Waarom zou ik dit in jouw topic zetten dan? Het gaat niet alleen puur over jou, ik zie het vaker voorkomen. Reden genoeg tot discussie.quote:Op maandag 2 november 2009 10:39 schreef Airlocker het volgende:
Enige reden waarom dit niet in mijn topic gekund had?
Dit riekt eerlijk gezegd naar 'topic maken om het topic maken'.
Dat lijkt me eerlijk gezegd sterk. Heb je namen?quote:Op maandag 2 november 2009 10:37 schreef griekjeee het volgende:
er zijn er genoeg die mijn post gedrag waarderen
Mijn topic gaat toch ook niet alleen over jou? Had daar best gekund, ik ga in ieder geval daar weer verder.quote:Op maandag 2 november 2009 10:40 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waarom zou ik dit in jouw topic zetten dan? Het gaat niet alleen puur over jou, ik zie het vaker voorkomen. Reden genoeg tot discussie.
Die triggershot of zo?quote:Op maandag 2 november 2009 10:40 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat lijkt me eerlijk gezegd sterk. Heb je namen?
Loop mijn topics maar na als je dat zo nodig wilt weten ik vind het totaal overbodig daar zelf mee te komen. Dit topic gaat dan ook niet puur over mij of airlocker, maar het feit dat dit zich voordoet.quote:Op maandag 2 november 2009 10:40 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat lijkt me eerlijk gezegd sterk. Heb je namen?
Waar beweer ik dat dat zo is dan?quote:Op maandag 2 november 2009 10:41 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Mijn topic gaat toch ook niet alleen over jou? Had daar best gekund, ik ga in ieder geval daar weer verder.
Nogmaals, ik zie het vaker gebeuren. Dit is echt geen persoonlijke vete of zo.quote:Op maandag 2 november 2009 10:42 schreef BorusBulldog het volgende:
Dus jullie gaan nu discussie voeren in 2 topics? Oke goed bedacht stelletje zaadsletten.
Sorry, maar je begint er zelf over. Wie a zegt moet b zeggen enzo. Het is nogal een behoorlijke claim die je maakt he, dat mensen je leuk vinden en je dus door mag gaan om de manier zoals je dat doet. Als je zo'n claim maakt moet je ook met bewijzen op de proppen komen.quote:Op maandag 2 november 2009 10:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Loop mijn topics maar na als je dat zo nodig wilt weten ik vind het totaal overbodig daar zelf mee te komen.
Oh, dus het is totaal geen poging om een kleine persoonlijke vete op te blazen tot iets groters om lekker te dag door te komen?quote:Dit topic gaat dan ook niet puur over mij of airlocker, maar het feit dat dit zich voordoet.
Beste Ripley,quote:Op maandag 2 november 2009 10:46 schreef Ripley het volgende:
kusje kroel
Nee want ik meen dat ik mezelf niet hoef te bewijzen, dat ga ik dan ook niet doen. Je kunt hier nog tien reply's op geven en waarin je meent dat ik dat wel moet doen maar dan zal niets veranderen aan de stand van zaken. Ik krijg genoeg complimenten van vooraanstaande users over mijn post gedrag.quote:Op maandag 2 november 2009 10:45 schreef zovty het volgende:
[..]
Sorry, maar je begint er zelf over. Wie a zegt moet b zeggen enzo. Het is nogal een behoorlijke claim die je maakt he, dat mensen je leuk vinden en je dus door mag gaan om de manier zoals je dat doet. Als je zo'n claim maakt moet je ook met bewijzen op de proppen komen.
[..]
Oh, dus het is totaal geen poging om een kleine persoonlijke vete op te blazen tot iets groters om lekker te dag door te komen?![]()
.
Vergis ik me even in je zeg..
Het gaat niet om de lengte maar om de inhoudquote:Op maandag 2 november 2009 10:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Me dunkt. Dit is wel erg typisch van griekje ja.
En haar OP is ook nog langer.
Ik vind het enorm triest als iemand echt met een user lijkt te zitten. Dat heeft niets met rellen te maken.quote:Op maandag 2 november 2009 10:46 schreef Ripley het volgende:
Stel je niet zo aan, rellen is wel grappig op zijn tijd en een forum is niet altijd kusje kroel. Tegenstellingen en de diversiteit maakt het juist een stuk interessanter
Oh ja, wie dan wel? Ik vind je postgedrag eerlijk gezegd niet bepaald indrukwekkend. Dit klinkt nogal alsof je je vriendjes zelf bombardeert tot vooraanstaande users om je gelijk te krijgenquote:Op maandag 2 november 2009 10:48 schreef griekjeee het volgende:
Ik krijg genoeg complimenten van vooraanstaande users over mijn post gedrag.
Dat mag je vinden, ik heb geen idee wie je bent overigens. Vraag me af in hoeverre je mij dan ook volgt.quote:Op maandag 2 november 2009 10:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Oh ja, wie dan wel? Ik vind je postgedrag eerlijk gezegd niet bepaald indrukwekkend. Dit klinkt nogal alsof je je vriendjes zelf bombardeert tot vooraanstaande users om je gelijk te krijgen
Newbquote:Op maandag 2 november 2009 10:50 schreef griekjeee het volgende:
ik heb geen idee wie je bent overigens.
Net als of internet niet echt is ofzo? Er zitten gewoon echte mensen achter de knoppen hoor.quote:Op maandag 2 november 2009 10:50 schreef Zapato het volgende:
Gasten, het is een INTERNETforum. Dat gaat sowieso nergens over, en je er aan ergeren getuigt meer van een probleem dat jullie hebben, dan aan een probleem wat et forum zou hebben.
Jézus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |