dunno, ben ook maar wat anders gaan doenquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:18 schreef justmattie het volgende:
HOOOOOOOOOI en strooi in de meterkast
Waarom is hier bijna een uur niets gepost
Ik heb ook geen id waar iedereen isquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:54 schreef Belly76 het volgende:
[..]
dunno, ben ook maar wat anders gaan doen... aan jou voor wat leven in de brouwerij (Amstel, had ik begrepen)
Nee, dat was van mijquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:54 schreef Belly76 het volgende:
[..]
dunno, ben ook maar wat anders gaan doen... aan jou voor wat leven in de brouwerij (Amstel, had ik begrepen)
Jamma... eerlijk alles (virtueel) delen, toch?! Ik hoop binnenkort mee te mogen doen met een snoeptestquote:
Interessantquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:02 schreef Belly76 het volgende:
[..]
Jamma... eerlijk alles (virtueel) delen, toch?! Ik hoop binnenkort mee te mogen doen met een snoeptest
Dat weet ik nog niet, maar ik moest eerst een enquête invullen om te kijken wat mij idee over snoepen is. Als ik voldoe, dan mag ik meedoen. Ben benieuwd, ben namelijk een enorme snoeper, mjammiequote:Op dinsdag 3 november 2009 21:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Interessantwat moet dan gaan doen?
Tuurlijk, maar ik heb ze fysiek hier thuis staanquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:02 schreef Belly76 het volgende:
[..]
Jamma... eerlijk alles (virtueel) delen, toch?! Ik hoop binnenkort mee te mogen doen met een snoeptest
Dat werd ik wel en was ook snel op m'n teentjes getrapt gelukkig tegenwoordig niet meer. Ik hoop voor je dat je geselecteerd wordtquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:05 schreef Belly76 het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, maar ik moest eerst een enquête invullen om te kijken wat mij idee over snoepen is. Als ik voldoe, dan mag ik meedoen. Ben benieuwd, ben namelijk een enorme snoeper, mjammie
Gelukkig word ik van suiker helemaal niet druk
Ik hoef geen bier dat van slootwater(of wat de amstel ook mag zijn) wordt gemaaktquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik heb ze fysiek hier thuis staan
Het wordt bij Heineken gebrouwenquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoef geen bier dat van slootwater(of wat de amstel ook mag zijn) wordt gemaakt
Ik heb echt medelijden met jouquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het wordt bij Heineken gebrouwen
Dank je, hoewel ik het wel zal overlevenquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb echt medelijden met jou[ afbeelding ]
prima weg drink bierquote:
Ik heb liever Hertog Jan of Palmquote:
Alleen in grote hoeveelheden geconsumeerd.quote:
Ik heb hier nog een kratje HJquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb liever Hertog Jan of Palm
hahaha, herken ik... ik ben maar gaan werken (erg, ik weet het)quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
ik verveel me zo erg. Ik wilde een uur geleden al naar bed gaan maar vond half 9 toch echt iets te vroeg
Dat is wel heel erg vroeg, is er iets dat wij kunnen doen om van je verveling af te komen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
ik verveel me zo erg. Ik wilde een uur geleden al naar bed gaan maar vond half 9 toch echt iets te vroeg
Leffequote:Op dinsdag 3 november 2009 21:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb liever Hertog Jan of Palm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |