quote:
en onder de tafel wachten tot de russen weg zijnquote:Op maandag 2 november 2009 12:00 schreef Noek het volgende:
BLOMST! Ramen en deuren sluiten. Het is weer zover!
Niet zo naar doen. Ik geef Blomst een stukje belevenis. Zij maakt nooit de 1e maandag-toeter van de maand mee. Ik schenk haar dat. Zo hoort ze er ook een beetje bij.quote:Op maandag 2 november 2009 12:02 schreef Coos het volgende:
[..]
en onder de tafel wachten tot de russen weg zijn
Terwijl je toch zou verwachten dat die duitsers het iedere week gründlich aufprüfenquote:Op maandag 2 november 2009 12:06 schreef CarOnline het volgende:
Tis ook feest voor mij want heb 'm ook al anderhalf jaar niet gehoord
middag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was het en nu hebben we nog niet eens alles gezien.quote:Op maandag 2 november 2009 13:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Was This Is It episch of was het episch
De dvd heeft 2,5 uur extra beelden dacht ik?quote:Op maandag 2 november 2009 14:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat was het en nu hebben we nog niet eens alles gezien.
Weet ik niet precies.quote:Op maandag 2 november 2009 14:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De dvd heeft 2,5 uur extra beelden dacht ik?
Arme buuv, wil het niet lukken met de taarten? Sterkte.quote:Op maandag 2 november 2009 14:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Help!
So much to do, so little time
Het is een kloteziekte.quote:Op maandag 2 november 2009 15:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Arme buuv, wil het niet lukken met de taarten? Sterkte.
Ik zit naar Oprah te kijken met Michael J. Fox en schrik me echt een ongeluk. Wat zielig.
Zeg dat wel. Het is gewoon een klein oud mannetje geworden. Kut zeg.quote:
Skattie, er is geen fuck te zien op de streams. Niks te melden dus.quote:Op maandag 2 november 2009 15:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Lol, de COS is zo deaudt als maar gaat
Ik wil me registreren bij die chat daar, hoe doe ik dat?quote:Op maandag 2 november 2009 15:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Skattie, er is geen fuck te zien op de streams. Niks te melden dus.
Ben blij dat je ok bent, dat dan weer wel.
Als je de stream aan hebt staan moet je reageren op de chat. Dat lukt niet dus vragen ze om een registratie. That's it.quote:Op maandag 2 november 2009 15:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil me registreren bij die chat daar, hoe doe ik dat?
lolquote:Op maandag 2 november 2009 15:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je de stream aan hebt staan moet je reageren op de chat. Dat lukt niet dus vragen ze om een registratie. That's it.
YW, het is wel gelukt dus?quote:
Ik maakte net een heel leuk abba grapje maar ze zitten op die negert te geilen en over zijn borsthaar te praten en als ik te lang met dat niveau van domheid geconfronteerd word gaat mijn neus bloeden dus ik ben weer wegquote:
quote:Op maandag 2 november 2009 15:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik maakte net een heel leuk abba grapje maar ze zitten op die negert te geilen en over zijn borsthaar te praten en als ik te lang met dat niveau van domheid geconfronteerd word gaat mijn neus bloeden dus ik ben weer weg_!
Wil je dat niet met elkaar vergelijken daar word ik verdrietig vanquote:Op maandag 2 november 2009 15:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, half Nowlife en VOL zit op die chat, geen wonder.
Oh wacht, Slaaaaajjjjjj leest hiet mee. Straks staat mijn comment weer op de chat.![]()
Wat mis ik!?quote:Op maandag 2 november 2009 16:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je weet niet wie Sly is...Das het mastermind van Internet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |