abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74335898
en hier weer verder

vorige deel: De kunst van het loslaten van je ex - deel 96
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_74335950
quote:
Op maandag 2 november 2009 23:04 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

Ik heb dat al eerder gezegd, maar het schijnt zo te zijn dat de verwerking de helft van de duur van de relatie in beslag neemt. Praktisch ben je sneller klaar, maar er echt klaar mee duurt langer.

Vrouwen zijn hier meestal sneller in, en het gaat hier om een gemiddelde. Hoe probeer jij er overheen te komen? Verdrukken?
recent artikel in het AD: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)urt-18-maanden.dhtml

als dat zo is, dan mag ik nog ff
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  maandag 2 november 2009 @ 23:48:26 #3
104871 remlof
Europees federalist
pi_74336245
Ow lekker, dan heb ik nog 7 jaar te gaan
  maandag 2 november 2009 @ 23:51:32 #4
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_74336324
Ik was na een week klaar met een relatie van 3 jaar
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  dinsdag 3 november 2009 @ 00:04:15 #5
160346 Mavro
Black & Red
pi_74336596
Ligt het er ook niet aan of je het zag aankomen ja/nee, of dat je voor jezelf zo'n heerlijke strategie bedenkt waarin je je ex volledig demoniseert?
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
  dinsdag 3 november 2009 @ 00:04:36 #6
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_74336606
quote:
Op maandag 2 november 2009 23:51 schreef Civilian het volgende:
Ik was na een week klaar met een relatie van 3 jaar
Sorry, maar dan kan ik maar één ding zeggen: freak
Overal verstand van.
  Moderator dinsdag 3 november 2009 @ 00:13:54 #7
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_74336796
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 00:04 schreef macondo het volgende:

[..]

doet me denken aan mijn ex

was na een week helemaal klaar met n relatie van bijna 7 jaar

some people are just emotionally fucked up
  dinsdag 3 november 2009 @ 00:19:43 #8
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_74336878
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 00:13 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

doet me denken aan mijn ex

was na een week helemaal klaar met n relatie van bijna 7 jaar

some people are just emotionally fucked up
Nou ja, dat is jouw perceptie natuurlijk. Het kan zijn dat je ex al een half jaar bezig was met het afbouwen van de relatie, het afstand nemen en overpeinzen van hoe het zal zijn zonder jou. Daarnaast kan het ogenschijnlijk helemaal "klaar" zijn maar dat kan natuurlijk ook gewoon de buitenkant zijn. Snel een nieuwe relatie? Kan ook teken zijn van angst om alleen te zijn. Ogenschijnlijk happy? Het is niet in de mode om depressief over te komen. De binnenkant kan natuurlijk sterk verschillen van de buitenkant.

edit: sorry, was even in de Dr Phil modus
Overal verstand van.
  dinsdag 3 november 2009 @ 00:23:31 #9
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_74336936
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 00:19 schreef macondo het volgende:

[..]

Nou ja, dat is jouw perceptie natuurlijk. Het kan zijn dat je ex al een half jaar bezig was met het afbouwen van de relatie, het afstand nemen en overpeinzen van hoe het zal zijn zonder jou. Daarnaast kan het ogenschijnlijk helemaal "klaar" zijn maar dat kan natuurlijk ook gewoon de buitenkant zijn. Snel een nieuwe relatie? Kan ook teken zijn van angst om alleen te zijn. Ogenschijnlijk happy? Het is niet in de mode om depressief over te komen. De binnenkant kan natuurlijk sterk verschillen van de buitenkant.

edit: sorry, was even in de Dr Phil modus
Wat hij zegt.

Degene die er een einde aan maakt zit vaak al een tijdje in het verwerkingsproces.
  dinsdag 3 november 2009 @ 00:27:34 #10
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_74337011
Ben bezig met loslaten, lukt matig. Heb het zelf uitgemaakt maar kwam er te laat achter dat zij toch de ware is. Nu moet ze me niet meer en zit ik me hier kut te voelen. Als of je je eigen ramen in gooit. Ik ga er in ieder geval het beste van maken.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  dinsdag 3 november 2009 @ 05:38:23 #11
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74339092
Ik ben deze maand officieel langer uit elkaar met mijn ex dan dat we bij elkaar waren. Al die shit ligt al bijna 5 jaar achter me, maar eigenlijk ben ik er nog steeds niet helemaal overheen. Er gaat geen week voorbij dat ik niet aan hem denk en positieve gedachten over hem kan ik totaal niet opbrengen.

Over freak gesproken.
Resistance is futile.
  dinsdag 3 november 2009 @ 07:47:01 #12
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_74339477
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 00:04 schreef Mavro het volgende:
Ligt het er ook niet aan of je het zag aankomen ja/nee, of dat je voor jezelf zo'n heerlijke strategie bedenkt waarin je je ex volledig demoniseert?
Het zien aankomen kan wel helpen, maar heeft ook een nadeel. Ik had het zien aankomen, maar het gevoel dat ik het niet kon stoppen zorgde er ook voor dat ik me compleet machteloos voelde. Maar uiteindelijk is dat misschien wel beter dan dat het koud op je dak komt.
  dinsdag 3 november 2009 @ 08:04:10 #13
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_74339600
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 05:38 schreef Seven. het volgende:
Er gaat geen week voorbij dat ik niet aan hem denk en positieve gedachten over hem kan ik totaal niet opbrengen.
Er gaan dus vele dagen voorbij dat je er niet aan denkt
censuur :O
  dinsdag 3 november 2009 @ 09:58:04 #14
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_74341429
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 00:04 schreef macondo het volgende:

[..]

Ik ben ooit via een datingsite in contact gekomen met een jongen die een relatie van 11 jaar achter de rug had. Maar nu was 'ie wel weer klaar voor een relatie, hij voelde zich eenzaam. Toen ik vroeg hoe lang het uit was, antwoordde hij: 'anderhalve week'...
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  dinsdag 3 november 2009 @ 10:25:30 #15
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_74342104
Wow..een week das wel snel.
Ik heb het idee dat die klap nog wel komt dan..Tenzij je diegene gewoon echt zat was.

Zelf zit ik weer een beetje in een dip. Ik wil dr ergens toch wel erg graag terug..
Maja..ik weet dat ik t uberhaupt niet eens moet proberen, tenzij ik 100% zou kunnen zeggen dat ik voor dr zou gaan.
Misschien komt het omdat ik hoorde dat ze weer single was en dat ik daarom ineens zoiets heb van, oeh, dan moet ik r terug..Ik weet het niet, het ging beter toen ze iemand anders had..Gaar.
  dinsdag 3 november 2009 @ 10:35:49 #16
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_74342361
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 09:58 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Ik ben ooit via een datingsite in contact gekomen met een jongen die een relatie van 11 jaar achter de rug had. Maar nu was 'ie wel weer klaar voor een relatie, hij voelde zich eenzaam. Toen ik vroeg hoe lang het uit was, antwoordde hij: 'anderhalve week'...
WTF
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_74342395
quote:

[..]

Ik heb een relatie achter de rug van ruim 19 jaar. Op 16 oktober is hij bij mijn weggegaan. De volgende dag is hij gelijk bij zijn nieuwe partner ingetrokken. En maar zeggen dat zij niet zo belangrijk is. Afgelopen donderdagochtend kreeg ik zijn definitieve antwoord per mail dat hij niet verder wil met mij. 's avonds ligt hij in ons bed met haar. Ze heeft met onze kinderen (3 en 5 jaar) al gelunchd, dus waarschijnlijk op mijn plek gezeten. En nog liegen ook dat zij niet bij ons heeft geslapen. Helaas voor hem heb ik betere contact met mijn buren.
En ik kan je vertellen. Ik ben helemaal klaar met hem. Ik wil hem absoluut niet terug. Wat hij allemaal gedaan heeft na onze breuk, kan echt niet. Tuurlijk mis ik iemand om mij heen, maar dat is zeker niet hij. Dus die tijd van verwerken is denk ik heel erg persoonlijk. En waarschijnlijk is ook erg belangrijk wat er allemaal nog meer gebeurd is. Achteraf realiseerde ik ook dat mijn relatie niet goed is geweest, dus dat zal ook wel meewerken.
Ik heb idd zeer slecht dagen maar dat heeft meer te maken dat hij zijn zin wil doordraven dat hij samen met haar in ons huis wil en in ons bed wil slapen. Terwijl ik er ook nog 9 nachten moet slapen. Ik kreeg net een iets mildere mail dat hij waarschijnlijk in haar huis gaat slapen. Dan kan ik gewoon in mijn eigen bed slapen en nu maar duimen.
pi_74342991
quote:

[..]

Vraag me af of hij het zelf geloofde
Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?
-George Carlin
  dinsdag 3 november 2009 @ 11:18:18 #19
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_74343511
quote:
Op maandag 2 november 2009 23:37 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

recent artikel in het AD: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)urt-18-maanden.dhtml

als dat zo is, dan mag ik nog ff
hmm, zo lang geleden is het dat ik hier postte denk ik, en ik ben bang dat het waar is. Sorry
Ik ben er dus overheen enzo
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  dinsdag 3 november 2009 @ 11:38:21 #20
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_74344182
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 10:59 schreef buzz_aldrin het volgende:

[..]

Vraag me af of hij het zelf geloofde
Ik denk zo dat hij stiekem op zoek was naar wat lichamelijk vertier zeg maar, maar in het kader van 'dat werkt bij de vrouwtjes' zei 'ie maar dattie een relatie zocht
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_74344692
tvp
pi_74345408
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 11:38 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Ik denk zo dat hij stiekem op zoek was naar wat lichamelijk vertier zeg maar, maar in het kader van 'dat werkt bij de vrouwtjes' zei 'ie maar dattie een relatie zocht
Het werkte dus niet....

En of een herstelperiode zo lang duurt weet ik niet. Ik was echter niet van plan om er zo lang mee bezig te zijn, was eigenlijk van plan om veels te druk te zijn daarvoor.

En tuurlijk denk ik nog veel aan haar. Zou ongezond zijn als ik dat nu al niet meer zou doen. Maar ik wil haar ook helemaal niet vergeten, ik wil gewoon terugdenken aan een lange relatie waarin we veel lol hebben gehad en waarin we samen veel hebben meegemaakt. Ik kan en wil die periode niet vergeten, en ik laat de herinneringen ook niet verzuren doordat die periode nogal pijnlijk beëindigd is.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_74345449
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 11:38 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Tja, wees dan gewoon eerlijk. Alsof iemand ook maar gelooft dat je na anderhalve week een relatie van 11 jaar verwerkt hebt

Vroeg me zelf ook een beetje af wat ik nou vooral mistte de laatste tijd, het hebben van iemand in het algemeen of het hebben van haar. Ben een beetje tot de conclusie gekomen dat het toch meer het tweede is, zeker nadat het aanrommelen met een ander meisje wat ik al langere tijd ken, en best aardig en aantrekkelijk vind, me eigenlijk helemaal niks deed.

De laatste dagen heb ik ook wel erg veel contact met mijn ex, eigenlijk vanaf het moment dat ze wakker wordt tot het moment dat ik naar bed ga en we kunnen eigenlijk nog steeds over alles normaal en open praten, zelfs beter als dan toen we nog samen waren. Zeker met in het achterhoofd dat ze me nog steeds aantrekkelijk/leuk/geweldig vindt (zoals ze enkele malen gezegd heeft), en dat ze kennelijk serieus overweegt om hier na haar huidige studie (die ze in Amerika doet) te gaan studeren besef ik dat ik haar eigenlijk nog steeds heel erg leuk en aantrekkelijk vind. Daarnaast zijn de weinige, ik heb aangegeven dat ik de details van haar nieuwe relatie op het moment niet hoef te horen, dingen die ik van haar huidige relatie oppik niet zodanig dat me dat een geweldige relatie lijkt (al kan dat natuurlijk ook een kwestie van wishful thinking zijn, maar als je na een maand of 2 al actief moet gaan zoeken naar dingen om te doen om de dagen/avonden door te komen lijkt me dat daar iets niet helemaal oke zit)
Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?
-George Carlin
pi_74345705
Relatie van bijna 4 1/2 jaar
Nu 16 maanden vrijgezel.

Zag het aankomen dat ze het uit ging maken, een machteloos gevoel.
Zag het niet aankomen dat ze verliefd was op een ander, en daarmee diezelfde dag nog verder ging.

Ben er naar mijn idee bijna overheen, maar denk wel dagelijks 'n moment aan haar, ze zit in mijn hart ook al heeft ze me pijn gedaan en mij erg negatief te boek gezet bij al haar kennissen om haar verhaal geloofwaardig te maken.

Mensen die zeggen na een week al helemaal over hun vorige relatie (langer dan 6 maanden) heen zijn liegen dat ze barsten naar mijn idee en verhullen de waarheid in een roze wolk, haat, verdriet of wanhoop.

't is voor deze mensen te hopen dat ze zich ooit realiseren dat dit niet de manier is om jezelf elke dag in de spiegel te kijken en te zeggen dat je een goed leven heb, en doen wat juist is voor henzelf én anderen.

Hou de eer aan jezelf en zorg dat je met een zuiver geweten naar jezelf kan kijken, en kan zeggen: Ik heb mijn best gedaan

En probeer een zo goed en leuk mogelijk leven te leiden
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_74346944
Sorry hoor, maar als je net zo getrapt wordt als ik. Ben je echt wel met twee weken klaar. Hij heeft niet alleen op mijn ziel getrapt, maar er helemaal doorheen. Ik kom net van psycholoog en zelfs zij heeft in de 12 jaar dit nog nooit meegemaakt. Ze was echt verbijsterd. Zij zei wel dat ik dit maar als kado moet zien, dat ik gelijk klaar met hem bent. Daar geef ik haar wel gelijk in, als hij alleen maar lief en aardig zou doen, had ik het nu veel moeilijker gehad.

Ik wens hem zelfs alle geluk. Ben nog geen eens kwaad op hem. Vraag mijzelf wel af met wie ik zo lang een relatie heb gehad. Op dit moment ben ik zelfs sterker dan hij. Hij zoekt het maar uit. Ik vind mij eigen geluk wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')