SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem 'yes we can' eens op, en speel het omgekeerd af.quote:Op maandag 2 november 2009 21:33 schreef het_fokschaap het volgende:
dat verschil in geboortedatum is waarschijnlijk alleen maar om ons zand in de ogen te strooien.
hoe schrijf je Yes we can in het arabisch ?
Is een filmpje van op Youtube, maar dat is echt vette bullshit.quote:Op maandag 2 november 2009 21:34 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Neem 'yes we can' eens op, en speel het omgekeerd af.
Je hoort dan 'thank you satan'.
Lijkt me ook.quote:Op maandag 2 november 2009 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Is een filmpje van op Youtube, maar dat is echt vette bullshit.
Dat kan geen toeval zijn.quote:Op maandag 2 november 2009 21:12 schreef aliae het volgende:
Wow maar 1300 dagen verschil!
Nee het is juist overdreven goed te horen!quote:Op maandag 2 november 2009 21:47 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Lijkt me ook.
Volgens mij hoor je in dat soort dingen wat je verwacht te horen, of wil horen.
Want zonder dat je die tekst er bij had gedacht, hoor je het wss niet.
Ik hoor eerder "Nes kjoe seej" of zoiets. Als ik niet had gelezen wat de titel van het filmpje is had ik het er niet uitgehaald.quote:
quote:
Laat het nog even openquote:Op maandag 2 november 2009 22:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
wilde ik het topic sluiten (iets met bagger enzo
) . heb jij er al in gepost
Juist. Akhenaton -> Obama?quote:Op maandag 2 november 2009 21:20 schreef Blackf1re het volgende:
Nee maar Obama's bloed bevat wel DNA wat naar de meeste koninklijke families en 34 amerikaanse presidenten leidt.
Van mij mag je hoor!quote:Op maandag 2 november 2009 22:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
wilde ik het topic sluiten (iets met bagger enzo
) . heb jij er al in gepost
Verdomd, je hebt gelijk. En wacht eens even. Dan ben ik dus eigenlijk Robin van Persie, het verschil is minder dan een jaar!quote:Op maandag 2 november 2009 21:10 schreef Alex_Jones het volgende:
Geboortedag Bin Laden: Djedda, 10 maart 1957
Geboortedag Obama: Honolulu (Hawaï), 4 augustus 1961
} verschil is slechts 4,5 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |