Mijn insteek was een curus om goed in slaap te leren komen en hoe te handelen als dit niet lukt, eventueel bij een psoycoloog iv.m stress maar ik kende die tabletten niet eens.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
Waarom ging je in eerste instantie naar de dokter met wat slaapprobleempjes? Wat verwachtte je van hem?
Ik snap oprecht niet dat je dat achteraf pas gaat uitzoeken. Je hebt maar 1 lichaam en daar moet je het voor altijd mee doen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:30 schreef Slaap-lekker het volgende:
[..]
Inderdaad, ik wist niet beter, de doktor zei zelf niet dat het erg verslavend was, dan geloof je toch zo iemand die er jaren voor geleerd heeft!
Uit een onderzoek van een verslavings site ben je binnenn 6 dagen verslaafd aan die talbet Dormicum
Mogelijke onhafhankelijk worden van die dormicum, de doktor zij dat dat wel mee viel!quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:34 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet dat je dat achteraf pas gaat uitzoeken. Je hebt maar 1 lichaam en daar moet je het voor altijd mee doen.
Wat stond er in de bijsluiter?
Als je insteek was het leren omgaan met stress, waarom heb je daar niet op aangedrongen dan? Is toch altijd hoe dan ook beter dan medicatie. Dan pak je de oorzaak aan en daar kun je de rest van je leven van profiteren.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:33 schreef Slaap-lekker het volgende:
[..]
Mijn insteek was een curus om goed in slaap te leren komen en hoe te handelen als dit niet lukt, eventueel bij een psoycoloog iv.m stress maar ik kende die tabletten niet eens.
Als zegt dat het helpt, neem een leek ze aan, ik in dit geval.
Logisch toch, als een doktor een hart medicijn voorschrijft vertrouw je toch ook op je huisarts dat ze goed werken ??
http://www.consumed.nl/bijsluiters/1700/Dormicum_tablettenquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:34 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet dat je dat achteraf pas gaat uitzoeken. Je hebt maar 1 lichaam en daar moet je het voor altijd mee doen.
Wat stond er in de bijsluiter?
Hey, jij ook al hier?quote:
Ja, dat snap ik. Maar als je nu wel even het fatsoen en het verantwoordelijkheidsgevoel hebt de bijsluiter te lezen, zou ik niet zo maar ineens helemaal stoppen. Je kunt er epileptische aanvallen van krijgen, verlies van werkelijkheidszin en wat al niet meer.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:42 schreef Slaap-lekker het volgende:
Dat zal mischien ook wel, maar wil nu een einde aan dit kut recept maken!
Voor eeuwig, mischienn dom van me geweest om niet alles uit te zoeken, dat is allemaal achteraf,,,
Ben gewoon verslaafd en wil er nu vanaf aF! NUUUUUUUUUUUUUUUU
Ik heb ze ook al een tijd in huis. Ook om te kunnen slapen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:53 schreef eleusis het volgende:
Toch wel apart dat mensen zo verschillend op benzodiazepines kunnen reageren. Ik heb ze ooit eens genomen, en ik vond er niets bijzonders aan. Iedereen gilt er altijd over en ik moest lullen als brugman om ze mee te krijgen, dankzij dit soort verhalen dus, maar ik werd er alleen maar duf van.
[..]
Ik weet natuurlijk niet wat jouw verhaal verder is, maar ik vind het best schokkend dat zo veel jonge mensen dat soort zooi thuis hebben liggen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb ze ook al een tijd in huis. Ook om te kunnen slapen.
Vriendlief wilde wel eens weten hoe dat voelde, nou, hij voelde helemaal niets...terwijl ik er heerlijk warm van wordt...maar ja, misschien zijn hij en jij al warm van jezelf?
Klopt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Hey, jij ook al hier?![]()
Dat andere topic kwam ik je ook al tegen...
Zo jong ben ik niet meer hoor...quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:57 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet wat jouw verhaal verder is, maar ik vind het best schokkend dat zo veel jonge mensen dat soort zooi thuis hebben liggen.
Ik zou er zelf meer voor voelen de oorzaken van de slaapproblemen aan te pakken. En als dat niet lukt me neerleggen bij slaapproblemen. Ik heb zelf jaren geleden ook moeilijke tijden doorstaan in de familiesfeer en kon daardoor langdurig niet goed slapen. Echter als ik 2 of 3 dagen nauwelijks had geslapen, sliep ik de dag daarop als een roos.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Zo jong ben ik niet meer hoor...![]()
En zelf zie ik het niet direct als zooi, maar als medicijnen die je ook als dusdanig moet gebruiken. Met gezond verstand dus. En in overleg met je behandelend arts.
En mijn ervaring is dat je het echt niet zomaar mee krijgt. Maar bij TS is dat kennelijk anders gegaan?
Er kunnen altijd momenten in je leven komen dat je blij bent dat ze bestaan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:05 schreef Equites het volgende:
Ik ben altijd al bang geweest voor die slaappillen. Als je lichaam niet wilt slapen heeft dat een reden, en daar gaan je pilletjes je misschien 2 of 3 dagen mee helpen maar meer ook niet. Zelfs als ik ziek ben slik ik amper paracetamol, al die chemische troep brengt je nergens heen.
Het is fijn dat dat voor jou zo werkt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:12 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik zou er zelf meer voor voelen de oorzaken van de slaapproblemen aan te pakken. En als dat niet lukt me neerleggen bij slaapproblemen. Ik heb zelf jaren geleden ook moeilijke tijden doorstaan in de familiesfeer en kon daardoor langdurig niet goed slapen. Echter als ik 2 of 3 dagen nauwelijks had geslapen, sliep ik de dag daarop als een roos.
Verder werkt het bij mij ook goed om actief te blijven. Zorgen dat je 's avonds ook echt fysiek uitgeput bent dmv sporten bv. En structuur in je leven.
Ik geloof echt niet dat iemand weken of maanden helemaal niet slaapt. Tenzij hij de hele dag op zijn reet zit.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is fijn dat dat voor jou zo werkt.![]()
Maar zo werkt het helaas niet bij iedereen.
Slapen is een groot probleem voor veel mensen.
Toch is het redelijk eenvoudig om zulke medicatie voorgeschreven te krijgen, vooral als je weinig of geen contact met huisarts hebt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Zo jong ben ik niet meer hoor...![]()
En zelf zie ik het niet direct als zooi, maar als medicijnen die je ook als dusdanig moet gebruiken. Met gezond verstand dus. En in overleg met je behandelend arts.
En mijn ervaring is dat je het echt niet zomaar mee krijgt. Maar bij TS is dat kennelijk anders gegaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |