Dit! Bovendien, 22 afleveringen over de Apocalyps zou alles ook wel heel deprimerend en langdradig maken.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:42 schreef wolfrolf het volgende:
Dit is de payout als je geduld hebt, okee?
Vooral die tanden... Brr...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:16 schreef dutch-treat het volgende:
Ik ben blij dat ik niet de enige was die de creeps kreeg van Famine. Topaflevering inderdaad![]()
(...)
bron: The CW Blogquote:The network also renewed fan favorite SUPERNATURAL, which will enter its sixth season next year. SUPERNATURAL has one of the most loyal audiences of any show on television and does heroic work in a perennially tough time period. It has improved over last season among women and adults 18-34 (29% and 8%, respectively) this season, a remarkable accomplishment for a fifth-year show.
bron: Chicago Tribune Blog ( ! artikel in de link is ge-update en bevat nu spoilers over S05->S06)quote:UPDATE: When I asked a CW representative whether creator/executive producer Eric Kripke would return for "Supernatural's" sixth season, I got a three-word reply: "Yes, he's back."
Heel goed nieuws.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:06 schreef dutch-treat het volgende:
WooHoo - Het is eindelijk officieel bevestigd![]()
[..]
bron: The CW Blog
En (eta meer goed nieuws):
[..]
bron: Chicago Tribune Blog ( ! artikel in de link is ge-update en bevat nu spoilers over S05->S06)
![]()
Die update is bijzonder goed nieuwsquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:06 schreef dutch-treat het volgende:
bron: Chicago Tribune Blog ( ! artikel in de link is ge-update en bevat nu spoilers over S05->S06)
Uhmquote:Op zondag 21 februari 2010 16:48 schreef Yesse het volgende:
Niet zo heel goed nieuws: http://ausiellofiles.ew.c(...)eps-down-showrunner/
quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:23 schreef Frankii het volgende:
Vrijdag nieuwe aflevering! Zes weken zijn eindelijk voorbij!
Topaflevering. En tussen eps vind ik eigenlijk ook niks mis mee, die vind ik ook altijd tof.quote:Op zondag 28 maart 2010 10:05 schreef PeRi het volgende:
Mooie aflevering, goeie inkomer weer ook voor het publiek. Ik hoop wel dat we toch bij de verhaallijn gaan blijven nu elke aflevering en niet een tussenaflevering krijgen meer.
Goeie aflevering. Bobby, Dean
.
Vorig jaar waren de titels inderdaad wat minder cryptisch. Ik heb echter de beschrijving van de meeste van de resterende afleveringen gelezen en dat maakt goed duidelijk waarom ze gekozen zijnquote:Op maandag 29 maart 2010 19:03 schreef Trafasi het volgende:
hmm aparte titels, vorige seizoenen kon je nog wel wat uit de titels herleiden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NU KIJKEN!!!1!
SUPERNATURAL
I am the Milkman! My milk is delicious!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:48 schreef Frankii het volgende:
Oh jongens jongens, aflevering 16 is weer zo geniaal!Ik vond 'm ook tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NU KIJKEN!!!1!
SUPERNATURAL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the Milkman! My milk is delicious!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond 'm ook tof!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erg goede aflevering vond ik, wat is die zachariah toch een eikel!Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
Het album 'Dark Side Of The Moon' beschrijft allerlei belangrijke stadia in een mensenleven; een beetje zoals Sam en Dean door hun herinneringen heengingen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:26 schreef Timo12 het volgende:
Ben benieuwd waarom deze aflevering eigenlijk Dark Side Of The Moon heet? Heb ik niet goed opgelet of heeft het weinig met de aflevering te doen?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:36 schreef sbientje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klap eens in je handjes.
Klein detail maar waar het halve seizoen om draait..quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:59 schreef yavanna het volgende:
Cas en zijn voice mailBegrijp even niet wat ( waarom ) Dean nu gaat doen mbt Michael, ik zal wel wat gemist hebben tussendoor.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:39 schreef Knoflook het volgende:
Het einde.... Dean's a mess. Ik denk dat ik weet wat hij aan Lisa gaf en zei!!Wft bedoel je? Lisa gaf? *zonder te spoileren graag (K)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lama, ksnap em alCan you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
Je wil details over iets wat in spoiler stond zonder te spoileren?quote:Op zondag 11 april 2010 21:03 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Wft bedoel je? Lisa gaf? *zonder te spoileren graag (K)
Lama, ksnap em al
lovequote:Op zondag 11 april 2010 21:11 schreef IrfieJ het volgende:
er staat al een paar weken zo een Dean auto op de parkeerplaats van mijn werk... krijg altijd zin om hem te pikken en spoken te gaan jagen.. echt een vete car..
Metallicarquote:Op zondag 11 april 2010 21:11 schreef IrfieJ het volgende:
er staat al een paar weken zo een Dean auto op de parkeerplaats van mijn werk... krijg altijd zin om hem te pikken en spoken te gaan jagen.. echt een vete car..
Niet zo vergezocht hoorquote:Op maandag 12 april 2010 21:22 schreef Mss het volgende:
...Dark side of the moon was erg gaaf, wel een mooie gedachte over de hemel. Alleen heb ik weer de link gelegd tussen Dark side of the Moon & the wizard of Oz (vanwege de weg die ze moesten zoeken), maar dat zal wel te vergezocht zijn
Vanavond aflevering 100quote:Dark Side of the Rainbow (also known as Dark Side of Oz or The Wizard of Floyd) refers to the pairing of the 1973 Pink Floyd music album The Dark Side of the Moon with the visual portion of the 1939 film The Wizard of Oz. This produces moments where the film and the album appear to correspond with each other. The title of the music video-like experience comes from a combination of the album title and the film's song "Over the Rainbow". Band members and others involved in the making of the album state that any relationship between the two works of art is merely a coincidence.
bron: Wikipedia
Wat ze normaal op de muur doen met dat teken in bloed, engelen 'ergens' heen beamen (zoals Dean eerder in deze aflevering nog deed) deed Castiel nu op zijn eigen lichaam. Volgens mij hebben ze wel een keer gezegd waar ze dan heen gaan, maar dat ben ik even vergeten.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:14 schreef Rainesz het volgende:
Heurlijke aflevering
Dean die zich op het laatst bedenkt,dat gemene knipoogje meesterlijk.
Heb het misschien gemist,maar is Castiel nu dood?
Of zit hij even in een soort Reboot en komt hij nog terug?
dat vroeg ik me laatst ook af, maar we hebben sowieso nog een seizoen om daar achter te komen. Hij is de antichrist toch?quote:Op maandag 19 april 2010 19:19 schreef Trafasi het volgende:
vette ep weer, ik vroeg me alleen ineens af what ever happend to dat kleine jonk, uit het begin met super veel powers? die zichzelf naar het strand blaasde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |