Zo, nu wel bijgelezen

Claudia, en anderen die twijfelen over een doek, ik zou bijna zeggen, stel je vraag in het draagdoekentopic en dan krijg je vast prima tips en links en merken en zo. En anders kan je mss een doek lenen van iemand? En wat sowieso een veilige is, kies een van de grote merken, die raak je zo weer kwijt als het niks blijkt te zijn voor jullie

En wat het ook is, als je bij een groot, bekend merk begint, weet je dat een goede kwaliteit koopt. Als dat bevalt kan je gaan fine-tunen en meer de details in welke weving jij het prettigst vindt. Maar in het begin is het belangrijkste criterium kleur (als je eenmaal gekozen hebt voor rekbaar vs. Geweven)
Oh, ik lees dat je in Amsterdam woont, dan woon ik nog best in de buurt. Ik heb alleen geweven doeken, maar die kan je wel even komen voelen als je wil? (en nog de deur uit wil, overtijd en zo)
Tan, fijn dat je bij de vlos mag blijven!
Mp, mooie echo!

En gefeliciteerd met je sticker!

Leo, ik word meestal wakker als me omdraai in mijn slaap, want dat geeft altijd steken in mijn

maar als ik weer lig, maf ik weer verder

voor maagzuur heb ik een hele stellage van kussens gebouwd, waardoor ik op een ware skischans lig met mijn bovenlijf. Wil ik ook nog wel eens vanaf glijden, maar wederom terugklauteren en we maffen weer!

BJ, wat irritant als je ook nog migraine krijgt van je bloeddruk!

Faja, balen dat je aan de AB moet! Hopelijk gaat het snel weer beter!