quote:
quote:
Ik sta met Heerenveen nu 4e, 1 punt achter op de koploper NECquote:
In mijn 1e game ook.. alleen in mijn 2e game niet omdat ik hem naar PSV gehaald hebquote:Op maandag 2 november 2009 13:01 schreef Scorpie het volgende:
En Ajax heeft Honda gekocht bij mij in het spel.
Ik heb gisteren mijn zwager, die in de hoofdklasse A speelt, gekocht bij Heerenveenquote:Op maandag 2 november 2009 13:06 schreef MMUFC het volgende:
[..]
In mijn 1e game ook.. alleen in mijn 2e game niet omdat ik hem naar PSV gehaald heb
Hehe NEC koploperquote:Op maandag 2 november 2009 12:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik sta met Heerenveen nu 4e, 1 punt achter op de koploper NEC![]()
Speel met http://community.sigames.com/showthread.php?t=161481 deze tactiek en werkt tot nu toe wel lekker.
Had je de link naar mijn tactiek nog gezien in het vorige topic?quote:Op maandag 2 november 2009 12:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik sta met Heerenveen nu 4e, 1 punt achter op de koploper NEC![]()
Speel met http://community.sigames.com/showthread.php?t=161481 deze tactiek en werkt tot nu toe wel lekker.
Ja, maar nog niet in staat geweest hem te proberen, zal hem waarschijnlijk nu wel gaan gebruiken, mijn spelers zitten in een dipje.quote:Op maandag 2 november 2009 15:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had je de link naar mijn tactiek nog gezien in het vorige topic?
En is het iemand al gelukt om spelerinteractie te kiezen bij huurspelers? Best vaag dat je ze niet kunt beboeten of zo.
Eensch. 8x de nul in 28 duels.. en ook regelmatig 3 goals tegen.. zal vanavond eens kijken hoeveel tegengoals ik al heb..quote:Op maandag 2 november 2009 17:05 schreef Scorpie het volgende:
Nou, het verdedigen gaat kut. Ik hou veel minder de 0, krijg er veel meer tegen. Verder speelt het wel oke.
Dat zeggen ze op het Sigames forum ook, dat het aan je tactiek ligt, maar ik geloof er niks van.quote:Op maandag 2 november 2009 17:17 schreef maffemaniak het volgende:
Is dit als tegenhanger van de vorige versie waarin je spitsen niet scoren en je per wedstrijd 3 blessures hebt? (met name je sterspelers uiteraard)![]()
Maar als dat het enige is dan valt het wel mee.
(ligt niet aan je tactiek?)
Verdedigend kan het inderdaad nog wel wat beter, al lukt het me tot nu toe wel om gewoon vaker te scoren dan de tegenstander.quote:Op maandag 2 november 2009 17:05 schreef Scorpie het volgende:
Nou, het verdedigen gaat kut. Ik hou veel minder de 0, krijg er veel meer tegen. Verder speelt het wel oke.
Wat je kunt proberen is alle betalingen spreiden over 48 maanden. Overigens raad ik je aan Makaay, de Cler en Gio te verkopen, creeërt verschrikkelijk veel loonbudget dat je kunt omzetten in transferbudget.quote:Op maandag 2 november 2009 18:58 schreef Bow het volgende:
iemand al talentjes gevonden die minder dan 1.5 mil op moeten brengen? Feyenoord heeft niet zoveel geldKeeper heb ik al gekocht (Enyeama)
Ik weet 99% zeker dat Mac en Windows dezelfde versie zijnquote:Op maandag 2 november 2009 18:38 schreef Mindstate het volgende:
Weten jullie iets over FM voor de Mac? Ik zag een boxpic van FM, kun je gewoon de Windows versie kopen?
http://ilkerugur.files.wo(...)manager-2010-box.jpg
Haha aan het kijken of Aaritalo er nog in zit?quote:Op maandag 2 november 2009 19:27 schreef MMUFC het volgende:
VVV - PSV![]()
[ afbeelding ]
Maar laatste 4 duels 13x gescoord en 11 tegen(2 winst(4-3, 6-3) 1 gelijk(1-1) en 1 nederlaag(2-4).
Na 30 duels 62 voor en 45 tegen...
Vieri naar VVV!quote:Op maandag 2 november 2009 18:06 schreef JLSB het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie seizoenstart! Vieri held!
Gewoon kopen..quote:Op maandag 2 november 2009 17:04 schreef maffemaniak het volgende:
Hoe is de algehele mening over fm10 hier?
Weet nog wel dat fm09 heel veel kinderziekten had. Hoe zit het nu met de bugs?
ps: fm reeks is koning!
quote:Op maandag 2 november 2009 19:51 schreef Paupertje het volgende:
[ afbeelding ]
Twente is weer goed beoordeeld!
Niks dan lof voor Reddiablo!
Volgens mij is het een combinatie. Hoe beter je youth academy, hoe meer kans dat je een regen met goede potentie krijgt. Maar aan de andere kant, kan ook bij clubs met minder goede jeugdaccomodaties een toekomstige ster verschijnen bij de regens.quote:Op dinsdag 3 november 2009 07:54 schreef MaleDuck het volgende:
Reddiablo, misschien weeet jij hoe het zit met het effect van een youth academy, heb je dan meer kans op goede regens, of wordt de kwaliteit van de regens bepaald door de reputatie of is het geheel random?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |