Dus allerliefste Schnitzeltje van me.... doe eens heel snel, gezond en wel terugkomenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 06:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Hai ik moest van Jasper melden dat hij een ongeluk heeft gehad alles komt goed maar post een tijdje zonder hem.......
Ian heet Jasper en iemand meldt in zijn opdracht en onder zijn account die boodschap?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:54 schreef Stefan het volgende:
Sorry, ik snap er niks van. Ian meldt dat Jasper een ongeluk heeft gehad. Wie is Jasper/schnitzel en wat is het ongeluk.
Ow oke.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ian heet Jasper en iemand meldt in zijn opdracht en onder zijn account die boodschap?
Wat in de OP staat is alles wat we weten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ow oke.
Maar weet iemand wat voor ongeluk en hoe ernstig dan?
Oke. Nouja, misschien gestruikeld over een uitgeholde pompoen ofzo.quote:Op zondag 1 november 2009 00:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat in de OP staat is alles wat we weten.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga kroegen, als ik terug kom wil ik minstens blauw zijn
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Zal ik een live verslag doen? Ik heb een telefoon met internet enzeaux.
Toffe foto's en jolige opmerkingen vanuit de kroeg
Ian beterschap, tot hopelijk weer gauw.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 06:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Hai ik moest van Jasper melden dat hij een ongeluk heeft gehad alles komt goed maar post
een tijdje zonder hem.......
Ik dacht dat jij ging legge?quote:
ja, maar dat lijkt mij echt wel plausibel.quote:Op zondag 1 november 2009 10:50 schreef Stefan het volgende:
Maar niemand weet dus wat er met Ian is gebeurd, iemand meldt dat ie een ongeluk heeft gehad onder zijn account en thats it?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |