SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond 'm ook tof!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erg goede aflevering vond ik, wat is die zachariah toch een eikel!Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
Het album 'Dark Side Of The Moon' beschrijft allerlei belangrijke stadia in een mensenleven; een beetje zoals Sam en Dean door hun herinneringen heengingen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:26 schreef Timo12 het volgende:
Ben benieuwd waarom deze aflevering eigenlijk Dark Side Of The Moon heet? Heb ik niet goed opgelet of heeft het weinig met de aflevering te doen?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:36 schreef sbientje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klap eens in je handjes.
Klein detail maar waar het halve seizoen om draait..quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:59 schreef yavanna het volgende:
Cas en zijn voice mailBegrijp even niet wat ( waarom ) Dean nu gaat doen mbt Michael, ik zal wel wat gemist hebben tussendoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |