no waii dat ik in me nakie ga lopenquote:
Hongenquote:
Heb straks tentamens, nu is het droogquote:Op maandag 2 november 2009 09:45 schreef deepart het volgende:
Gewoon aantrekken en op je werk zeggen dat je door de regen hebt moeten fietsen
Ow dat wist ik niet sorry man, ik wens je heel veel succes met je tentamens. Denk niet teveel aan wat er met je kleren is gebeur(D/T? OMG WTFFF IK FAILquote:Op maandag 2 november 2009 09:46 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Heb straks tentamens, nu is het droog
Dat weet de rest toch nietquote:Op maandag 2 november 2009 09:46 schreef 3keernix het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 november 2009 09:50 schreef deepart het volgende:
[..]
Ow dat wist ik niet sorry man, ik wens je heel veel succes met je tentamens. Denk niet teveel aan wat er met je kleren is gebeur(D/T? OMG WTFFF IK FAIL). Laat even weten hoe het gegaan is en wij gaan hier thuis voor je duimen
Hoelaat ben je klaar? Dan pm ik je wel even, of sms als je je nummer geeftquote:Op maandag 2 november 2009 09:52 schreef 3keernix het volgende:
[..]ik kom terug met een uitgebreid verslag!
uurtje of half 2 denk ik.quote:Op maandag 2 november 2009 09:56 schreef deepart het volgende:
[..]
Hoelaat ben je klaar? Dan pm ik je wel even, of sms als je je nummer geeft
TNT postbezorgster.quote:
Jij bent helemaalquote:Op maandag 2 november 2009 09:59 schreef Airlocker het volgende:
[..]
TNT postbezorgster.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Hoezo schrijf jij dit in ieder topic?quote:Op maandag 2 november 2009 10:46 schreef fen0x het volgende:
Lief dagboek...
Dat is stoer.quote:Op maandag 2 november 2009 12:07 schreef piepschuimblok het volgende:
[..]
Hoezo schrijf jij dit in ieder topic?
Hij wil toch gepost hebben, maar meer dan een achterlijke oneliner komt er niet uit helaas.quote:Op maandag 2 november 2009 12:07 schreef piepschuimblok het volgende:
[..]
Hoezo schrijf jij dit in ieder topic?
edit**quote:Op maandag 2 november 2009 09:43 schreef 3keernix het volgende:
Niet echt aan te raden maar het is helaas wel gebeurd...
Gisteren was het even droog ik denk mooi even laten hangen. Helaas totaal vergetennu zit ik met de gebakkken peren. Al mijn leuke dingen hangdehongten buiten
![]()
Klacht: Je leuke kleertjes totaal vergeten en nu helemaal verregend
Klacht: Wat moet ik nou aan?
Lekker!quote:Op maandag 2 november 2009 09:43 schreef 3keernix het volgende:
nu zit ik met de gebakkken peren.
Toch geen Nederlands tentamen, hoop ik?quote:Op maandag 2 november 2009 09:46 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Gelukkig, kleren netjes opgedroogd had een plekje bij de verwarmingquote:Op maandag 2 november 2009 12:33 schreef deepart het volgende:
Nog een uurtje en TS is klaar met zijn tentamen. OHHHH ik ben ZOO benieuwd!
Aldi medewerkerquote:Op maandag 2 november 2009 09:59 schreef Airlocker het volgende:
[..]
TNT postbezorgster.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Fitness & Spinninginstructeurquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |