog dat ik het een schatje vond en dan krijg ik daarvoor niet eens een bedankje?quote:Op zondag 20 december 2009 22:44 schreef E.T. het volgende:
[..]
TS daarvan heeft wel z'n PM gevonden om mensen die niet zo aardig tegen 'm waren af te blaffen![]()
altijd gezellig op de zondagavond als ik m'n gele envelopje aanklik
Ik zou 'm pm'enquote:Op zondag 20 december 2009 22:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nah en ik zei nog dat ik het een schatje vond en dan krijg ik daarvoor niet eens een bedankje?
Onderwerp: "wat een sukkel ben jij zeg"quote:
quote:je hebt wel een grote bek hoop dat je kinderen dat niet hebben zou zonden zijn al kunnen ze daar natuurlijk wel geld mee verdienen op de hoek van de straat
sukkel
als je geen abo hebtquote:Op woensdag 23 december 2009 12:04 schreef Groofsken het volgende:
Hoe lang kan ik zelf mijn berichten nog wijzigen? Ik heb mijn bevallingsverhaal geplaatst, maar wil dat ook weer weghalen later. Vroeg me af tot wanneer dat nog kan?
Thanks.
Oké, dankjewelquote:Op woensdag 23 december 2009 12:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je geen abo hebt
Maximale edittijd berichten
(forum only) 48 uur
Nee geen haast maar dacht dat ik het zelf kon wijzigen. Zit een tijdslimiet op.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Gedaan. Heb je er haast mee ofzo?
quote:
whut>?quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:08 schreef Groofsken het volgende:
Lieve mensen allemaal, ik ben hier weg. Ik ben hier niet gewenst en dat maakt me zo verdrietig dat ik me er niet overheen kan zetten om dan wel te blijven voor het contact met de anderen. Heel jammer, maar het is me dit verdriet niet waard nu.
Ik mis ook iets! Niet weggaan!quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:08 schreef Groofsken het volgende:
Lieve mensen allemaal, ik ben hier weg. Ik ben hier niet gewenst en dat maakt me zo verdrietig dat ik me er niet overheen kan zetten om dan wel te blijven voor het contact met de anderen. Heel jammer, maar het is me dit verdriet niet waard nu.
ik heb geen idee wat er aan de hand is, maar ik heb niet de indruk dat de meeste mensen hier je kwijt willen hoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:23 schreef Groofsken het volgende:
Ik kan niet echt op een hele goede manier uitleg bieden. Ik kan er alleen maar van huilen. Het spijt me echt. Misschien maak ik een (no worries voor degene die het betreft) een heel respectvol uitlegverhaaltje voor degenen die het toch graag willen begrijpen. Ik kan er nu alleen nog maar van huilen. Ik denk er even over na.
Dank voor jullie lieve reacties in ieder geval.
Meen je dit serieus? Vind het eigenlijk niet zo netjes om dat hier zo te melden als je dat echt vind. Iedereen heeft evenveel recht om hier te zijn hoor...quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nou Groof, misschien voelt het voor jouzelf niet zo, maar ik vind je echt heel fijn binnen de groep OUDers passen. Er zijn mensen veel minder gewenst dan jij en die zijn niet weg te krijgen (denk Joshua)
Je moet blijven hoor Groofje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |