Kan altijd zo boos worden over de manier waarop ze toffe Amerikaanse series verneuken in Nederlandquote:Op maandag 2 november 2009 11:02 schreef Chanty87 het volgende:
En toen zag ik ineens weer S2 op Net5 gisteravond
Ik denk meer het rare uitzendschema. Zo kan niemand het volgen.quote:Op maandag 2 november 2009 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
@ Chanty, wat hebben ze gedaan op NET 5 dan? Slechte vertaling ofzo?
Dit dus. Op zondagavond, 23:20 wordt het uitgezonden (volgens mij kijkt echt niemand het dan) en beginnen ze ineens weer met seizoen 2 na een jaar ofzo.quote:Op maandag 2 november 2009 11:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik denk meer het rare uitzendschema. Zo kan niemand het volgen.
Ik ook niet totdat ik ergens las dat het op Net5 werd uitgezonden vorig jaar ofzo. Daarom had ik al zoiets van, fuck it, ik dl die zooi wel want als ik op Net5 moet wachten dan zijn we 5 jaar verderquote:Op maandag 2 november 2009 11:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah okay. Ik wist niet eens dat het op een NL zender werd uitgezonden
Ik ben het gaan kijken op aanraden van een vriendin van me. Het leek me in het begin een beetje stom (twee jongens op spokenjacht) maar I was wrongquote:Op maandag 2 november 2009 11:27 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik ook niet totdat ik ergens las dat het op Net5 werd uitgezonden vorig jaar ofzo. Daarom had ik al zoiets van, fuck it, ik dl die zooi wel want als ik op Net5 moet wachten dan zijn we 5 jaar verder
Das hier op de Vlaamse TV precies hetzelfde. Ze hebben ooit seizoen 1 uitgezonden (op een belachelijk laat uur) en daarna gestopt. Een jaar later dan nog eens volledig seizoen 1 en erna weer gestopt. En vorig jaar begonnen ze met seizoen 2 maar na 6 of 7 afleveringen zonden ze het opeens niet meer uit, zonder uitlegquote:Op maandag 2 november 2009 11:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet.quote:Op maandag 2 november 2009 13:11 schreef Trafasi het volgende:
Tvp-tje
Toch nog even het lekkertje van de laatste ep![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hal ozsan
Het was eerst ook op Veronica toch?quote:Op maandag 2 november 2009 11:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
nee op net 5, vorige zomer begonnenquote:
Welquote:Op maandag 2 november 2009 13:49 schreef sbientje het volgende:
[..]
nee op net 5, vorige zomer begonnen
Nou, op zich past het wel bij andere programma's die ze hebben, zoals medium. Als ze nu dat ghost whisperer eens in de kast gooien en daarvoor supernatural consequent uitzenden... Half 10 ofzo, dat is ook een beetje een normalere tijd.quote:Op maandag 2 november 2009 13:50 schreef jmac het volgende:
[..]
WelMaar dat was al 3 jaar geleden
![]()
Net5 is trouwens echt een slechte zender om 't op te zetten. Doe 't dan nog liever na reportage op SBS6.
oh ja dat weet ik niet, dacht dat het nieuw was vorig jaar hier op tvquote:Op maandag 2 november 2009 13:50 schreef jmac het volgende:
[..]
WelMaar dat was al 3 jaar geleden
![]()
Net5 is trouwens echt een slechte zender om 't op te zetten. Doe 't dan nog liever na reportage op SBS6.
Die vrouw/vriendin van Patrickquote:
Patrick klapte drie keer en toen Sam en Dean naar buiten liepen, liep Sam wat ongemakkelijkquote:En ik snapte 'he gave you the clap?' niet![]()
quote:Volgende keer minder zeveren, meer kijken
En minder alcohol.
Weinig kans, Ghost Whisperer haalt (zelfs in Amerika) betere kijkcijfersquote:Op maandag 2 november 2009 14:03 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nou, op zich past het wel bij andere programma's die ze hebben, zoals medium. Als ze nu dat ghost whisperer eens in de kast gooien en daarvoor supernatural consequent uitzenden... Half 10 ofzo, dat is ook een beetje een normalere tijd.
Dat vind ik echt zo vreemd, Ghost Whisperer vind ik steeds slechter worden. Met als dieptepunt die man die doodging en weer terugkwam in het lichaam van een andere man. Sowieso vind ik het erg ongeloofwaardig dat in dat kleine dorpje waar ze woont zoveel geestelijke activiteiten zijn (oké, geesten op zich zijn al ongeloofwaardig, maar als je in dat idee meegaat is deze serie nog vreemd). Rondreizende spokenjagers vind ik een betere basis.quote:Op maandag 2 november 2009 22:08 schreef Jivis het volgende:
[..]
Weinig kans, Ghost Whisperer haalt (zelfs in Amerika) betere kijkcijfers.
Ik wacht op de alle-seizoenen box.. mss zelfs de blu ray halenquote:
Ja, het is ook wel tof dat het om een familieruzie gaat, maar ook een beetje zielig. Om nu de gehele wereld met je ruzie te belasten... Stelletje egoïsten.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:53 schreef Rainesz het volgende:
Haha,heb erg gelachen om deze episode.
CSI en Knight Rider waren te grappig.
Vind het juist wel bijzonder dat alles om een familieruzie gaat.
Want zoals vaak komt alles wel weer goed,hoe groot de ruzie ook is.
Denk dat het nogal een emotioneel seizoen word.
Na deze Supernatural-aflevering vond ik het heel lastig om nog serieus naar de Grey's Anatomy aflevering te kijken...quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:12 schreef Jivis het volgende:
Geweldige aflevering, heb me rotgelachen. En nog een stukje verhaallijn ook
.
Grey's Anatomy werd ook echt perfect gespoofd, met die ene chick die Sam steeds in zijn gezicht sloeg. "You're a brilliant coward."![]()
Inderdaad, kijk sowieso niet meer naar Grey's. Die dialogen zijn inderdaad tenenkrommend.quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:28 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Na deze Supernatural-aflevering vond ik het heel lastig om nog serieus naar de Grey's Anatomy aflevering te kijken...
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:59 schreef Richardfun het volgende:
Toffe ep, weer een paar keer hard gelachen. Tof aan deze serie, dat ze er geen enkel probleem mee hebben om zichzelf in de zeik te nemen.
SPOILER: Promo voor en clip uit 5x10Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
Er zijn zo veel van dat soort polls dat ik daar eigenlijk heel weinig waarde aan hecht. 't Is maar net welke fanbase er op de betreffende site het meest (actief) vertegenwoordigd is. Ik kijk zelf True Blood niet, maar ik geloof dat dat ook vrij populair is, dus ruim 66% voor Heroes (wat inderdaad -weer- niet al te best is dit seizoen) lijkt mij niet helemaal reëel.quote:Op zondag 15 november 2009 00:09 schreef Chanty87 het volgende:
http://www.tv.com/best-of(...)container;newtabs#p7
SPN verliest tegen Heroes![]()
![]()
Als er één serie ontzettend bagger is dit jaar dan is het Heroes wel
Die poll is inderdaad keihard gemanipuleerd ook. Elke seconde komen er zo'n 50 votes voor Heroes bijquote:Op zondag 15 november 2009 00:53 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Er zijn zo veel van dat soort polls dat ik daar eigenlijk heel weinig waarde aan hecht. 't Is maar net welke fanbase er op de betreffende site het meest (actief) vertegenwoordigd is. Ik kijk zelf True Blood niet, maar ik geloof dat dat ook vrij populair is, dus ruim 66% voor Heroes (wat inderdaad -weer- niet al te best is dit seizoen) lijkt mij niet helemaal reëel.
nou ja, bij supernatural is de dood ook geen obstakel hoorquote:Op zondag 15 november 2009 14:57 schreef Jivis het volgende:
Heroes![]()
![]()
![]()
De faalserie van de laatste jaren. In tegenstelling tot Supernatural nemen zij zichzelf wel serieus, terwijl het verhaal bestaat uit een B-filmplot. En personages die alleen niet weer tot leven komen als ze doodgaan wanneer hun contract toevallig afloopt.
Klopt, maar wat ik al zei: Supernatural neemt zichzelf tenminste niet serieus. In Heroes is het zo ergerlijk dat een stom personage als Hiro, die met zijn syndroom van down eigenlijk al lang de pijp uit had moeten gaan gewoon blijft leven, terwijl een personage met dubbel zoveel abilities wel doodgaat omdat Hiro zo leuk is voor de comic relief.quote:Op zondag 15 november 2009 14:59 schreef sbientje het volgende:
[..]
nou ja, bij supernatural is de dood ook geen obstakel hoor
edit - neemt niet weg dat ik supernatural tof vind, en heroes echt de dufste serie ooit
dat is idd wel zo, supernatural is ook gewoon grappig met vlagen. Misschien heroes ook wel, dat weet ik niet want ik kijk het nietquote:Op zondag 15 november 2009 15:02 schreef Jivis het volgende:
[..]
Klopt, maar wat ik al zei: Supernatural neemt zichzelf tenminste niet serieus. In Heroes is het zo ergerlijk dat een stom personage als Hiro, die met zijn syndroom van down eigenlijk al lang de pijp uit had moeten gaan gewoon blijft leven, terwijl een personage met dubbel zoveel abilities wel doodgaat omdat Hiro zo leuk is voor de comic relief.
Zie het als een crematiequote:Op vrijdag 20 november 2009 10:47 schreef Rainesz het volgende:
Super,snapte alleen het nut niet om de foto te verbranden.
Shows die je dat even kunnen laten vergeten zijnquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:24 schreef Empathologica het volgende:
Het is fictief goddamnit
je linkje klopt nietquote:Op zondag 22 november 2009 20:07 schreef dutch-treat het volgende:
'k Vond Mark Sheppard geweldig als Crowley en Mark Pellegrino is nog steeds fantastisch als Lucifer en ik moet zeggen dat deze Meg ook een zeer goeie rol neerzet. Ben erg benieuwd naar 'Death'!
Briljante afleveringActie met een lach en een traan
![]()
Samantha Ferris (Ellen Harvelle) heeft trouwens nog een aardig stuk geschreven op haar blog over de dood van Jo & Ellen en het afscheid van de serie.
[..]
Shows die je dat even kunnen laten vergeten zijn
Alistair was creepy as hellquote:Op zondag 22 november 2009 20:11 schreef Tim86 het volgende:
had het er meteen maat van me ook al over...de "bijrollen" zijn zo briljant neergezet. Crowly, Lucifer,Alistair, alle Angels eigenlijk..echt fantastisch. Veel beter dan in de eerdere seizoenen qua kwaliteit op dat gebied, maar dat is natuurlijk het voordeel als de serie wat bekender is geworden
Aangepast! Txsquote:
2 maar??quote:Op zondag 10 januari 2010 18:44 schreef Rickster1981 het volgende:
http://tvspoilers-odi.blo(...)son-6-confirmed.html
en we hebben nog 2 afleveringen van seizoen 5 tegoed (21 en 28 januari)
Is nu bevestigd dat er een seizoen 6 komtquote:Op zondag 10 januari 2010 14:24 schreef Rainesz het volgende:
Kwam dit tegen op Ausiello.
Er komt misschien toch een 6e seizoen.
( Bron..Klik)
dat geluid wat je daarbij hoorde ookquote:
hilarisch idd =Dquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:51 schreef seto het volgende:
It's gotta be the, the...
- The monster?
What? WHERE? WHERE?
![]()
Vond het een toffe aflevering!
Dat jaquote:
quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:51 schreef seto het volgende:
It's gotta be the, the...
- The monster?
What? WHERE? WHERE?
![]()
S06 word waarschijnlijk zonder sam en dean... de eerdere verhalen gelovend... soort van spinoffquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:26 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat ja
Ben niet zo blij met dat 6e seizoen overigens, helemaal niet als de apocalyps verhaallijn dan gerekt gaat worden, zoals gespeculeerd wordt. Voor mijn gevoel is de aanloop al zo lang.
Gelukkig was dat ook niet zoquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:26 schreef wolfrolf het volgende:
Leuke afleveringIk had dus helemaal niet het vermoeden dat die chick die Sam & Dean zoende de wraith was
Nee, Jensen & Jared's contracten lopen nog één seizoen hierna dus ze doen gewoon mee.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:43 schreef Trafasi het volgende:
[..]
S06 word waarschijnlijk zonder sam en dean... de eerdere verhalen gelovend... soort van spinoff
vond ik ook, maar dit is ook een leuke inkomerquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:04 schreef Tim86 het volgende:
Geinige ep, maar vind het wel jammer dat er na een langere break niet een ep komt met de main arch erin
Waarschijnlijk is het wel waar, maar ondanks dat allerlei bronnen het melden, heeft de CW zelf nog steeds niets officieel bevestigd.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:48 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Is nu bevestigd dat er een seizoen 6 komt
Bron
quote:
Precies. Hij graaft vaker in lijken. Laten ze alleen niet altijd zien. Bijvoorbeeld die Paris Hilton-aflevering, daar komt ie ook aanzetten met zaadjes die ie in de maag van de slachtoffers heeft gevonden. Ieh.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:00 schreef Trafasi het volgende:
sam doet toch meestal de "medische" dingen?
Bier?quote:Op maandag 25 januari 2010 23:31 schreef Knoflook het volgende:
En natuurlijk moeten ze Sam iets evil-er laten lijken. haha lijken vat je hem.
Voor dat hele Satan gebeuren.
Ik wacht op de serie-boxquote:Op woensdag 27 januari 2010 08:26 schreef Estolan het volgende:
Woehoe Sseizoen 4 binnen via VS ( 19 euro)
Amazon.com had met kerst een super deal ( 70% korting ), en net deel 4 dus ook met flinke korting.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:55 schreef Trafasi het volgende:
waar heb je die vandaan dan? (site?) nl subs natuurlijk niet, wel eng subs?
SPOILER: promo en titelwijziging voor ep. 5x13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mis de rock ook wel't Is leuk dat zo veel afleveringen songtitels als titel hebben, maar af en toe wat goeie muziek in de afleveringen zou toch ook wel weer 'ns tof zijn
Live your life each day, Meet the tides my friend
A journey to the end
Wat is dat?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:36 schreef wolfrolf het volgende:
Voor de grote verhaallijn huilies: February sweeps staan voor de deur, dus komt goed.
Nou,quote:
Oftewel dan trekken alle shows qua spektakel alles uit de kast om meer kijkers te trekkenquote:Sweeps: The period each fall, winter, and spring when television ratings are accrued and studied and advertising rates are reset.
Alweer ?!?!?!?!!!!11 Potverdoriequote:Op zondag 7 februari 2010 20:25 schreef criminal_mind het volgende:
Nog 1 aflevering en dan 6 weken wachten tot de volgende
Dat scheelt dan weer... al die stomme onderbrekingen *zucht*quote:Op zondag 7 februari 2010 20:59 schreef dutch-treat het volgende:
Maar als het goed is gaan ze dan zonder onderbrekingen door tot het einde van 't seizoen
Same, heb grote stukken door zitten spoelen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:16 schreef sbientje het volgende:
wat vonden jullie van deze week? Ik vond er niks anvind t sowieso hard minder worden...
Ik heb het toen ook dagen/weken lang alles achter elkaar gekekenquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:32 schreef larry91 het volgende:
Wat is het toch een geniale serieHeb seizoen 3 op DVD, vanaf morgen verder met seizoen 4( ik ben verslaafd
)
Neeee, mijn zeer handige site heeft het fout!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:22 schreef bigbass het volgende:
volgens tv.com is de volgende ep eind maart, dus ik zou er niet op rekenen dat er volgende week een is. klik
Verder vette ep, relatief veel gore ook. Het enige dat ik vreemd vond was dat de vessels van de demons die Femine hielpen geen honger kregen en Cas wel.
Ik vroeg mij af waarom Dean niet de vinger afsneed om de ring te pakken, dacht dat dat het enige was waardoor ze van die gast af konden komen. En, dat wanneer hij dood was alle honger meteen weg zou zijn, wat niet zo was gezien Sams afkicken.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:22 schreef bigbass het volgende:
volgens tv.com is de volgende ep eind maart, dus ik zou er niet op rekenen dat er volgende week een is. klik
Verder vette ep, relatief veel gore ook. Het enige dat ik vreemd vond was dat de vessels van de demons die Femine hielpen geen honger kregen en Cas wel.
Nja, volgens mij zat die honger in alle mensen, werd het enkel versterkt. En aangezien Sam weer even off the wagon was, moet ie weer afkicken.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:53 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ik vroeg mij af waarom Dean niet de vinger afsneed om de ring te pakken, dacht dat dat het enige was waardoor ze van die gast af konden komen. En, dat wanneer hij dood was alle honger meteen weg zou zijn, wat niet zo was gezien Sams afkicken.
Achja, van het bloed op zich natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:57 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nja, volgens mij zat die honger in alle mensen, werd het enkel versterkt. En aangezien Sam weer even off the wagon was, moet ie weer afkicken.
Dat Dean de ring niet afsneed vond ik ook raar. Ik zat bijna naar mn computer te roepen...
Dit! Bovendien, 22 afleveringen over de Apocalyps zou alles ook wel heel deprimerend en langdradig maken.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:42 schreef wolfrolf het volgende:
Dit is de payout als je geduld hebt, okee?
Vooral die tanden... Brr...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:16 schreef dutch-treat het volgende:
Ik ben blij dat ik niet de enige was die de creeps kreeg van Famine. Topaflevering inderdaad![]()
(...)
bron: The CW Blogquote:The network also renewed fan favorite SUPERNATURAL, which will enter its sixth season next year. SUPERNATURAL has one of the most loyal audiences of any show on television and does heroic work in a perennially tough time period. It has improved over last season among women and adults 18-34 (29% and 8%, respectively) this season, a remarkable accomplishment for a fifth-year show.
bron: Chicago Tribune Blog ( ! artikel in de link is ge-update en bevat nu spoilers over S05->S06)quote:UPDATE: When I asked a CW representative whether creator/executive producer Eric Kripke would return for "Supernatural's" sixth season, I got a three-word reply: "Yes, he's back."
Heel goed nieuws.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:06 schreef dutch-treat het volgende:
WooHoo - Het is eindelijk officieel bevestigd![]()
[..]
bron: The CW Blog
En (eta meer goed nieuws):
[..]
bron: Chicago Tribune Blog ( ! artikel in de link is ge-update en bevat nu spoilers over S05->S06)
![]()
Die update is bijzonder goed nieuwsquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:06 schreef dutch-treat het volgende:
bron: Chicago Tribune Blog ( ! artikel in de link is ge-update en bevat nu spoilers over S05->S06)
Uhmquote:Op zondag 21 februari 2010 16:48 schreef Yesse het volgende:
Niet zo heel goed nieuws: http://ausiellofiles.ew.c(...)eps-down-showrunner/
quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:23 schreef Frankii het volgende:
Vrijdag nieuwe aflevering! Zes weken zijn eindelijk voorbij!
Topaflevering. En tussen eps vind ik eigenlijk ook niks mis mee, die vind ik ook altijd tof.quote:Op zondag 28 maart 2010 10:05 schreef PeRi het volgende:
Mooie aflevering, goeie inkomer weer ook voor het publiek. Ik hoop wel dat we toch bij de verhaallijn gaan blijven nu elke aflevering en niet een tussenaflevering krijgen meer.
Goeie aflevering. Bobby, Dean
.
Vorig jaar waren de titels inderdaad wat minder cryptisch. Ik heb echter de beschrijving van de meeste van de resterende afleveringen gelezen en dat maakt goed duidelijk waarom ze gekozen zijnquote:Op maandag 29 maart 2010 19:03 schreef Trafasi het volgende:
hmm aparte titels, vorige seizoenen kon je nog wel wat uit de titels herleiden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NU KIJKEN!!!1!
SUPERNATURAL
I am the Milkman! My milk is delicious!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:48 schreef Frankii het volgende:
Oh jongens jongens, aflevering 16 is weer zo geniaal!Ik vond 'm ook tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NU KIJKEN!!!1!
SUPERNATURAL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the Milkman! My milk is delicious!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond 'm ook tof!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erg goede aflevering vond ik, wat is die zachariah toch een eikel!Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
Het album 'Dark Side Of The Moon' beschrijft allerlei belangrijke stadia in een mensenleven; een beetje zoals Sam en Dean door hun herinneringen heengingen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:26 schreef Timo12 het volgende:
Ben benieuwd waarom deze aflevering eigenlijk Dark Side Of The Moon heet? Heb ik niet goed opgelet of heeft het weinig met de aflevering te doen?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:36 schreef sbientje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
A journey to the end
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klap eens in je handjes.
Klein detail maar waar het halve seizoen om draait..quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:59 schreef yavanna het volgende:
Cas en zijn voice mailBegrijp even niet wat ( waarom ) Dean nu gaat doen mbt Michael, ik zal wel wat gemist hebben tussendoor.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:39 schreef Knoflook het volgende:
Het einde.... Dean's a mess. Ik denk dat ik weet wat hij aan Lisa gaf en zei!!Wft bedoel je? Lisa gaf? *zonder te spoileren graag (K)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lama, ksnap em alCan you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
Je wil details over iets wat in spoiler stond zonder te spoileren?quote:Op zondag 11 april 2010 21:03 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Wft bedoel je? Lisa gaf? *zonder te spoileren graag (K)
Lama, ksnap em al
lovequote:Op zondag 11 april 2010 21:11 schreef IrfieJ het volgende:
er staat al een paar weken zo een Dean auto op de parkeerplaats van mijn werk... krijg altijd zin om hem te pikken en spoken te gaan jagen.. echt een vete car..
Metallicarquote:Op zondag 11 april 2010 21:11 schreef IrfieJ het volgende:
er staat al een paar weken zo een Dean auto op de parkeerplaats van mijn werk... krijg altijd zin om hem te pikken en spoken te gaan jagen.. echt een vete car..
Niet zo vergezocht hoorquote:Op maandag 12 april 2010 21:22 schreef Mss het volgende:
...Dark side of the moon was erg gaaf, wel een mooie gedachte over de hemel. Alleen heb ik weer de link gelegd tussen Dark side of the Moon & the wizard of Oz (vanwege de weg die ze moesten zoeken), maar dat zal wel te vergezocht zijn
Vanavond aflevering 100quote:Dark Side of the Rainbow (also known as Dark Side of Oz or The Wizard of Floyd) refers to the pairing of the 1973 Pink Floyd music album The Dark Side of the Moon with the visual portion of the 1939 film The Wizard of Oz. This produces moments where the film and the album appear to correspond with each other. The title of the music video-like experience comes from a combination of the album title and the film's song "Over the Rainbow". Band members and others involved in the making of the album state that any relationship between the two works of art is merely a coincidence.
bron: Wikipedia
Wat ze normaal op de muur doen met dat teken in bloed, engelen 'ergens' heen beamen (zoals Dean eerder in deze aflevering nog deed) deed Castiel nu op zijn eigen lichaam. Volgens mij hebben ze wel een keer gezegd waar ze dan heen gaan, maar dat ben ik even vergeten.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:14 schreef Rainesz het volgende:
Heurlijke aflevering
Dean die zich op het laatst bedenkt,dat gemene knipoogje meesterlijk.
Heb het misschien gemist,maar is Castiel nu dood?
Of zit hij even in een soort Reboot en komt hij nog terug?
dat vroeg ik me laatst ook af, maar we hebben sowieso nog een seizoen om daar achter te komen. Hij is de antichrist toch?quote:Op maandag 19 april 2010 19:19 schreef Trafasi het volgende:
vette ep weer, ik vroeg me alleen ineens af what ever happend to dat kleine jonk, uit het begin met super veel powers? die zichzelf naar het strand blaasde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |