Zeg dat eens tegen een zwangere vrouw, en zie of je het overleeft...quote:Op maandag 2 november 2009 22:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Relaxt dat abortus gratis is iddEigenlijk kan je dan beter altijd zonder voorbehoedsmiddelen vrijen, abortus is toch gratis en het spaart condooms e.d. uit
Waarom mag je niet tegen een zwangere vrouw zeggen dat je pro-abortus bent, dat het makkelijk is dat dat gratis is etcquote:Op donderdag 5 november 2009 14:54 schreef fruityloop het volgende:
[*abortus is gratis, lekker makkelijk, etc]
Zeg dat eens tegen een zwangere vrouw, en zie of je het overleeft...(...)
ts wacht tot vriendin dikkere jetsers krijgt...dan gaat die pas actie ondernemenquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:33 schreef JarnoF het volgende:
Volgens mij heeft TS nooit opgelet bij biologie, maar dat terzijde.
Wanneer de test positief uitvalt, wil ik wel eens weten wat voor stappen er worden ondernomen.
Verder heb ik een aantal vraagjes aan de TS:
Wanneer je vriendin de pil slikt en ze blijft hem ook slikken tijdens de menstruatie, dan blijft de menstruatie uit.
Vrij je altijd onbeschermd? Het is namelijk niet zo dat wanneer je niet komt, dat er geen zaadcel in haar pruim is gezwommen.
Hoelang ben je van plan te wachten met het halen van een test? Want als haar borsten over een maand of 4 gevoeliger worden, weet je waar het van komt.
quote:Op zondag 8 november 2009 17:16 schreef Lano het volgende:
TS is te druk met het verven van de babykamer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |