Handige tip voor mensen die ooit het zelfde probleem krijgen.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:28 schreef ClioSporT het volgende:
Ik heb net het spel gekocht alleen krijg bij het selecteren van "nederlands" tijdens de installatie de melding "gebruikersinterfacemodus van installatie niet ondersteund" :S
Ik vind het juist makkelijker eigenlijk. Maar ik heb ook wel erg vaak geluk met goals in de laatste minuut. Ik speel een simpele 442 diamond zonder al te veel rare dingen.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:01 schreef Winski05 het volgende:
Pffff....was een game met Cambuur gestart. Maar na 15 wedstrijden stond ik troosteloos onderdaan, met slechts 2 punten. Ik verloor vrijwel al mijn wedstrijden![]()
Is het spel nu moeilijker geworden, of ligt het gewoon aan mij?
Wat is bij jullie een succesvolle tactiek...en dan vooral de spelopvatting...en gebruiken jullie de tactic creator, of gewoon de ouderwetse manier?
Groningen is in mijn spel echt goed, Nordstrand scoort erg veel!quote:Op donderdag 5 november 2009 19:08 schreef JLSB het volgende:
[ afbeelding ]
Motaeb al 18 keer gescoord. Heracles heeft best wel wat doelpunten tegen, ondanks Pieckenhagen. Zo verloren ze een wedstrijd met 10-0 van Groningen...
Bij mij dus ook, ze zijn in het eerste seizoen meteen kampioen geworden.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:12 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Groningen is in mijn spel echt goed, Nordstrand scoort erg veel!
ik heb hem niet op ridge staan maar pas wel mijn speelwijze aan, als dat op zeer ridge zetten goed werkt, moet ik het toch maar eens proberenquote:Op donderdag 5 november 2009 18:03 schreef JLSB het volgende:
Ik heb de creator niet gebruikt, maar heb wel alles bij eenvoudig gedaan. Spelopvatting heb ik zeer rigide, omdat ik met mindere spelers speel en speelwijze verander ik per tegenstander...
Nicolas Otamendi. Wat een beest.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:57 schreef maffemaniak het volgende:
Zijn er al mensen die de nieuwe toptalenten ontdekt hebben?
Nee, de tip van de dag was:quote:Op donderdag 5 november 2009 21:17 schreef maffemaniak het volgende:
Kijk die ga ik even opzoeken!
Ik heb trouwens Adriano over genomen van Flamengo. 4 miljoen maar! Hij wou gewoon naar AZ komen! Relax!
Tip van de dag!
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nicolas Otamendi. Wat een beest.
Je moet wel een beetje vooruit denken he.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:33 schreef maffemaniak het volgende:
Ok, Otamendi ziet er goed uit, Salvio weet ik het nog niet mee. Maar Adriano voor maar een fractie duurder, ik zou het wel weten!
Thanx ik kijk altijd opquote:Op donderdag 5 november 2009 21:37 schreef Scorpie het volgende:
http://community.sigames.com/forumdisplay.php?f=21 kijk daar maar even. Zijn er zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |