Hoezo jij moet wakker blijven weet je nog.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:30 schreef JJH het volgende:
Dus ik loop voor niks mijn nek uit te steken.
Ik zal nog eens vrijwillig ergens tijd in stoppen.
Zulke collega's zijn de beste. Die moet je in ere houden!quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:30 schreef Loveless85 het volgende:
Er gaat ook serieus een collega naar de hele afdeling een of andere blabla mail sturen over dat Mexicaanse griep vaccin, omdat hij 'inside info' denkt te hebben omdat z'n vrouw huisarts is
Ben je gek, 't staat vol met aannames en gedoe wat ze van Google hebbenquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Zulke collega's zijn de beste. Die moet je in ere houden!
Met die 1,5 liter cola en die liter koffie die ik ondertussen in mijn mik heb, gaat dat géén probleem worden.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:30 schreef nieslief het volgende:
[..]
Hoezo jij moet wakker blijven weet je nog.
Ik bedoel,quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben je gek, 't staat vol met aannames en gedoe wat ze van Google hebben
Mijn zusje gaat ook naar de huisarts voor die prik en die heeft zich even ingelezen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:30 schreef Loveless85 het volgende:
Er gaat ook serieus een collega naar de hele afdeling een of andere blabla mail sturen over dat Mexicaanse griep vaccin, omdat hij 'inside info' denkt te hebben omdat z'n vrouw huisarts is
Dat kon sowieso alquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik bedoel,
Je kunt ze lekker de gek aansteken, en over ze roddelen bij de vrijdagmiddagborrel.
Tjah, ik vind het beide niet echt kunnen. Er zijn mensen die na wat ge-Google denken dat ze meer weten dan de artsen en nemen alles wat online staat voor waar aan. En verder is ook gewoon teveel onduidelijkheid. Maarja, das natuurlijk ook bij zo'n jong vaccin niet raar, er is geen tijd om eens over een x aantal maanden/jaren te kijken wat het op lange termijn doetquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:34 schreef nieslief het volgende:
[..]
Mijn zusje gaat ook naar de huisarts voor die prik en die heeft zich even ingelezen.
Zus: Krijg ik de dure versie of de goedkope?
Arts:![]()
Zus: Volgende vraag je weet toch wel dat er sulfaten in zitten he?
![]()
Zus: En dat ik daar heftig allegisch voor ben. Als in anafylactische shock. Net als bij die anti biotica.
Zus: moet ik hem nou wel nemen of niet?
Zus: Want als ik hem wel moet moet dat dan niet met de zuurtofmachines etc. ernaast voor het geval dat?
![]()
Ik ga maar even bellen met het RIVM.
Tuurlijk wel, ik zoek me soms de pestpokken om een gesloten topic waar ik niet in gereageerd heb terug te vinden.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:30 schreef JJH het volgende:
Dus ik loop voor niks mijn nek uit te steken.
Ik zal nog eens vrijwillig ergens tijd in stoppen.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:34 schreef nieslief het volgende:
[..]
Mijn zusje gaat ook naar de huisarts voor die prik en die heeft zich even ingelezen.
![]()
Zus: En dat ik daar heftig allegisch voor ben. Als in anafylactische shock. Net als bij die anti biotica.
Zus: Want als ik hem wel moet moet dat dan niet met de zuurtofmachines etc. ernaast voor het geval dat?
![]()
Mijn zusje heeft alleen de bijsluiters van de vaccins gelezen hoor. En die staat gewoon bij de RIVM op de website geloof ik. En daar staat dus echt in dat er sulfaten in zitten. En dat als je allergisch bent voor sulfaten je met je HA moet overleggen. En dat doet ze dus en die huisarts is nu een beetjequote:Op dinsdag 3 november 2009 11:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah, ik vind het beide niet echt kunnen. Er zijn mensen die na wat ge-Google denken dat ze meer weten dan de artsen en nemen alles wat online staat voor waar aan. En verder is ook gewoon teveel onduidelijkheid. Maarja, das natuurlijk ook bij zo'n jong vaccin niet raar, er is geen tijd om eens over een x aantal maanden/jaren te kijken wat het op lange termijn doet
quote:
Lekkere huisarts. Hij moet toch op z'n minst weten wat erin zit, en dat even naast de patientendossiers leggen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:34 schreef nieslief het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zal ik een soort van examen maken?quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:36 schreef Pagan het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik zoek me soms de pestpokken om een gesloten topic waar ik niet in gereageerd heb terug te vinden.
Newbies hier moeten ze natuurlijk verplicht allemaal doorlezen en worden daarna streng overhoord.![]()
Neit soezn!
Inmiddels heeft Belgie de inenting al gehad als er iets mee was op korte termijn hadden we dat echt wel gehoord hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:37 schreef Qwea het volgende:
[..]artsen.
Ik vroeg gisteren nog of dat ding nou wel of niet veilig is omdat het niet fatsoenlijk getest is.
"ja, dat weten wij ook niet"dus ze geven mensen dingen waarvan ze niet weten of het veilig is
Precies. The story continues trouwens ze wordt vanmiddag teruggebeld.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:38 schreef JJH het volgende:
[..]![]()
[..]
Lekkere huisarts. Hij moet toch op z'n minst weten wat erin zit, en dat even naast de patientendossiers leggen?
Alsof die wat weten. Begin dit jaar moest ik na een mogelijke besmetting gevaccineerd worden tegen Rabiës, wat daar allemaal bij is fout gegaan door het RIVM wil je niet weten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:34 schreef nieslief het volgende:
[..]
![]()
![]()
korte termijn, true. Maar dan nog steeds weten we niet hoe het met de lange termijn zitquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:39 schreef nieslief het volgende:
[..]
Inmiddels heeft Belgie de inenting al gehad als er iets mee was op korte termijn hadden we dat echt wel gehoord hoor.
Alle vaccinaties zijn op die manier begonnen maar daar is ook weinig of geen paniek over geweest. Denk maar eens aan die meningocokkenvaccinatie. Die is een aantal jaar geleden ook zo begonnen en nu opgenomen in het programma. Je kunt ook een hoop poeha maken over niets.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
korte termijn, true. Maar dan nog steeds weten we niet hoe het met de lange termijn zit
quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:34 schreef nieslief het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je zeurt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:37 schreef Qwea het volgende:
[..]artsen.
Ik vroeg gisteren nog of dat ding nou wel of niet veilig is omdat het niet fatsoenlijk getest is.
"ja, dat weten wij ook niet"dus ze geven mensen dingen waarvan ze niet weten of het veilig is
Aan die enting heb ik een mooie grote zwarte moedervlek overgehoudenquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:43 schreef nieslief het volgende:
[..]
Alle vaccinaties zijn op die manier begonnen maar daar is ook weinig of geen paniek over geweest. Denk maar eens aan die meningocokkenvaccinatie. Die is een aantal jaar geleden ook zo begonnen en nu opgenomen in het programma. Je kunt ook een hoop poeha maken over niets.
Idd kwestie van de zaak van twee kanten bekijken. Voor mezelf ben ik niet zo bang maar voor mr.Lief (longaandoening) en mijn jongens knijp ik hem wel een beetje.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je zeurt.
Ik snap echt wel dat je ff weinig vertrouwen in artsen hebt als ze je zoals gister laten zitten.
Maar verzin jij eens dan hoe je in godsnaam van een NIEUW vaccin nu moet weten wat de effecten allemaal precies op de lange termijn zijn?
En er zijn altijd wel van die aluhoedjes die er wat in vinden waar je wellicht dood aan gaat ofzo. Als de regering niets doet en het muteert en word dan een pandemie is dát weer niet goed.
En wat staat er in de blabla mail?quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:30 schreef Loveless85 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |