jij wilt zeker ook een waarschuwingslichtje voor als je je lelijke vriendin bij het benzinestation vergeten bent.quote:Op maandag 2 november 2009 15:37 schreef swarmahoer het volgende:
ik had vanochtend per ongeluk nog de mistlampen aanstaan van gisteravond![]()
stom dat daar geen ''waarschuwingslampje'' voor is, net zoals met groot licht
Dat is inderdaad het ergst, zeker als je op bergweggetjes rijd die heel smal zijn, en ze je dan ook nog gaan lopen pushen als je al 80 rijdtquote:Op maandag 2 november 2009 15:36 schreef mstx het volgende:
Terechte klacht, of van die mensen die in het donker altijd groot licht voeren, zelfs als ze vlak achter je rijden.![]()
![]()
Dimmende binnenspiegel helpt daar overigens wel goed tegen![]()
Met groot licht gaat er een blauw icoontje aan op je dashboardquote:Op maandag 2 november 2009 15:37 schreef swarmahoer het volgende:
Ehmm nee dan zien ze je niet meer aankomen... Je hebt ze dan verblind met je onkunde...quote:Op maandag 2 november 2009 15:38 schreef _Led_ het volgende:
Ik doe ze altijd zo hoog mogelijk als kan (met dat knopje op het dashboard), dan weet ik zeker dat mensen me zien aankomen. Wel zo veilig.
Er brand toch gewoon een lampje op je dashboard als ze aan staan?quote:Op maandag 2 november 2009 15:37 schreef swarmahoer het volgende:
Normaal hoort er wel een lampje (meestal oranje) te gaan branden.quote:Op maandag 2 november 2009 15:37 schreef swarmahoer het volgende:
Tuurlijk zien ze me dan beter aankomen in het donkerquote:Op maandag 2 november 2009 15:39 schreef weps het volgende:
[..]
Ehmm nee dan zien ze je niet meer aankomen... Je hebt ze dan verblind met je onkunde...
Ook zo irritant ja. Vaak ook mensen die bij 1 kapot lampje ook maar 1 vervangen inplaats van beide, zodat je ook verschillen hebt in sterkte en licht kleur.quote:Op maandag 2 november 2009 15:44 schreef tho_Omas het volgende:
I feel you. Die belachelijke aftermarketxenongolfrijders hebben daar nogal eens last van. Ook irritant: mensen met 1 werkende koplamp, die 2 keer zo hard gaat branden.
quote:Op maandag 2 november 2009 15:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vrijdag avond was ik er helemaal klaar mee, ik had 12 uur gewerkt en barstende koppijn, toen stond er weer zo'n lul achter me in de file met z'n grote licht
Toen de iPhone maar gepakt en LED-board opgestart:
[ afbeelding ]
Daarop getyped: " Stel je koplampen af ! " en aan hem laten zien.
Toen stelde hij ze af en deed:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |