volgens mij zoiets als Hoog Catharijnen in Utrecht, wat ze daar juist weg willen hebben,maar ik vind t wel handig, ga je toch winkelen als t klote weer isquote:Op maandag 2 november 2009 23:20 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Als ik dat zo zie is dat een woon/werk complex voor honderden mensen en +- 50 winkels ofzo?
BOVEN de rails?
Tis alleen jammer dat er nu al zo weinig winkels zijn in het centrum, waar moeten die voor het maankwartier vandaan komen?quote:Op maandag 2 november 2009 23:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
volgens mij zoiets als Hoog Catharijnen in Utrecht, wat ze daar juist weg willen hebben,maar ik vind t wel handig, ga je toch winkelen als t klote weer is
Rondom het pancratiusplein zal het je goed bevallenquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:15 schreef Rechterbal het volgende:
Toch eens kijken of het uitgaansleven ok is in heerlen.
Naar Huis is idd gezelligquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Rondom het pancratiusplein zal het je goed bevallenIk adviseer Naar Huis of Nr.7
De Kroniek of Balero zijn oke. De Kromme Toeter is baas onder de kroegenquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:31 schreef Rechterbal het volgende:
Ik ben meer van de kroegjes. Ben vaak genoeg in Naar Huis geweest. Wat ik van die avonden herriner is dat ik altijd platgedrukt word door andere lui.
Ik ben ook meer van de kroegjes, maar daar schiet Heerlen toch wel zwaar tekort in.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:31 schreef Rechterbal het volgende:
Ik ben meer van de kroegjes. Ben vaak genoeg in Naar Huis geweest. Wat ik van die avonden herriner is dat ik altijd platgedrukt word door andere lui.
de Klinkerquote:Op zondag 8 november 2009 16:44 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ik ben ook meer van de kroegjes, maar daar schiet Heerlen toch wel zwaar tekort in.
Na het sluiten van de Klinker is er eigenlijk weinig meer over. Blingbling en hoog huppeltrut-gehalte plekken als 7en en naar huis ed zijn niet mijn ding.
Pancratiusplein is in de zomerperiode met terrasjesweer wel goed toeven. Maar nu.....
Is inderdaad net wat je wilt. Ik kan me namelijk goed amuseren in een tent als Naar Huis. In 7 ben ik heel eerlijk nog niet geweest. Simpelweg omdat ik te jong benquote:Op zondag 8 november 2009 16:44 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ik ben ook meer van de kroegjes, maar daar schiet Heerlen toch wel zwaar tekort in.
Na het sluiten van de Klinker is er eigenlijk weinig meer over. Blingbling en hoog huppeltrut-gehalte plekken als 7en en naar huis ed zijn niet mijn ding.
Pancratiusplein is in de zomerperiode met terrasjesweer wel goed toeven. Maar nu.....
de klinkerquote:Op maandag 9 november 2009 20:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Is inderdaad net wat je wilt. Ik kan me namelijk goed amuseren in een tent als Naar Huis. In 7 ben ik heel eerlijk nog niet geweest. Simpelweg omdat ik te jong ben(19, je moet 21 zijn)
De klinker ben ik nog nooit geweest. Waar ligt dit?
Ah ik dacht na sluitingstijd van de Klinkerquote:Op maandag 9 november 2009 20:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
de klinkeris helaas niet meer
was een toffe kroeg van Frank, in t plaar?gats, als je bij naar huis richting t groene boord loopt, en dan naar rechts onder de woningen door, aan de rechterkant
Alle foto's van het glaspaleis zijn gemaakt op regenachtige dagen.quote:Op maandag 16 november 2009 13:35 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Waarom is het Heerlen-topic net zo uitgestorven als de straten in Brunssum na 8 uur?
[ afbeelding ]
& glaspaleis is cute
volgens mij ergens tussen 96 en 98quote:Op maandag 16 november 2009 16:49 schreef Mini_rulez het volgende:
TVP!
De oude promenade!Wanneer is die ook alweer veranderd?
Achter het ziekenhuis, richting Ubachsberg. Onder die hoge brug door en links omhoog. Of vanaf het z'huis zelf kun je ook leuke plaatjes schieten.quote:Op maandag 16 november 2009 15:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Alle foto's van het glaspaleis zijn gemaakt op regenachtige dagen.
Trouwens, vanaf waar kan je eigenlijk het beste over de 'skyline' van Heerlen kijken? Altijd leuk voor de fotografie
Je bedoelt de Daelsweg opquote:Op maandag 16 november 2009 17:41 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Achter het ziekenhuis, richting Ubachsberg. Onder die hoge brug door en links omhoog. Of vanaf het z'huis zelf kun je ook leuke plaatjes schieten.
Post je resultaten hier!!
das volgens mij alleen bewaking.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:39 schreef Mini_rulez het volgende:
Behalve die loketten zou ik het ook niet zo snel weten, of het moet dat hokje bij de AKO zijn maar ik dacht altijd dat daar alleen de bewakers zitten.
Ik woon op de Heerlerbaan in de hoogbouwflats en hier heb je echt een mooi zicht over de skyline van Heerlen. "t ABP, 't Loon, Ziekenhuis, Centrum. Alles zie je hier. Mooi topic ook ditquote:Op maandag 16 november 2009 15:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Alle foto's van het glaspaleis zijn gemaakt op regenachtige dagen.
Trouwens, vanaf waar kan je eigenlijk het beste over de 'skyline' van Heerlen kijken? Altijd leuk voor de fotografie
Die gaat door naar kantoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:53 schreef Cydex het volgende:
Hoe vinden we deze? Vandaag per email ontvangen![]()
Ode aan Heerlen......die ken ik jou wel doorsjikke
> >
> >
> > Ode aan Heerlen
> >
> > Went je eens in de buurt bent,
> > moet je zeker eens lang gaan,
> > dan zie je van in de verte al dat bordje sjtaan;
> >
> > 'Heerlen'; trots van de limburgse taal,
> > Het verschil tussen kennen en kunnen,
> > dat kannen we waal
> >
> > Dialect spreken in Heerlen, dat heeft geen enkele zin,
> > In Heerlen spreekt men beschaafd Nederlands, met knoebelen erin
> >
> > Zeswegen en Meezenbroeck,
> > Molenberg en Sjtrijdhagen,
> > Wie is daar nog nooit op z'n bek gesjlagen?
> >
> > Heerlenaren zijn moedig en zeker niet laf,
> > ze sjchoppen je graag langs de rolsjleag af.
> >
> > En zeg je dan; 'doe nou toch niet zo gek' ;
> > dan duwen ze je ook nog met de moel in de drek
> >
> > In Heerlen kun je ook een junk adopteren.
> > er zijn verschillende soorten; met aids, schurft of met zweren.
> >
> > Maar ook al ben je Heerlenaar en heb je een sjubbig gezicht,
> > Je kunt nog altijd zeggen: "ik kom tenminste niet uit Maastricht".
> >
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:53 schreef Cydex het volgende:
Hoe vinden we deze? Vandaag per email ontvangen![]()
Ode aan Heerlen......die ken ik jou wel doorsjikke
> >
> >
> > Ode aan Heerlen
> >
> > Went je eens in de buurt bent,
> > moet je zeker eens lang gaan,
> > dan zie je van in de verte al dat bordje sjtaan;
> >
> > 'Heerlen'; trots van de limburgse taal,
> > Het verschil tussen kennen en kunnen,
> > dat kannen we waal
> >
> > Dialect spreken in Heerlen, dat heeft geen enkele zin,
> > In Heerlen spreekt men beschaafd Nederlands, met knoebelen erin
> >
> > Zeswegen en Meezenbroeck,
> > Molenberg en Sjtrijdhagen,
> > Wie is daar nog nooit op z'n bek gesjlagen?
> >
> > Heerlenaren zijn moedig en zeker niet laf,
> > ze sjchoppen je graag langs de rolsjleag af.
> >
> > En zeg je dan; 'doe nou toch niet zo gek' ;
> > dan duwen ze je ook nog met de moel in de drek
> >
> > In Heerlen kun je ook een junk adopteren.
> > er zijn verschillende soorten; met aids, schurft of met zweren.
> >
> > Maar ook al ben je Heerlenaar en heb je een sjubbig gezicht,
> > Je kunt nog altijd zeggen: "ik kom tenminste niet uit Maastricht".
> >
Met je Vinkesjlag broedersquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:59 schreef mylittle.. het volgende:
een beetje maastricht ligge Bashe in het heerlen topic![]()
dalijk Sjla ik jullie allemaak Auw hoer!
Niks van gemerkt, zat in Brabant bij me vriendinquote:Op zondag 18 april 2010 21:27 schreef huize het volgende:
En hoe vonden we de jaarmarkt?
Enige wat ik ervan heb meegekregen waren de overvolle terassen.
Goed dat er eindelijk eens wat aan gedaan wordt.quote:Op maandag 19 april 2010 14:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Niks van gemerkt, zat in Brabant bij me vriendin
Wat vinden we eigenlijk van de stadsautoweg die tot september 'under construction' is
Ik vind het bagger aangezien ik nu iedere dag lekker over de rotondes van de woonboulevard moet rijden. Of als ik naar mn schooouders ga of compleet binnendoor moet of eerst naar Nuth moet karren om daar weer terug naar Vaals te gaan.quote:Op maandag 19 april 2010 14:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Niks van gemerkt, zat in Brabant bij me vriendin
Wat vinden we eigenlijk van de stadsautoweg die tot september 'under construction' is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |