abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74493371
Wow wat een heftig verhaal is dit zeg.
Ik kan me er wel iets bij voorstellen dat als je op zo'n jonge leeftijd een eigen bedrijf hebt met veel verantwoordelijkheden en stress, dat je dan iets zoekt om in te vluchten.
In het begin zeg je dat je al snel meer nodig had om je lekker te voelen, had je op het laatst dan niet een verschrikkelijk hoge dosering nodig?

Ik vind het onbegrijpelijk van die dokter om zo lang medicijnen voor te schrijven.
Het was beter geweest als hij op zoek was gegaan naar de oorzaak van het slechte slapen of hij je doorverwezen had.
Maar wat ik niet begrijp is: waarom heb je zelf of iemand in je omgeving niet eerder aan de bel getrokken bij eventueel een andere dokter? Jij en vooral je omgeving (vriendin?) zien toch dat het mis gaat?

In ieder geval knap dat je nu gestopt ben, sterkte ermee
  zaterdag 7 november 2009 @ 23:32:10 #202
56758 Aschkael
Hitler bad, Aschkael good
pi_74495900
What is victim mentality?

A victim mentality is one where you blame everyone else for what happens in your world. Another definition not as commonly used is one that says a person thinks the future only holds bad things for them.

Als het niet de pillen waren geweest was het wel wat anders geweest. Misschien helpt het je om in te zien hoe dit soort denkprocessen je potentie fnuiken.
= there is a light that never goes out =
pi_74496384
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:32 schreef Aschkael het volgende:
What is victim mentality?

A victim mentality is one where you blame everyone else for what happens in your world. Another definition not as commonly used is one that says a person thinks the future only holds bad things for them.

Als het niet de pillen waren geweest was het wel wat anders geweest. Misschien helpt het je om in te zien hoe dit soort denkprocessen je potentie fnuiken.
Dat dus.
Je dokter heeft je al gewaarschuwd, en je doet alsof je die pillen door je strot geduwd krijgt.
Voor je op anderen gaat zeiken, altijd eerst naar jezelf kijken.

TS heeft et gewoon zelf verknald met zn pillen.
En zelf zie je toch ook wel dat je je klanten links laat liggen.
Doen alsof je er niet van bewust bent

Samenvatting: TS geeft de dokter zn schuld, die em probeerde te helpen. Hij had et eigenlijk in de hand moeten houden, wat ie niet deed.
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_74496589
Lezen jullie weleens een heel topic?
TS heeft het allang ingezien, is al een paar dagen gestopt met die zooi en volgens zijn schrijven gaat dit heel erg goed. .
pi_74496646
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:52 schreef Stali het volgende:
Lezen jullie weleens een heel topic?
TS heeft het allang ingezien, is al een paar dagen gestopt met die zooi en volgens zijn schrijven gaat dit heel erg goed. .
Het gaat om de OP, waar ie het zelf verneukt, maar anderen de schuld van geeft.
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_74496709
je gaat per abuis stoppen?
pi_74496852
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:54 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Het gaat om de OP, waar ie het zelf verneukt, maar anderen de schuld van geeft.
Sjibble, helemaal eens maar TS klinkt inmiddels al heel anders. Wel bestaat er nog steeds de discussie of (te jonge) mensen inderdaad niet te snel afgescheept worden met pillen maar dit is eigenlijk niet helemaal van de grond gekomen door die OP inderdaad.
  zondag 8 november 2009 @ 00:24:58 #208
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_74497456
Go TS!! Hopelijk gaat het goed met je!!
You were born as an original. Don't die as a copy.
  zondag 8 november 2009 @ 11:35:13 #209
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74501935
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:57 schreef TwyLight het volgende:
je gaat per abuis stoppen?
Die is ook al langsgekomen

Goed bezig TS
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_74502031
dat je zo high als een konijn wordt bij het allereerste gebruik deed geen belletje rinkelen in de zin van: "wellicht is dit niet de juiste manier?"

minder internetten had wellicht ook geholpen.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zondag 8 november 2009 @ 11:53:54 #211
165633 eriksd
The grand facade...
pi_74502311
Wat een klaagzang.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  zondag 8 november 2009 @ 11:54:04 #212
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_74502313
Lekker makkelijk scoren dit he jongens? Give TS a break.

Je doet het hartstikke goed en hou ons op de hoogte!
  Moderator zondag 8 november 2009 @ 13:21:28 #213
236264 crew  capricia
pi_74504387
quote:
Op zondag 8 november 2009 11:40 schreef simmu het volgende:
dat je zo high als een konijn wordt bij het allereerste gebruik deed geen belletje rinkelen in de zin van: "wellicht is dit niet de juiste manier?"

Wat een onzin. Ik heb dat zelfde effect ook zo gevoeld van de oxazepam. En mooi niet dat ik verslaafd geworden ben daaraan.

TS, zet hem op!
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_74513024
Hi Fok!ers

Ik dank bepaalde posters enorm voor hun positieve invloed!

Ik heb sinds mijn eerste post nog geen enkele tablet genomen, hoe het me vergaat? wel zwaar!
Ik slaap slecht, gaat telkens wel beter en heb overdag een raar gevoel in me lichaam een zere pijn erg raar maar het is te overzien.

Gelukkig hou ik mij aan een vast ritme, s'avonds om 22.00 in bed liggen, dan slaap ik rond 23:15 en dan om 07:00 er uit
Elke dag vaste tijden van eten en lekker sporten na het werk.

Ik voel dat me lichaam en mischien me me hoofd vragen naar de troep, elke keer als het gebeurd probeer ik afleiding te zoeken.
Natuurlijk ben ik nog verslaafd maar ben al een stuk in de goede richting en ik blijf bij mijn standpunt

Stoppen !

PS: Dankzij dit forum heb ik dinsdag een gesprek met een psygoloog ook lid van dit forum.
Om de achterliggende gedachtes te achterhalen van het slaapprobleem!

Ja het is gechekt en telefonisch al contact gehad, baat het niet dan .....het niet - juist

[ Bericht 2% gewijzigd door Slaap-lekker op 08-11-2009 19:48:05 ]
  zondag 8 november 2009 @ 18:24:08 #215
174925 Judeljuud
pi_74513923
Wow! Dat gaat echt goed! Ook goed dat je dat ritme zo strak aanhoudt!
En dan nog naar de psycholoog...wat zul je trots zijn op jezelf!

GOOOOOOOOO TS!!
pi_74514555
@TS: ik weet nog wel een pilletje voor je om over je Dormicum-verslaving heen te komen.
  zondag 8 november 2009 @ 18:49:58 #217
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_74514604
quote:
Op zondag 8 november 2009 17:51 schreef Slaap-lekker het volgende:
Hi Fok!ers

Ik dank bepaalde posters enorm voor hun positieve invloed!

Ik heb sinds mijn eerste post nog geen enkele tablet genomen, hoe het me vergaat? wel zwaar!
Ik slaap slecht, gaat telkens wel beter en heb overdag een raar gevoel in me lichaam een zere pijn erg raar maar het is te overzien.

Gelukkig hou ik mij aan een vast ritme, s'avonds om 22.00 in bed liggen, dan slaap ik rond 23:15 en dan om 07:00 er uit
Elke dag vaste tijden van eten en lekker sporten na het werk.

Ik voel dat me lichaam en mischien me me hoofd vragen naar de troep, elke keer als het gebeurd probeer ik afleiding te zoeken.
Natuurlijk ben ik nog verslaafd maar ben al een stuk in de goede richting en ik blijf bij mijn standpunt

Stoppen !

PS: Dankzij dit forum heb ik dinsdag een gesprek met een psygoloog ook lid van dit forum.
Om de achterliggende gedachtes te achterhalen van het slaapprobleem!

Ja het is gechekt en telefonisch al contact gehad, baart het niet dan .....het niet - juist
HBO zei je toch?

Baart het niet dan.... wat?
Blijft het kinderloos, blijft het zwanger?

Maar ik wens je wel succes hoor.... als het tenminste allemaal waar is wat je schrijft.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_74515201
quote:
Op zondag 8 november 2009 18:48 schreef bouillabaisse het volgende:
@TS: ik weet nog wel een pilletje voor je om over je Dormicum-verslaving heen te komen.
Ik ook, wil je mijn recept kopen

Bij elke post lijkt het wel alsof ik een sollicitatiebrief moet opstellen, er zijn altijd mensen die vragen of rare opmerkingen hebben op je manier van articuleren.
Mbo, Hbo of Wo wat maakt het uit welke woorden je gebruikt het lijkt erop dat bepaalde liederen (groepen mensen) op internet wel kritiek durfen te geven en in de praktijk hun mondje strak dicht houden.
Maargoed dat terzijde overal heb je rotte peren of was het appels

Natuurlijk is het verhaal echt, mocht ik dit verzinnen dan was ik wel rijp voor een kliniek jegens 'waarheidszin'

Nu eerst ff een rondje rennen

[ Bericht 0% gewijzigd door Slaap-lekker op 08-11-2009 19:57:48 ]
  zondag 8 november 2009 @ 19:19:28 #219
38396 mazaru
pi_74515617
quote:
Op zondag 8 november 2009 19:08 schreef Slaap-lekker het volgende:

[..]

Ik ook, wil je mijn recept kopen

Bij elke post lijkt het wel alsof ik een sollicitatiebrief moet opstellen, er zijn altijd mensen die vragen of rare opmerkingen hebben op je manier van articuleren.
Mbo, Hbo of Wo wat maakt het uit welke woorden je gebruikt het lijkt erop dat bepaalde liederen op internet wel kritiek durfen te geven en in de praktijk hun mondje strak dicht houden.
Maargoed dat terzijde overal heb je rotte peren of was het appels

Natuurlijk is het verhaal echt, mocht ik dit verzinnen dan was ik wel rijp voor een kliniek jegens 'waarheidszin'

Nu eerst ff een rondje rennen
Het gaat erom dat je woorden gebruikt die nergens op slaan.
In deze post ook weer. Onder andere het gebruik van het woord "liederen"
Ik neem aan dat 'lieden' bedoelt? Liederen zijn namelijk liedjes, songs, dat wat je zingt....
Gebruik nou gewoon de woorden die je wel kent. Dat scheelt je een hoop commentaar.
Hoewel ik het eigenlijk ook best wel grappig vind hoor

En wat betreft die opmerking over HBO. Het lijkt mij gewoon heel sterk dat iemand die op de HBO zit, niet in staat is om een beetje fatsoenlijk Nederlands te schrijven.
En dan zwijg ik nog maar over de taalfouten die je maakt.
Jij zet HBO in de TT, dan vraag je wel een beetje om he?
pi_74516243
Liederen oftewel mensen in een groepvorm of mensen die met hetzelfde bezig zijn - dat noemen wij, in Twente liederen.
Je zal deze zin dan ook niet doen snappen, liederen van de Vara....

Het is een uitdrukking die we hier gebruiken, het kan zijn dat je hem dan niet snapt.

Omdat ik Hbo aangeef moet je dan tegen iemand opkijken om hem vervolgens te kleineren omdat je diegene betrapt op mogelijke spelfouten.. Hij doet HBO en mag dan niet bepaalde woorden in een andere context plaatsen. Je kunt mijn reacties ook lezen met een knipoog
Ik laat me niet uit de tent lokken , hoop dat het nu duidelijk is

Maargoed, zolang het discussiepunt maar helder blijft ga ik ackoord of was het akkoord
pi_74516736
liederen
pi_74517256
Wat boeien die spelfouten toch. /care
  zondag 8 november 2009 @ 20:12:44 #223
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_74517806
quote:
Op maandag 2 november 2009 23:56 schreef Slaap-lekker het volgende:
Hi People,

Dit ging vaker zo, ik weet je moet het innemen als je in bed ligt maar je wilt dat gevoel hebben, kortom ik was binnen 5 dagen verslaafd! ja onbewust ben ik een slaapjunk geworden!
onzin, pammenjunk word je pas na minimaal 10 dagen bij een zwaarder middel; je zult 't wel gecombineerd hebben met andere medicatie en/of alcohol en gedacht hebben dan wel nog minder slaap nodig te hebben; verder kun je zelf ook bijsluiters lezen; dat je zelf meer bent gaan gebruiken om je roes alsnog te krijgen deed je ook zelf... en het zal je ook niet verhinderd hebben om normaal te functioneren na inname ervan.

je verhaal komt onder de streep derhalve ongeloofwaardig voor, desalniettemin succes met je poging tot stoppen (en neem dan ook écht niks meer in, ook niet halve doseringen oid).
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  zondag 8 november 2009 @ 20:13:29 #224
174925 Judeljuud
pi_74517842
Tjonge jonge, inhoudelijk ingaan op een post is kennelijk een stúk moeilijker dan spelfoutjes eruit halen. Vraag een rode pen aan de Sint...

zondag 8 november 2009 @ 20:22:31 #225
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_74518205
quote:
Op zondag 8 november 2009 11:40 schreef simmu het volgende:

nee jij hebt het allemaal al gezien en meegemaakt, vertel eens over Korea opa?!?!?
pi_74518580
quote:
Op zondag 8 november 2009 19:35 schreef Slaap-lekker het volgende:
Liederen oftewel mensen in een groepvorm of mensen die met hetzelfde bezig zijn - dat noemen wij, in Twente liederen.
Je zal deze zin dan ook niet doen snappen, liederen van de Vara....
Zo noemen wij, in twente, dat helemaal niet. Het is lieden, lui of -twents- leu.
  zondag 8 november 2009 @ 20:34:08 #227
38396 mazaru
pi_74518793
quote:
Op zondag 8 november 2009 20:30 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Zo noemen wij, in twente, dat helemaal niet. Het is lieden, lui of -twents- leu.
TS kan heel moeilijk zijn ongelijk toegeven.
Smoes na smoes na smoes.
Ik geloof eigenlijk helemaal niks van dit hele topic.
pi_74519317
quote:
Op zondag 8 november 2009 20:12 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

onzin, pammenjunk word je pas na minimaal 10 dagen bij een zwaarder middel; je zult 't wel gecombineerd hebben met andere medicatie en/of alcohol en gedacht hebben dan wel nog minder slaap nodig te hebben; verder kun je zelf ook bijsluiters lezen; dat je zelf meer bent gaan gebruiken om je roes alsnog te krijgen deed je ook zelf... en het zal je ook niet verhinderd hebben om normaal te functioneren na inname ervan.

je verhaal komt onder de streep derhalve ongeloofwaardig voor, desalniettemin succes met je poging tot stoppen (en neem dan ook écht niks meer in, ook niet halve doseringen oid).
Mischien iets beter de andere reacties lezen dr.dunno
Dat scheelt je veel typwerk .

en neem dan ook écht niks meer in

Stoppen is echt stoppen en niet half

Smoes
pi_74524869
Ga lekker in me bedje liggen

Mensen, werkse morgen of doe je best op school

Groet, Slaap lekker!
pi_74559955
morgenvroeg weer een update i.v.m hoe het met me gaa!t

Ga lekkrer optijd slapen.

Grtoetjes @!!@@@@@@@@ @@@@@@@@
pi_74560466
quote:
Op maandag 9 november 2009 23:51 schreef Slaap-lekker het volgende:
morgenvroeg weer een update i.v.m hoe het met me gaa!t

Ga lekkrer optijd slapen.

Grtoetjes @!!@@@@@@@@ @@@@@@@@
Zit je weer aan de pillen of is je toetsenbord kapot?
  dinsdag 10 november 2009 @ 00:14:52 #232
6941 APK
Factual, I think.
pi_74560637
Uh oh.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_74563012
Haha nee tuurlijk niet, wou alleen even snel posten maar dat valt ook te zien.
pi_74565612
  maandag 14 december 2009 @ 20:43:20 #235
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_75626851
Hoe is het nu?
pi_75634483
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:43 schreef Orealo het volgende:
Hoe is het nu?
Zijn laatste post ging nogal snel.
pi_75634745
Hij is dood, denk ik.
pi_75635317
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:25 schreef Stali het volgende:
Hij is dood, denk ik.
Een zzp'er on dope.
pi_75636591
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:39 schreef sig000 het volgende:

[..]

Een zzp'er on dope.
Een kid-zzp'er.
Heb net even gekeken in zijn profiel maar hij leeft wrs. en gelukkig nog wel, denk ik.
pi_75679092
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:01 schreef Stali het volgende:

[..]

Sjibble, helemaal eens maar TS klinkt inmiddels al heel anders. Wel bestaat er nog steeds de discussie of (te jonge) mensen inderdaad niet te snel afgescheept worden met pillen maar dit is eigenlijk niet helemaal van de grond gekomen door die OP inderdaad.
Stali, ik weet ook dat TS inmiddels heel anders klinkt. Ik maak gewoon duidelijk dat ie het zelf heeft verprutst.
[/quote]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')