Een heel leuke standaardzin inderdaad.quote:
Die heb ik anders nog nooit in me leven gehoord.quote:Op maandag 2 november 2009 19:51 schreef Ensaf het volgende:
Aan een schoenmaker:
Blijf bij je leest!
Meer voorbeelden welkom.
Die gebruik ik ook vaak, de koppen van sommige mensen dan soms. Pricelessquote:
Please....quote:Op maandag 2 november 2009 20:33 schreef Ensaf het volgende:
Haha die ga ik ook gebruiken!
je bent schoenmakerquote:Op maandag 2 november 2009 20:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die heb ik anders nog nooit in me leven gehoord.
maar dat is dan ook meestal zoquote:Op maandag 2 november 2009 20:53 schreef Ezechielk het volgende:
Aan een TS:
TS kan er niet mee omgaan
ik snap hem nietquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:13 schreef HQ-Design het volgende:
Aan iemand met een fiets':
Jij hebt een standaard, en ik heb zin ......
Aan een leuke meid aan de bar
Jij hebt een opening en ik heb zin ....
Alles Goed?
Nee, 3 fout
Hard voor weinig dus..quote:Op maandag 2 november 2009 21:18 schreef Mikkie het volgende:
Hoe is 't nou?
Veel werken, weinig verdienen hè.
Of tegen Wielrenners:quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:43 schreef Jeej het volgende:
Of tegen hardlopers
de boef is de andere kant opgelopen hoor
of
Dat kan wel wat sneller hoor
Ik kots op dat soort mensen, vooral omdat je die grappen zo'n beetje elke keer hoort als je hardloopt
Whehehehequote:Op dinsdag 3 november 2009 17:45 schreef Mopst3r het volgende:
Bij mij op de sportschool is zoeen gast die werkelijk op ALLES wat je tegen hem zegt antwoord met;
'Nou, ik had liever dat een meid van 18 dat tegen me zei HA HA HA!!!'
quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:45 schreef Mopst3r het volgende:
Bij mij op de sportschool is zoeen gast die werkelijk op ALLES wat je tegen hem zegt antwoord met;
![]()
Nou, ik had liever dat een meid van 18 dat tegen me zei HA HA HA!!!quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:45 schreef Mopst3r het volgende:
Tegen wielrenners. Niet te snel verderop staan ze te flitsenquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:37 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Of tegen Wielrenners:
De Tour de France is een paar kilometer verderop hoor..
of: met slechte mensen gaat het altijd goed he,quote:Op maandag 2 november 2009 21:18 schreef Mikkie het volgende:
Hoe is 't nou?
Veel werken, weinig verdienen hè.
nou, ik had liever dat een meid van 18 dat tegen me zei HA HA HA!!!quote:Op maandag 23 november 2009 22:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
Nou, ik had liever dat een meid van 18 dat tegen me zei HA HA HA!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |