dunno, ben ook maar wat anders gaan doenquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:18 schreef justmattie het volgende:
HOOOOOOOOOI en strooi in de meterkast
Waarom is hier bijna een uur niets gepost
Ik heb ook geen id waar iedereen isquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:54 schreef Belly76 het volgende:
[..]
dunno, ben ook maar wat anders gaan doen... aan jou voor wat leven in de brouwerij (Amstel, had ik begrepen)
Nee, dat was van mijquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:54 schreef Belly76 het volgende:
[..]
dunno, ben ook maar wat anders gaan doen... aan jou voor wat leven in de brouwerij (Amstel, had ik begrepen)
Jamma... eerlijk alles (virtueel) delen, toch?! Ik hoop binnenkort mee te mogen doen met een snoeptestquote:
Interessantquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:02 schreef Belly76 het volgende:
[..]
Jamma... eerlijk alles (virtueel) delen, toch?! Ik hoop binnenkort mee te mogen doen met een snoeptest
Dat weet ik nog niet, maar ik moest eerst een enquête invullen om te kijken wat mij idee over snoepen is. Als ik voldoe, dan mag ik meedoen. Ben benieuwd, ben namelijk een enorme snoeper, mjammiequote:Op dinsdag 3 november 2009 21:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Interessantwat moet dan gaan doen?
Tuurlijk, maar ik heb ze fysiek hier thuis staanquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:02 schreef Belly76 het volgende:
[..]
Jamma... eerlijk alles (virtueel) delen, toch?! Ik hoop binnenkort mee te mogen doen met een snoeptest
Dat werd ik wel en was ook snel op m'n teentjes getrapt gelukkig tegenwoordig niet meer. Ik hoop voor je dat je geselecteerd wordtquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:05 schreef Belly76 het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, maar ik moest eerst een enquête invullen om te kijken wat mij idee over snoepen is. Als ik voldoe, dan mag ik meedoen. Ben benieuwd, ben namelijk een enorme snoeper, mjammie
Gelukkig word ik van suiker helemaal niet druk
Ik hoef geen bier dat van slootwater(of wat de amstel ook mag zijn) wordt gemaaktquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik heb ze fysiek hier thuis staan
Het wordt bij Heineken gebrouwenquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoef geen bier dat van slootwater(of wat de amstel ook mag zijn) wordt gemaakt
Ik heb echt medelijden met jouquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het wordt bij Heineken gebrouwen
Dank je, hoewel ik het wel zal overlevenquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb echt medelijden met jou[ afbeelding ]
prima weg drink bierquote:
Ik heb liever Hertog Jan of Palmquote:
Alleen in grote hoeveelheden geconsumeerd.quote:
Ik heb hier nog een kratje HJquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb liever Hertog Jan of Palm
hahaha, herken ik... ik ben maar gaan werken (erg, ik weet het)quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
ik verveel me zo erg. Ik wilde een uur geleden al naar bed gaan maar vond half 9 toch echt iets te vroeg
Dat is wel heel erg vroeg, is er iets dat wij kunnen doen om van je verveling af te komen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
ik verveel me zo erg. Ik wilde een uur geleden al naar bed gaan maar vond half 9 toch echt iets te vroeg
Leffequote:Op dinsdag 3 november 2009 21:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb liever Hertog Jan of Palm
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:34 schreef Belly76 het volgende:
Ik ga geloof ik maar even lezen(met een boek enzo). Mazzel!!!
![]()
![]()
![]()
Jij.... jij... jij YVONNE KLOONquote:
Hoezo dat dan? wat heb ik nu weer gemistquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij.... jij... jij YVONNE KLOON
Dit moet je me toch een volgende keer uitleggen hoor...quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij.... jij... jij YVONNE KLOON
newbie zeker?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:35 schreef Belly76 het volgende:
[..]
Dit moet je me toch een volgende keer uitleggen hoor...
Ik ookquote:
quote:
quote:geregistreerd op: dinsdag 8 mei 2007 @ 17:38
Dan hoor je te weten dat Yvonne graag Leffe drinktquote:
Uhm en die 5 jaar met mn vorige account schatquote:
welke danquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm en die 5 jaar met mn vorige account schat
Ken je niet.quote:
dat zijn de ergstequote:Op dinsdag 3 november 2009 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ken je niet.
Kwam er niet vaak mee op het forum maar lurk wel al mee sinds 2000 ongeveer
Hoezo hoor je dat dan te weten?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan hoor je te weten dat Yvonne graag Leffe drinkt
quote:
Omdat dat toch wel heel bekend isquote:
Dit is de eerste keer dat ik dit hoorquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat dat toch wel heel bekend is
als je dat moet vragen ben je echt een newbiequote:
quote:
hoiquote:
Trevquote:
is dat slecht dan weinig slaapquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tip voor volgend weekend sla geen nacht over
watskubiziebird?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:17 schreef Ezechielk het volgende:
Ik ga morgen het licht uit iemands ogen slaan
Hoezo dat dan? moet het weer zo gewelddadig?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:17 schreef Ezechielk het volgende:
Je meent het.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tip voor volgend weekend sla geen nacht over
angry people need hugsquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:17 schreef Ezechielk het volgende:
watskuburt in de schuur?!quote:
quote:
Nope, devilswhore en attentionwhore.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:22 schreef porsche1 het volgende:
3 keer raaien wat jij bent. Jij beeeent een crackhoer crackhoer.
Ik heb dat niet grappige liedje in mijn hoofd.
ik was het ook niet van plan.quote:
Ik zie er verschil inquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope, devilswhore en attentionwhore.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope, devilswhore en attentionwhore.
quote:
Jeugd van tegenwoordigquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? moet het weer zo gewelddadig?
Dan moet je dat maar eens gaan doenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Jeugd van tegenwoordig
Nee, ik zal het kort samen proberen te vatten.
Een kerel die zag m'n ex, waar het net mee uit is, een tijd geleden wel zitten. Hij heeft proberen te stoken en zo. Later is hem, eerst door m'n ex, later door mij, duidelijk gemaakt dat ze daar niet gediend van is, en totaal geen interesse heeft. Nu niet, nooit niet. Nu zijn we uit elkaar, en dat is hem ter ore gekomen, en hij is in een verkapte stalker verdanderd. Hij ligt daar nog net niet voor de deur, maar wel de hele tijd smsen, bellen, mailen enzo. Ze heeft al meerdere keren gezegd dat hij moet stoppen, maar hij blijft doorgaan. Dan ga ik maar eens een hartig woordje met hem babbelen
de jeugd roeleert, masterlijke beats van basquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Jeugd van tegenwoordig
Een kerel die zag m'n ex, waar het net mee uit is, een tijd geleden wel zitten. Hij heeft proberen te stoken en zo. Later is hem, eerst door m'n ex, later door mij, duidelijk gemaakt dat ze daar niet gediend van is, en totaal geen interesse heeft. Nu niet, nooit niet. Nu zijn we uit elkaar, en dat is hem ter ore gekomen, en hij is in een verkapte stalker verdanderd. Hij ligt daar nog net niet voor de deur, maar wel de hele tijd smsen, bellen, mailen enzo. Ze heeft al meerdere keren gezegd dat hij moet stoppen, maar hij blijft doorgaan. Dan ga ik maar eens een hartig woordje met hem babbelen
Hm, wapens gebruik ik niet. Blote vuist.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
angry people need hugs
or sharp objects
Waarom?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:23 schreef justmattie het volgende:
DW
Die toetslokalen in de gymzalen zijn echt geweldig
Net weer terug van een unban.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat is de reden dat wij ons mogen vereren met je bezoek?
Marijkequote:
heb je het nou over josephine?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Jeugd van tegenwoordig
Dat kanquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:25 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Net weer terug van een unban.48 uur.
en ik kwam het topic weer eens tegen.
Omdat we een half uur moesten wachten, we waren met drie. En we vonden een bal tussen die toestellenquote:
Mjah, is niet het hele verhaal, er is meer gebeurd, maar dat maak ik hier niet openbaar.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan moet je dat maar eens gaan doen
Mjah, die kunnen beter een leven zoeken, in plaats van dermate kansloos doenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
de jeugd roeleert, masterlijke beats van bas![]()
hmm mja sommige mensen heh_!
Een ander manier van gebruiken van scherpe voorwerpen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm, wapens gebruik ik niet. Blote vuist.
Hugs zijn daarna welkom, als hij de boodschap begrepen heeft
zoets moet dan ook gewoon heh, je kan het niet latenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Omdat we een half uur moesten wachten, we waren met drie. En we vonden een bal tussen die toestellenVOETBALLEN
![]()
![]()
De tafels stonden allemaal scheef, stoelen om....
quote:
Jep.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
heb je het nou over josephine?
maar dat is niet tof. Van mij mag je zijn licht uitslaan.
omg.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Omdat we een half uur moesten wachten, we waren met drie. En we vonden een bal tussen die toestellenVOETBALLEN
![]()
![]()
De tafels stonden allemaal scheef, stoelen om....
Lijkt me ook niet handigquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mjah, is niet het hele verhaal, er is meer gebeurd, maar dat maak ik hier niet openbaar.
[..]
Mjah, die kunnen beter een leven zoeken, in plaats van dermate kansloos doen
huh wtf ik heb wat gemist wat is er gebeurd? :\quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jep.
Als hij niet oppast gebeurt dat ook. Het is dat ik haar heb beloofd niet nu verhaal te gaan halen, momenteel ben ik er toe in staat
Nah, daar ben ik ook niet vanquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een ander manier van gebruiken van scherpe voorwerpen.
Maar hij klinkt niet echt als iemand die de boodschap snel begrijpt..
* DevilsWhore knuffelt Bart
Bart!quote:
Trevviequote:
DW liefjequote:
Hey Porsche!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:27 schreef porsche1 het volgende:
Hey Marijke, gij ook hier?
Hedde ge lekker gejoga dinges?
Zoiets vraagt er gewoon om inderdaadquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
zoets moet dan ook gewoon heh, je kan het niet laten![]()
[..]
helleuw
Wist je het niet? Ik ben weer vrijgezelquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
huh wtf ik heb wat gemist wat is er gebeurd? :\
Ga roken. Dat helpt.
Ja dat ookquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
omg.
en het grootste deel van die tafels daar wiebelen.Vet irritant!
Hai PeZu!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
zoets moet dan ook gewoon heh, je kan het niet laten![]()
[..]
helleuw
Ja. Ik mag niet eens valse voetbal standen zeggen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bart!![]()
![]()
Wat een eikel zeg...Ik kan slecht tegen zulke mensen...
[..]
Trevvie![]()
![]()
[..]
DW liefje
[..]
Hey Porsche!Je bent terug!
![]()
En de yoga was heeeeeerlijk, ben in tijden niet zo relaxed geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |