abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74340104

Fok! Dieetclub #289 Eat a cookie, skip a meal!

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door DarkElf op 03-11-2009 09:19:10 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_74340146
Nieuw topic!
Ik lees en doe weer mee.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_74340147
hoewel na alle regen je daar tot je oksels in de modder loopt met een beetje pech dus vanavond wordt het hardlopen naast een herfstbos
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_74340165
meelees-en-aanmoedig-post
Ja doei.
pi_74340205
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 08:58 schreef motorbloempje het volgende:
meelees-en-aanmoedig-post
maar goed, ik zei dus iets in de trant van: he je bent blauw , toen ik hem op slot gooide.

Op ses las ik net, leuk Veel plezier.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_74340220
ja! Had een open solli gestuurd en toen vroeg remlof ineens of ik daar nog echt zin in had
Ja doei.
pi_74340290
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 09:02 schreef motorbloempje het volgende:
ja! Had een open solli gestuurd en toen vroeg remlof ineens of ik daar nog echt zin in had
leuk
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_74340454
het lijstje doet het niet, is dat bewust?

En MoBlo gefeliciteerd met blauw-zijn!
pi_74340529
nee, waarom zou dat bewust zijn?
Tis gefixt, had het nog niet gezien
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_74340542
Mss wou je niet dat mensen in 1x kunnen zien wie hoeveel is afgevallen?
pi_74340717
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 09:20 schreef omearos het volgende:
Mss wou je niet dat mensen in 1x kunnen zien wie hoeveel is afgevallen?
nee hoor, heb gewoon er niet naar gekeken.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_74340994
Goedemorgen
Nog niet op de weegschaal gestaan, dat doen we volgende week wel weer.
Vandaag het 1e tentamen en donderdag de 2e, vanwege de vakantie niet het allerbeste kunnen leren maar hopelijk wel goed genoeg
Zit nog te twijfelen om vanavond een groepsles te volgen, maar die duren bijna altijd 2 uur en vind eigenlijk dat ik die tijd (plus een uur reistijd) maar heel even aan de tentamens moet besteden.
  dinsdag 3 november 2009 @ 11:09:05 #13
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_74343231
Tentamens zijn ook belangrijk, nu ook mee bezig...en tevens werken en geestelijk voorbereiden op training van vanavond . Lekker druk dus

(ps, gewoon een matige tvp eigenlijk )
Live life to the Ender :D
pi_74343381
tentamenweek is hier weer voorbij. Kon er door Rome helaas maar 1 maken, maar die ging wel meteen redelijk goed volgens mij dus dat scheelt weer.

De rest gaat ook wel goed komen, in januari. Propedeuse, here I come
Ja doei.
pi_74343403
Ik ga ook niet sporten vandaag. Had vanmorgen wel mijn sportkleren meegenomen, maar voel me toch nog niet goed genoeg Nu al bijna 2 weken niet gesport door ziekte, maar eerst maar echt beter worden en dan weer sporten.
pi_74343451
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 11:14 schreef omearos het volgende:
Ik ga ook niet sporten vandaag. Had vanmorgen wel mijn sportkleren meegenomen, maar voel me toch nog niet goed genoeg Nu al bijna 2 weken niet gesport door ziekte, maar eerst maar echt beter worden en dan weer sporten.
Sporten terwijl je ziek bent is ook niet goed voor je, dus inderdaad maar eerst echt goed uitzieken
Vanavond ga ik misschien nog even hardlopen, dan heb ik geen reistijd en is ook maar een half uurtje

Volgende week woensdag mag ik mijn propedeuse op gaan halen stiekem toch wel trots dat ik alles in een keer gehaald heb
pi_74343830
Gaat lekker dus Moblo, Ender en Sarabi ook!

Sporten als je ziek bent is niet ok idd, heb zelfs ergens gelezen dat bijv hardlopen als je koorts hebt gevaarlijk kan zijn?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_74343863
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 11:14 schreef omearos het volgende:
beterschap!

ik ga straks tennissen met Mr.Mo en we hebben ons opgegeven voor de vervolgcursus vanaf volgende week, dus we tennissen lekker door tot januari

godzijdank kom ik volgende week hopelijk in rustiger vaarwater zodat ik ook weer overdag kan sporten elke keer schrijf ik me in, en daarna weer uit omdat er iets voor studie of bestuur tussen kwam...
Ja doei.
pi_74344072
Jammer omeoros, dat lopen nu niet lukt, het is zo'n heerlijk weer ervoor.

Super Sarabi, je P!

Het staat je vreemd, dat blauw moblo.

Lopen in een bos, dat wil ik ook. Jammer dat echte bossen zo ver weg zijn. De eerste Evy is bijna afgerond. Tempo van 0,niks, maar het lukt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_74344120
ik moet er ook nog even aan wennen maar ik vind 't wel leuk. In ieder geval een super leuk subforum, vind ik
ga je Evy 2 doen? Of doe je deze nog een keer?
Ja doei.
pi_74344128
wat goed Yppy, ik hang nog steeds rond les 13, misschien kan ik wel meer maar op de een of andere manier voelt dit ook wel lekker. Ach zal vast wel weer een keer een stapje verder zetten
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_74344160
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
ik moet er ook nog even aan wennen maar ik vind 't wel leuk. In ieder geval een super leuk subforum, vind ik
En zolang je je niet te veel met het gebeuren achter de schermen bemoeit blijft het wrs ook leuk
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_74344179
even een tvp...
Kwak
  dinsdag 3 november 2009 @ 12:28:41 #24
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_74345609
het is vast al gevraagd, maar waar hebben jullie Evy gevonden?
Live life to the Ender :D
pi_74345658
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 12:28 schreef Ender_W het volgende:
het is vast al gevraagd, maar waar hebben jullie Evy gevonden?
zie pm
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')