Bij een meid staat er del op het slipje.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:35 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)Striketoernooi.dhtml
quote:
Jaquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:45 schreef Fha het volgende:
[..]
omdat gas nou eenmaal duur is en gevelkachels kut zijn. Dus ja dat moet welMaar gelukkig heeft de mens ook ooit kleding uitgevonden
en op de beha staat CTRL en ALTquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:46 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Bij een meid staat er del op het slipje.
en een electrisch kacheltje ?quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:45 schreef Fha het volgende:
[..]
omdat gas nou eenmaal duur is en gevelkachels kut zijn. Dus ja dat moet welMaar gelukkig heeft de mens ook ooit kleding uitgevonden
Slimquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en een electrisch kacheltje ?
is dat niks voor je?
nee.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Jaging jij trouwens niet verhuizen?
klopt en je hoeft ze niet echt lang aan te zetten gewoon even de kou uit de kamerquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:56 schreef Nijns het volgende:
je hebt ook van die ventilatoren-torentjes die in de winter warmte kunnen geven en in de zomer verkoeling
je moet hem niet te lang aan zetten en dan valt het wel mee qua verbruikquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:58 schreef Fha het volgende:
[..]
nee.
@gf: nah dan gaat de elektriciteitsrekening weer kilometers de lucht inIk heb nergens last van verder dus ik red me wel hoor
hij heeft smaakquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:00 schreef Fha het volgende:
Ik overleef het ook prima zonder verwarming
En Bolle jat kipfilet
quote:
Hij heeft geen manierenquote:
manieren moet je hem lerenquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij heeft geen manierenen rauwe kipfilet vind ik niet heel smakelijk eigenlijk
Jij hebt zeker nooit katten gehad heh?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
manieren moet je hem leren![]()
maar hij dus wel
quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nooit katten gehad heh?
Geloof me nou maar.. je kunt een kat iets niet aflerenquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar dat betekent niet dat je ze niks kan afleren
vrienden van ons hebben het toch bij hun kat wel afgeleerd.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Geloof me nou maar.. je kunt een kat iets niet aflerenHij doet alsof hij het weet wanneer je kijkt en de sec dat je je omdraait doet hij het alsnog. Aard van het beestje
quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:21 schreef cablegunmaster het volgende:
hoi =) ik in een keer verdwenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |