quote:
en onder de tafel wachten tot de russen weg zijnquote:Op maandag 2 november 2009 12:00 schreef Noek het volgende:
BLOMST! Ramen en deuren sluiten. Het is weer zover!
Niet zo naar doen. Ik geef Blomst een stukje belevenis. Zij maakt nooit de 1e maandag-toeter van de maand mee. Ik schenk haar dat. Zo hoort ze er ook een beetje bij.quote:Op maandag 2 november 2009 12:02 schreef Coos het volgende:
[..]
en onder de tafel wachten tot de russen weg zijn
Terwijl je toch zou verwachten dat die duitsers het iedere week gründlich aufprüfenquote:Op maandag 2 november 2009 12:06 schreef CarOnline het volgende:
Tis ook feest voor mij want heb 'm ook al anderhalf jaar niet gehoord
middag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was het en nu hebben we nog niet eens alles gezien.quote:Op maandag 2 november 2009 13:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Was This Is It episch of was het episch
De dvd heeft 2,5 uur extra beelden dacht ik?quote:Op maandag 2 november 2009 14:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat was het en nu hebben we nog niet eens alles gezien.
Weet ik niet precies.quote:Op maandag 2 november 2009 14:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De dvd heeft 2,5 uur extra beelden dacht ik?
Arme buuv, wil het niet lukken met de taarten? Sterkte.quote:Op maandag 2 november 2009 14:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Help!
So much to do, so little time
Het is een kloteziekte.quote:Op maandag 2 november 2009 15:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Arme buuv, wil het niet lukken met de taarten? Sterkte.
Ik zit naar Oprah te kijken met Michael J. Fox en schrik me echt een ongeluk. Wat zielig.
Zeg dat wel. Het is gewoon een klein oud mannetje geworden. Kut zeg.quote:
Skattie, er is geen fuck te zien op de streams. Niks te melden dus.quote:Op maandag 2 november 2009 15:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Lol, de COS is zo deaudt als maar gaat
Ik wil me registreren bij die chat daar, hoe doe ik dat?quote:Op maandag 2 november 2009 15:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Skattie, er is geen fuck te zien op de streams. Niks te melden dus.
Ben blij dat je ok bent, dat dan weer wel.
Als je de stream aan hebt staan moet je reageren op de chat. Dat lukt niet dus vragen ze om een registratie. That's it.quote:Op maandag 2 november 2009 15:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil me registreren bij die chat daar, hoe doe ik dat?
lolquote:Op maandag 2 november 2009 15:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je de stream aan hebt staan moet je reageren op de chat. Dat lukt niet dus vragen ze om een registratie. That's it.
YW, het is wel gelukt dus?quote:
Ik maakte net een heel leuk abba grapje maar ze zitten op die negert te geilen en over zijn borsthaar te praten en als ik te lang met dat niveau van domheid geconfronteerd word gaat mijn neus bloeden dus ik ben weer wegquote:
quote:Op maandag 2 november 2009 15:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik maakte net een heel leuk abba grapje maar ze zitten op die negert te geilen en over zijn borsthaar te praten en als ik te lang met dat niveau van domheid geconfronteerd word gaat mijn neus bloeden dus ik ben weer weg_!
Wil je dat niet met elkaar vergelijken daar word ik verdrietig vanquote:Op maandag 2 november 2009 15:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, half Nowlife en VOL zit op die chat, geen wonder.
Oh wacht, Slaaaaajjjjjj leest hiet mee. Straks staat mijn comment weer op de chat.![]()
Wat mis ik!?quote:Op maandag 2 november 2009 16:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je weet niet wie Sly is...Das het mastermind van Internet
Ik ga even dat fragment opzoeken. Hoop dat ik het kan vinden.quote:
Ach is goed hoor, ik hoor toch nergens bij eigenlijk, ik ben een soort Free Enterprisequote:Op maandag 2 november 2009 16:09 schreef beequeen het volgende:
Sorry knuffelbeer, wilde je niet beledigen. Je hebt gelijk, het merendeel is NL'ers.
quote:Op maandag 2 november 2009 16:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga even dat fragment opzoeken. Hoop dat ik het kan vinden.
Doe maar de "dreigscene" met LSquote:Op maandag 2 november 2009 16:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga even dat fragment opzoeken. Hoop dat ik het kan vinden.
Steen. Slapen.quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 16:15 schreef Ian_Nick het volgende:
We hebben het over die dikke van Lowlife?
Dit is Slaaaaajjjjj die iemand bedreigt. Slaaaajjjjj zegt steeds SUKKEL.quote:
Okee... die mollige van lowlife...quote:Op maandag 2 november 2009 16:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
omdat hij ietwat molliger is dan jou noem je hem gelijk zo?
edit Beequeen had m al zag ikquote:Op maandag 2 november 2009 16:15 schreef Ian_Nick het volgende:
We hebben het over die dikke van Lowlife?
Das fijn, eet smakelijk voor straks.quote:Op maandag 2 november 2009 16:17 schreef Laysa het volgende:
Ik Fok trouwens vanaf moeders...die kookt voor mij...ze vond het heul zielig nl dat ik zelf moest koken
![]()
Jeusus, ik had 'm een tijd niet gehoord, tis best errrug eigenlijkquote:Op maandag 2 november 2009 16:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is Slaaaaajjjjj die iemand bedreigt. Slaaaajjjjj zegt steeds SUKKEL.
Lekker ventje hè?
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=VYWz74bU_hg
Wij eten ook bij mijn moeder. Ze zei, als jullie terugkomen van jullie weekend weg, dan kom maar bij mij eten. Ik mag dan ook nog altijd kenbaar maken wat ik graag zou willen eten. Dus vnvnd zuurkool, na al dat uit eten gaan lijkt me dat erg lekker.quote:Op maandag 2 november 2009 16:17 schreef Laysa het volgende:
Ik Fok trouwens vanaf moeders...die kookt voor mij...ze vond het heul zielig nl dat ik zelf moest koken
![]()
Toch? En hij heeft het hier tegen de mede-oprichter Nick. Daarom noem ik Slaaaajjjjj een engnek.quote:Op maandag 2 november 2009 16:19 schreef Jian het volgende:
Jeusus, ik had 'm een tijd niet gehoord, tis best errrug eigenlijk
Hey Jasper, hoe ist?quote:
Dit is tegen één van zijn eigen mensen?quote:Op maandag 2 november 2009 16:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch? En hij heeft het hier tegen de mede-oprichter Nick. Daarom noem ik Slaaaajjjjj een engnek.
thanksquote:Op maandag 2 november 2009 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Das fijn, eet smakelijk voor straks.
ekker ik eet babotie ála Mamaquote:Op maandag 2 november 2009 16:21 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wij eten ook bij mijn moeder. Ze zei, als jullie terugkomen van jullie weekend weg, dan kom maar bij mij eten. Ik mag dan ook nog altijd kenbaar maken wat ik graag zou willen eten. Dus vnvnd zuurkool, na al dat uit eten gaan lijkt me dat erg lekker.
Ja, nadat hij Nick van NL heeft afgeflikkerd. Ze noemen hem ook wel de goeroe van NL.quote:Op maandag 2 november 2009 16:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit is tegen één van zijn eigen mensen?
Alleen als jij je nr geeftquote:Op maandag 2 november 2009 16:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En die zit hier mee te lezen?
Gaat hij mij nou ook bellen?
Yep, samen met zijn dominatrix Dosjaquote:Op maandag 2 november 2009 16:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Is hij die paupert die daar onder de naam "nowlive" mijn Disana zit te dissen?
Gewoon effe: Heej bolle gek, met je kutforumquote:Op maandag 2 november 2009 16:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En die zit hier mee te lezen?
Gaat hij mij nou ook bellen?
Ik heb je rug, skattie.quote:Op maandag 2 november 2009 16:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Yep, samen met zijn dominatrix Dosja
Als ik daar nu ga zeggen dat ik van Fok! kom en spuug op zijn kleine pauperwebsite vol idioten, gaat hij dan kwaad reageren?quote:Op maandag 2 november 2009 16:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Gewoon effe: Heej bolle gek, met kutforum............. en dan je telefoonnummer erbij
adres mag ook maardat alleen doen als je vanavond nog op vakantie gaat
Lief van je maar joh, ik zit gewoon een beetje te jennenquote:Op maandag 2 november 2009 16:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb je rug, skattie.
Laat je niet gek maken door die zwakzinnige zuignappen.
doe usquote:Op maandag 2 november 2009 16:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik daar nu ga zeggen dat ik van Fok! kom en spuug op zijn kleine pauperwebsite vol idioten, gaat hij dan kwaad reageren?
Disana kan wel wat hebben gelukkigquote:Op maandag 2 november 2009 16:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb je rug, skattie.
Laat je niet gek maken door die zwakzinnige zuignappen.
ziequote:Op maandag 2 november 2009 16:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Lief van je maar joh, ik zit gewoon een beetje te jennen
Weet ik uit ervaringquote:Op maandag 2 november 2009 16:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Disana kan wel wat hebben gelukkig
Hij begint meestal met "sukkeltje, sukkeltje, sukkeltje" en dan komen de jongens van de sportschool erbijquote:Op maandag 2 november 2009 16:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik daar nu ga zeggen dat ik van Fok! kom en spuug op zijn kleine pauperwebsite vol idioten, gaat hij dan kwaad reageren?
Vooral als ik mensen om te beginnen al niet serieus neem. Als ze blijven roepen dat het een Nowlive chat is en gaan bepalen wie wat mag zeggen, dan ben ik de beroerdste niet om ook even wat te zeggenquote:Op maandag 2 november 2009 16:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Disana kan wel wat hebben gelukkig
whehe, dat he ik eve gemistquote:Op maandag 2 november 2009 16:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Vooral als ik mensen om te beginnen al niet serieus neem. Als ze blijven roepen dat het een Nowlive chat is en gaan bepalen wie wat mag zeggen, dan ben ik de beroerdste niet om ook even wat te zeggen
De toon is steeds 'had je wat?!?'.quote:Op maandag 2 november 2009 16:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Je kan veel zeggen maar gezien het niveau ben ik ook geneigd het een Lowlife chat te noemen.
Geweldig hè? Ik heb het gisteravond gezien. Tofheid.quote:Op maandag 2 november 2009 16:31 schreef Noek het volgende:
Bee, http://www.youtube.com/user/WiCKEDSWAH#p/u/5/SP-8Ss_1pQw .
Onze eigen enigste.quote:Op maandag 2 november 2009 16:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zal me er eensch even mee bemoeien![]()
Is dat trouwens onze Dementor?
Ze zoeken het maar uit daar. Wat een geteisem zeg.quote:
Oh cool, ik moest gelijk aan jou en Dees denken.quote:Op maandag 2 november 2009 16:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geweldig hè? Ik heb het gisteravond gezien. Tofheid.
Doet mij direct denken aan dit Joetjoepje.
Ja jammer. Gelukkig hebben we ons subforum hier om over Vlemmix tv te praten.quote:Op maandag 2 november 2009 16:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zoeken het maar uit daar. Wat een geteisem zeg.
Lievvv.quote:Op maandag 2 november 2009 16:41 schreef Noek het volgende:
Oh cool, ik moest gelijk aan jou en Dees denken.
Die nowlive werd gelijk fel tegen jou toen je hem even wat vroeg.quote:Op maandag 2 november 2009 16:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je moet goed om je heen kijken.
Links en rechts en nog een keer!
Zal niet veel helpen met al die dronken torren om je heen.quote:Op maandag 2 november 2009 16:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je moet goed om je heen kijken.
Links en rechts en nog een keer!
Zo is dat. Ze zoeken het maar uit daar.quote:Op maandag 2 november 2009 16:42 schreef Disana het volgende:
Ja jammer. Gelukkig hebben we ons subforum hier om over Vlemmix tv te praten.
I guess I know which buttons to push.quote:Op maandag 2 november 2009 16:44 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
Die nowlive werd gelijk fel tegen jou toen je hem even wat vroeg.
Wat een nette vraag van jou al niet teweeg brengt bij die man.
quote:Op maandag 2 november 2009 16:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik stel enkel behoorlijke vragen.
Ik gok dat je nog wel een herkansing krijgt.quote:Op maandag 2 november 2009 17:26 schreef evaxsis het volgende:
Hè jasses heb ik alle commotie op de chat gemist
Kan dat vanavond laat nog een keer herhaald worden want ik moet zo alweer weg?quote:Op maandag 2 november 2009 17:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik gok dat je nog wel een herkansing krijgt.
Maar het is als hengelen in een overvolle goudvissenkomquote:Op maandag 2 november 2009 17:35 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Kan dat vanavond laat nog een keer herhaald worden want ik moet zo alweer weg?
Ik heb net pas de SV stream ontdektquote:Op maandag 2 november 2009 17:25 schreef liesje1979 het volgende:
Dat was de maandag!![]()
Hebben we nog streams?
Dan heb je mooi gemist dat Johan van een éénwieler viel.quote:Op maandag 2 november 2009 18:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb net pas de SV stream ontdekt
Waar zijn de caps?quote:Op maandag 2 november 2009 18:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan heb je mooi gemist dat Johan van een éénwieler viel.
Dit is gewoon een buh ik heb het druk en geen zin meer maar ik moet nog een heleboel doen GVD! blik.quote:Op maandag 2 november 2009 18:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh, is dit de "Ian, koest!" blik of het begin van een penetrante staar-wedstrijd?
Arme buufjequote:Op maandag 2 november 2009 18:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dit is gewoon een buh ik heb het druk en geen zin meer maar ik moet nog een heleboel doen GVD! blik.
Bleghquote:Op maandag 2 november 2009 18:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dit is gewoon een buh ik heb het druk en geen zin meer maar ik moet nog een heleboel doen GVD! blik.
Ik benijd je nietquote:Op maandag 2 november 2009 18:47 schreef debuurvrouw het volgende:
ik moet mijn taartshizzle nog weg brengen, vergadering voorbereiden, omkleden, vergadering voorzitten, klassenavond uitzitten, opruimen en slapen.
quote:Op maandag 2 november 2009 18:47 schreef debuurvrouw het volgende:
ik moet mijn taartshizzle nog weg brengen, vergadering voorbereiden, omkleden, vergadering voorzitten, klassenavond uitzitten, opruimen en slapen.
Geef 's stukje?quote:Op maandag 2 november 2009 18:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een beetje patchwork geworden, heb heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele erge ruzie gehad met de bakvormen en het deeg, had te weinig marsepein, maar voor de rest niet ontvreden.
quote:Op maandag 2 november 2009 18:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een beetje patchwork geworden, heb heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele erge ruzie gehad met de bakvormen en het deeg, had te weinig marsepein, maar voor de rest niet ontvreden.
aardbeimousse-lemoncurd of banaancreme-tobleronemousse?quote:
Sow danquote:Op maandag 2 november 2009 18:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
aardbeimousse-lemoncurd of banaancreme-tobleronemousse?
Holy fuckquote:Op maandag 2 november 2009 18:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
aardbeimousse-lemoncurd of banaancreme-tobleronemousse?
quote:Op maandag 2 november 2009 19:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb dat Huub en Claire topique dicht gepost.
Ik ga geen nieuwe openen want ik heb het "druk".
Ben benieuwd
quote:
okquote:Op maandag 2 november 2009 19:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Flikker op, ga zo'n Huub en Claire topique maken ofzeaux
Laf it!!!....en nu die sjat nog ff doen danquote:Op maandag 2 november 2009 19:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeaux, de eerste stap van mijn masterplan: "ultieme chaos" is geslaagd.
Die chat help ik eauk naar de kloten, maar eerst even wachten tot die Speknek van Lowlife d'r isquote:Op maandag 2 november 2009 19:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Laf it!!!....en nu die sjat nog ff doen dan
Keyquote:Op maandag 2 november 2009 19:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die chat help ik eauk naar de kloten, maar eerst even wachten tot die Speknek van Lowlife d'r is
Wie gaat er met de billen blootquote:Op maandag 2 november 2009 19:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Op het moment is het een incest chat van iets
Leuke streamsquote:
Haiquote:Op maandag 2 november 2009 19:25 schreef Gert het volgende:
Hi folks.
De hoofdstad van het Herrenvolk lag er nog puik bij.![]()
Darf ich eine Zusammenfassung bitte von was hier geschehen ist?
Ik was bijna dood, lulquote:Op maandag 2 november 2009 19:25 schreef Gert het volgende:
Hi folks.
De hoofdstad van het Herrenvolk lag er nog puik bij.![]()
Darf ich eine Zusammenfassung bitte von was hier geschehen ist?
Echt waar ?? Waar zit die Dot dan op .quote:
Mehehequote:Op maandag 2 november 2009 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt waar ?? Waar zit die Dot dan op .
Hoe lang moet je nog aardig zijn.quote:Op maandag 2 november 2009 19:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er rollen een paar kneusjes over elkaar heen aldaar, weinig boeiends.
Da's wel een erg korte samenvatting! Waskebeurt, eh... Jasper?quote:
[Get well soon] Waar we ons Schnitzeltje missen!quote:Op maandag 2 november 2009 19:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's wel een erg korte samenvatting! Waskebeurt, eh... Jasper?
Jaaaaaquote:Op maandag 2 november 2009 19:37 schreef Ian_Nick het volgende:
BeQu, zei je nou net dat iemand de vliegende tering moest krijgen in die chat?
U zei "de vliegende tering krijgen" en "pauper"!?quote:
Niet nodig, af en toe vlieg ik gewoon even uit de bocht.quote:Op maandag 2 november 2009 19:39 schreef Ian_Nick het volgende:
U zei "de vliegende tering krijgen" en "pauper"!?![]()
Ik wou vol losgaan rellen omdat ik dacht dat iemand uw naam had gestolen!?
quote:Op maandag 2 november 2009 17:29 schreef D. het volgende:
Iemand die weet wanneer ze gaan beginnen?
Jij gooit toch ook het hele topic vol met onzinquote:Op maandag 2 november 2009 19:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hou die onzin even in de daarvoor bestemde topiques zeg.
Ik wil trouwens liever weten wanneer de boel weer onder water looptquote:
Neen, kwaliteitspost.quote:Op maandag 2 november 2009 19:43 schreef D. het volgende:
[..]
Jij gooit toch ook het hele topic vol met onzin
Daarnaquote:Op maandag 2 november 2009 19:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil trouwens liever weten wanneer de boel weer onder water loopt
Alsof ik mijn stedentripje niet per diréct had afgebroken als er écht wat met je aan de hand was geweest!quote:Op maandag 2 november 2009 19:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar fijn dat je er weer bent Gert, kan ik mijn wraaktopique voorbereiden
quote:Op maandag 2 november 2009 19:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neen, kwaliteitspost.
Ik knipoog toch niet voor niets, man.
Of dacht je dat je sjans had?
Wel goed om te weten dat ze in crisis situaties naar me luistert.quote:Op maandag 2 november 2009 19:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Alsof ik mijn stedentripje niet per diréct had afgebroken als er écht wat met je aan de hand was geweest!
Maarre.. geen bijna dood-ervaring dus, geen spannende verhalen over een helder licht en een gelukzalig vredig gevoel. Alleen wat stukke boomschors en een goeie aktie van zusje Nick.
quote:Op maandag 2 november 2009 19:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neen, kwaliteitspost.
Ik knipoog toch niet voor niets, man.
Of dacht je dat je sjans had?
Daar ging ik ook van uitquote:Op maandag 2 november 2009 19:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet zo bedoelde ik.
Een en al spanning en sensatie, er was een moordenaar die iedereen heeft vermoord en opgegetenquote:Op maandag 2 november 2009 19:46 schreef Gert het volgende:
En hoe'st verder hier?
Spannende streams zo te zien, aangezien we NU AL bij COS # 2 zijn?
Ik probeer ruzie te krijgen met Lowlife.nl maar ze snappen mijn beledigingen niet.quote:
Befehl ist Befehl.quote:Op maandag 2 november 2009 19:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wel goed om te weten dat ze in crisis situaties naar me luistert.
Heb je toffe feauteaux gemaakt?
Je wil niet dat NMNS en ik op je chickie gaan zitten fappen hè, geef maar toequote:Op maandag 2 november 2009 19:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Befehl ist Befehl.![]()
Enne, mwah: camera vergeten.
Hmm, ik snap je sarcasme. Het was nog wel aardig geweest als ie z'n slachtoffers had overmeesterd en lévend had opgegeten, maar eerst vermoorden is behoorlijkquote:Op maandag 2 november 2009 19:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Een en al spanning en sensatie, er was een moordenaar die iedereen heeft vermoord en opgegeten
Stormlooptopique. Het is echt boeiend. Dot, Kai, Alsido en af en toe Johan in beeld. De muziek is ook om te smullen.quote:Op maandag 2 november 2009 19:46 schreef Gert het volgende:
En hoe'st verder hier?
Spannende streams zo te zien, aangezien we NU AL bij COS # 2 zijn?
quote:Op maandag 2 november 2009 19:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm, ik snap je sarcasme. Het was nog wel aardig geweest als ie z'n slachtoffers had overmeesterd en lévend had opgegeten, maar eerst vermoorden is behoorlijk
Wij allemaal....of toch niet, zou het wel spannender worden als ditquote:Op maandag 2 november 2009 19:53 schreef D. het volgende:
Maar het was eigenlijk het antwoord waar ik naar op zoek ben
Chickie? Op bijna alle foto's staat m'n kind natuurlijk, want dat doen ouders. En als je dáár op wilt gaan fappen (hij is 3) hoef ik het echt niet te weten.quote:Op maandag 2 november 2009 19:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je wil niet dat NMNS en ik op je chickie gaan zitten fappen hè, geef maar toe
Ja, maar ik denk ik stel 'm even, kan je die quoten.quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 19:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Chickie? Op bijna alle foto's staat m'n kind natuurlijk, want dat doen ouders. En als je dáár op wilt gaan fappen (hij is 3) hoef ik het echt niet te weten.
Dank u, ik zo mijn momenten. Maar zeg nou zelf, het gaat toch helemaal nergens over?quote:Op maandag 2 november 2009 19:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat ben jij godverdomme een puicke usert aan het zijn vandaag
quote:Een vrouw is eieren aan het bakken als haar man thuis komt.
Hij wandelt de keuken in en begint ommiddelijk te roepen :
PASOP ! PASOP ! MEER BOTER !
DRAAI ZE OM ! DRAAI ZE OM !
BOTER , MEER BOTER ZIE JE DAT NIET ?
ZE GAAN AANBRANDEN ! PAS TOCH OP !
DRAAI ZE , DRAAI ZE !
SCHIET OP ,HAAST JE , DRAAI ZE NU OM ! NU !
PAS OP , TE VEEL BOTER , HET GAAT SPATTEN !
PAS OP ! JE GAAT JE VERBRANDEN !
HOLA , HOLA , TE VEEL BOTER !
EN TE WEINIG ZOUT , TE WEINIG ZOUT !
De vrouw is compleet uit haar lood geslagen en gilt:
Waarom schreeuw jij zo ? Wat is er met jou aan de hand ?
De man draait zich om en zegt heel kalm , terwijl hij de keuken verlaat.
Gewoon, om je duidelijk te maken hoe het aanvoelt als jij naast me zit als ik met de auto rij...
Ik had het over feauteaux van je stedentripje, nerd.quote:Op maandag 2 november 2009 19:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Chickie? Op bijna alle foto's staat m'n kind natuurlijk, want dat doen ouders. En als je dáár op wilt gaan fappen (hij is 3) hoef ik het echt niet te weten.
quote:Op maandag 2 november 2009 19:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Over chickies gesproken
[..]
Nee, Jasper is Jasper. En schnitzels komen niet lekkerderder.quote:
Zie je wel Johan brengt niks dan ellendequote:Op maandag 2 november 2009 19:57 schreef Laysa het volgende:
Door die spannende streams loopt mn laptop vast.....nu heb ik alles opnieuw moeten starten...als het spannend wordt lees ik de SV wel
Dus omdat Jasper Jasper is....zijn Schnitzels lekkerder????? Wat als Jasper nu geen Jasper is??quote:Op maandag 2 november 2009 19:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, Jasper is Jasper. En schnitzels komen niet lekkerderder.
quote:Op maandag 2 november 2009 19:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Zie je wel Johan brengt niks dan ellende
Die 2 aan de andere kant van de camera ook niet?quote:Op maandag 2 november 2009 19:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk ik stel 'm even, kan je die quoten.
En het antwoord heeft volgens mij niemand.
Die willen er niets over zeggen.quote:Op maandag 2 november 2009 19:59 schreef D. het volgende:
[..]
Die 2 aan de andere kant van de camera ook niet?
Niet eensquote:Op maandag 2 november 2009 19:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
...jaaaa.....ellende.....of nee toch maar niet
O moet ik gaan zoekenquote:
okquote:Op maandag 2 november 2009 20:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Jullie zijn me nu kwijt, trouwens.
quote:
Zeg kijk niet zo boos naar mequote:
Ik zie je bijnaquote:
Iemand moet het doen...dat werkenquote:Op maandag 2 november 2009 20:02 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
ik wil mee, maar ja ik ga wel werken
quote:Op maandag 2 november 2009 20:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[..]
Conclusie: slechte verstop-plek.
oefening baart kunstquote:Op maandag 2 november 2009 20:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[..]
Conclusie: slechte verstop-plek.
Ja en ik offer me wel opquote:
quote:Op maandag 2 november 2009 20:04 schreef D. het volgende:
[..]
nou vooruit, als je me de volgende keer maar niet meer zolang laat wachten
*omhoog zwaaitquote:Op maandag 2 november 2009 20:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja.....ze moeten omhoog en zwaaien...die pompommetjes
Ritalinnetjequote:Op maandag 2 november 2009 20:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja.....ze moeten omhoog en zwaaien...die pompommetjes
Ik ging helemaal niet over jou heenquote:Op maandag 2 november 2009 20:06 schreef Kally het volgende:
[..]
pfff of jij moet niet over me heen lezen
Niet eensquote:
Zou je denkenquote:
Ik geloof jequote:
Eiquote:Op maandag 2 november 2009 19:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Over chickies gesproken
[..]
quote:
Weer een gedrocht na negen maandenquote:Op maandag 2 november 2009 20:26 schreef Kally het volgende:
[..]
, ik heb gisteren wel heerlijke gevulde eieren op
quote:
Kijk meequote:
Eejjjjjjjjjjjjjjjjjjquote:
Grey's Anatomyquote:
Net niet zo sneu .. kutquote:
Bloed, afgerukte ledematen en doden, hoezo chickquote:
Ja was erg chickie vandaagquote:
Het begon veelbelovend, 1 grote ramp met veul bloed en ezoquote:
Ik geef niets toe, want dan zou i liegenquote:Op maandag 2 november 2009 21:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
je hebt het gecheckt...geef maar toe
Rampenquote:Op maandag 2 november 2009 21:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Het begon veelbelovend, 1 grote ramp met veul bloed en ezo
quote:Op maandag 2 november 2009 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Op tv dan he, in het echie zijn ze meestal minder leuk
wattequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |