recent artikel in het AD: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)urt-18-maanden.dhtmlquote:Op maandag 2 november 2009 23:04 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Ik heb dat al eerder gezegd, maar het schijnt zo te zijn dat de verwerking de helft van de duur van de relatie in beslag neemt. Praktisch ben je sneller klaar, maar er echt klaar mee duurt langer.
Vrouwen zijn hier meestal sneller in, en het gaat hier om een gemiddelde. Hoe probeer jij er overheen te komen? Verdrukken?
Sorry, maar dan kan ik maar één ding zeggen: freakquote:Op maandag 2 november 2009 23:51 schreef Civilian het volgende:
Ik was na een week klaar met een relatie van 3 jaar
doet me denken aan mijn exquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:04 schreef macondo het volgende:
[..]
Sorry, maar dan kan ik maar één ding zeggen: freak
Nou ja, dat is jouw perceptie natuurlijk. Het kan zijn dat je ex al een half jaar bezig was met het afbouwen van de relatie, het afstand nemen en overpeinzen van hoe het zal zijn zonder jou. Daarnaast kan het ogenschijnlijk helemaal "klaar" zijn maar dat kan natuurlijk ook gewoon de buitenkant zijn. Snel een nieuwe relatie? Kan ook teken zijn van angst om alleen te zijn. Ogenschijnlijk happy? Het is niet in de mode om depressief over te komen. De binnenkant kan natuurlijk sterk verschillen van de buitenkant.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
doet me denken aan mijn ex
was na een week helemaal klaar met n relatie van bijna 7 jaar![]()
some people are just emotionally fucked up
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:19 schreef macondo het volgende:
[..]
Nou ja, dat is jouw perceptie natuurlijk. Het kan zijn dat je ex al een half jaar bezig was met het afbouwen van de relatie, het afstand nemen en overpeinzen van hoe het zal zijn zonder jou. Daarnaast kan het ogenschijnlijk helemaal "klaar" zijn maar dat kan natuurlijk ook gewoon de buitenkant zijn. Snel een nieuwe relatie? Kan ook teken zijn van angst om alleen te zijn. Ogenschijnlijk happy? Het is niet in de mode om depressief over te komen. De binnenkant kan natuurlijk sterk verschillen van de buitenkant.
edit: sorry, was even in de Dr Phil modus
Het zien aankomen kan wel helpen, maar heeft ook een nadeel. Ik had het zien aankomen, maar het gevoel dat ik het niet kon stoppen zorgde er ook voor dat ik me compleet machteloos voelde. Maar uiteindelijk is dat misschien wel beter dan dat het koud op je dak komt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:04 schreef Mavro het volgende:
Ligt het er ook niet aan of je het zag aankomen ja/nee, of dat je voor jezelf zo'n heerlijke strategie bedenkt waarin je je ex volledig demoniseert?
Er gaan dus vele dagen voorbij dat je er niet aan denktquote:Op dinsdag 3 november 2009 05:38 schreef Seven. het volgende:
Er gaat geen week voorbij dat ik niet aan hem denk en positieve gedachten over hem kan ik totaal niet opbrengen.
Ik ben ooit via een datingsite in contact gekomen met een jongen die een relatie van 11 jaar achter de rug had. Maar nu was 'ie wel weer klaar voor een relatie, hij voelde zich eenzaam. Toen ik vroeg hoe lang het uit was, antwoordde hij: 'anderhalve week'...quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:04 schreef macondo het volgende:
[..]
Sorry, maar dan kan ik maar één ding zeggen: freak
WTFquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:58 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik ben ooit via een datingsite in contact gekomen met een jongen die een relatie van 11 jaar achter de rug had. Maar nu was 'ie wel weer klaar voor een relatie, hij voelde zich eenzaam. Toen ik vroeg hoe lang het uit was, antwoordde hij: 'anderhalve week'...
Ik heb een relatie achter de rug van ruim 19 jaar. Op 16 oktober is hij bij mijn weggegaan. De volgende dag is hij gelijk bij zijn nieuwe partner ingetrokken. En maar zeggen dat zij niet zo belangrijk is. Afgelopen donderdagochtend kreeg ik zijn definitieve antwoord per mail dat hij niet verder wil met mij. 's avonds ligt hij in ons bed met haar. Ze heeft met onze kinderen (3 en 5 jaar) al gelunchd, dus waarschijnlijk op mijn plek gezeten. En nog liegen ook dat zij niet bij ons heeft geslapen. Helaas voor hem heb ik betere contact met mijn buren.quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:58 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik ben ooit via een datingsite in contact gekomen met een jongen die een relatie van 11 jaar achter de rug had. Maar nu was 'ie wel weer klaar voor een relatie, hij voelde zich eenzaam. Toen ik vroeg hoe lang het uit was, antwoordde hij: 'anderhalve week'...
Vraag me af of hij het zelf geloofdequote:Op dinsdag 3 november 2009 09:58 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
hmm, zo lang geleden is het dat ik hier postte denk ik, en ik ben bang dat het waar is. Sorryquote:Op maandag 2 november 2009 23:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
recent artikel in het AD: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)urt-18-maanden.dhtml
als dat zo is, dan mag ik nog ff
Ik denk zo dat hij stiekem op zoek was naar wat lichamelijk vertier zeg maar, maar in het kader van 'dat werkt bij de vrouwtjes' zei 'ie maar dattie een relatie zochtquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:59 schreef buzz_aldrin het volgende:
[..]
Vraag me af of hij het zelf geloofde
Het werkte dus niet....quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:38 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik denk zo dat hij stiekem op zoek was naar wat lichamelijk vertier zeg maar, maar in het kader van 'dat werkt bij de vrouwtjes' zei 'ie maar dattie een relatie zocht
Tja, wees dan gewoon eerlijk. Alsof iemand ook maar gelooft dat je na anderhalve week een relatie van 11 jaar verwerkt hebtquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:38 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik denk zo dat hij stiekem op zoek was naar wat lichamelijk vertier zeg maar, maar in het kader van 'dat werkt bij de vrouwtjes' zei 'ie maar dattie een relatie zocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |