Trevquote:
is dat slecht dan weinig slaapquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tip voor volgend weekend sla geen nacht over
watskubiziebird?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:17 schreef Ezechielk het volgende:
Ik ga morgen het licht uit iemands ogen slaan
Hoezo dat dan? moet het weer zo gewelddadig?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:17 schreef Ezechielk het volgende:
Je meent het.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tip voor volgend weekend sla geen nacht over
angry people need hugsquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:17 schreef Ezechielk het volgende:
watskuburt in de schuur?!quote:
quote:
Nope, devilswhore en attentionwhore.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:22 schreef porsche1 het volgende:
3 keer raaien wat jij bent. Jij beeeent een crackhoer crackhoer.
Ik heb dat niet grappige liedje in mijn hoofd.
ik was het ook niet van plan.quote:
Ik zie er verschil inquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope, devilswhore en attentionwhore.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope, devilswhore en attentionwhore.
quote:
Jeugd van tegenwoordigquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? moet het weer zo gewelddadig?
Dan moet je dat maar eens gaan doenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Jeugd van tegenwoordig
Nee, ik zal het kort samen proberen te vatten.
Een kerel die zag m'n ex, waar het net mee uit is, een tijd geleden wel zitten. Hij heeft proberen te stoken en zo. Later is hem, eerst door m'n ex, later door mij, duidelijk gemaakt dat ze daar niet gediend van is, en totaal geen interesse heeft. Nu niet, nooit niet. Nu zijn we uit elkaar, en dat is hem ter ore gekomen, en hij is in een verkapte stalker verdanderd. Hij ligt daar nog net niet voor de deur, maar wel de hele tijd smsen, bellen, mailen enzo. Ze heeft al meerdere keren gezegd dat hij moet stoppen, maar hij blijft doorgaan. Dan ga ik maar eens een hartig woordje met hem babbelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |