De gemiddelde huzarensalade , die je kunt kopen bij de Nederlandse supermarkt is ook bagger (50% mayo, de rest kun je gissenquote:Op donderdag 19 november 2009 16:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Kant en klare huzarensalade is ook meuk net of je iets moeten eten wat de hond heeft uitgekotst. Zelfgemaakte vind ik dat wel weer lekker
 ). Het wordt al beter als je het bij Duitse supers koopt als de Aldi/Lidl  hoewel nog steeds prut.  Krijg je echter kartoffelsalat /fleish/macaronisalat bij Duitsers thuis, dan zal je mening hopelijk veranderen.  Bij mij wel iig.
  ). Het wordt al beter als je het bij Duitse supers koopt als de Aldi/Lidl  hoewel nog steeds prut.  Krijg je echter kartoffelsalat /fleish/macaronisalat bij Duitsers thuis, dan zal je mening hopelijk veranderen.  Bij mij wel iig.   

Mijn neef woont in duitsland die kartoffelsalat /fleish/macaronisalat isquote:Op donderdag 19 november 2009 21:24 schreef edcetera het volgende:
[..]
De gemiddelde huzarensalade , die je kunt kopen bij de Nederlandse supermarkt is ook bagger (50% mayo, de rest kun je gissen). Het wordt al beter als je het bij Duitse supers koopt als de Aldi/Lidl hoewel nog steeds prut. Krijg je echter kartoffelsalat /fleish/macaronisalat bij Duitsers thuis, dan zal je mening hopelijk veranderen. Bij mij wel iig.
 inderdaad
 inderdaad

Kamskjell is noors voor kammossel, bijvoorbeeld de Sint Jacobschelp, nog nooit gehad, maar je ziet het vaak in de kookprogramma's dus het zal best te eten zijnquote:

Dan mogen ze me het wel gekookt voorschotelen,, waarschijnlijk om te smullen, maar niet rauw zoals oesters (citroensap en/of zout kan me gestolen wordel). Het enige. wat ik rauw lekker vind is een maatjesharing!!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:42 schreef sexymofo het volgende:
[..]
Kamskjell is noors voor kammossel, bijvoorbeeld de Sint Jacobschelp, nog nooit gehad, maar je ziet het vaak in de kookprogramma's dus het zal best te eten zijn

Meestal is het heel kort in de pan geweest, gekookt heb ik nooit van gehoord.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:49 schreef edcetera het volgende:
[..]
Dan mogen ze me het wel gekookt voorschotelen,, waarschijnlijk om te smullen, maar niet rauw zoals oesters (citroensap en/of zout kan me gestolen wordel). Het enige. wat ik rauw lekker vind is een maatjesharing!!

Amen! Ik begrijp dus echt niet, dat mensen van die slaatjes met een plastic vorkje erin geprikt kopen, zelfkastijding noem ik het!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:26 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Mijn neef woont in duitsland die kartoffelsalat /fleish/macaronisalat isinderdaad

Dus halfrauw of gewokt?? Dus zonder schelp????quote:Op donderdag 19 november 2009 21:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Meestal is het heel kort in de pan geweest, gekookt heb ik nooit van gehoord.

Een typisch voorbeeld:quote:Op donderdag 19 november 2009 22:03 schreef edcetera het volgende:
[..]
Dus halfrauw of gewokt?? Dus zonder schelp????

Wel verdomd lekker ziet het eruit!! Komt dit uit een schelpdier??? Wil dit zeker proberen!!!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een typisch voorbeeld:
[ afbeelding ]

Is gezichtsbedrogquote:Op donderdag 19 november 2009 22:16 schreef edcetera het volgende:
[..]
Wel verdomd lekker ziet het eruit!! Komt dit uit een schelpdier??? Wil dit zeker proberen!!!
 Ik vond het echt om te kotsen zo smerig en dit wil ik gegarandeerd nooit meer proberen.
 Ik vond het echt om te kotsen zo smerig en dit wil ik gegarandeerd nooit meer proberen. 

Zwaardvis staat regelmatig op het menu op mijn werk, Niks bijzonders en zelfs als visliefhebber vind ik het niet geweldig. Droge smaak en je moet die vetrand er vanaf halen. Geef me maar een zalm, tonijn of gewoon een witte vis.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is gezichtsbedrogIk vond het echt om te kotsen zo smerig en dit wil ik gegarandeerd nooit meer proberen.
Iets wat ik wel een keer wil proberen is zwaardvis, zelfs met in achtneming van mijn algemene ervaring met vissmaak.

komt het toch nog goed met mequote:Op donderdag 19 november 2009 17:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Er zijn lekkere paprikas maar die blokvormige hollandse kasproducten vind ik niet lekker. Olijven moet je leren eten, vond ze vroeger ook niet lekker.

Deze eieren wil ik proberen!quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:57 schreef RobinOok het volgende:
Lekker, duizendjarige eieren.
Met wat gember en zwarte rijstazijn.
[ afbeelding ]
Trouwens, alles wat je daar daar noemt vinnik lekker.
Hoewel broccolistamppot me eigenlijk niks lijkt.

Zwaardvis wordt snel te droog als het verkeerd wordt klaargemaakt. Wat er bijzonder aan is, is dat het heel stevig vlees is, een een beetje een vette vis en witvis tegelijk.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:31 schreef edcetera het volgende:
[..]
Zwaardvis staat regelmatig op het menu op mijn werk, Niks bijzonders en zelfs als visliefhebber vind ik het niet geweldig. Droge smaak en je moet die vetrand er vanaf halen. Geef me maar een zalm, tonijn of gewoon een witte vis.
Maar goed, dat is mijn mening, probeer het gewoon een keer!

Goed klaargemaakte zwaardvis lijkt nog het meest op kalfsvleesquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zwaardvis wordt snel te droog als het verkeerd wordt klaargemaakt. Wat er bijzonder aan is, is dat het heel stevig vlees is, een een beetje een vette vis en witvis tegelijk.

Echt waar?quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Was gisteren bij de Hanos, en daar waren nogal wat mensen die je allerlei producten willen laten proeven. Was ook een dame die amuses had, proefde er eentje, dat was zo ongelofelijke smerig qua smaak en structuur, dat ik het niet binnen kon houden. Kan me niet herinneren aan de laatste keer dat iets zo smerig was dat ik het uitspuugde.

Waar heb je het nu over?quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt waar?
Op internet lees ik ervaringen die echt extreem veel van elkaar verschillen, de een vindt het niet anders smaken dan een hardgekookt ei, de ander vindt het weer walgelijk. Hoe kan het dat de ervaringen zo extreem verschillen? Toch wil ik het een keer proberen.

Kling (geluid van 50 cent stuk dat valt, kwartjes zijn er niet meer en inflatie natuurlijk)quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:53 schreef RobinOok het volgende:
Zij denkt dat jij een duizendjarig ei als amuse aangeboden kreeg.

quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:53 schreef RobinOok het volgende:
Zij denkt dat jij een duizendjarig ei als amuse aangeboden kreeg.

Let je er wel eens op wat voor een aardappels je koopt, het ras dus?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:07 schreef _Arual_ het volgende:
Zowat alles wat ik lust (en dat is tegenwoordig toch erg veel) heb ik moeten leren eten. Ik was een extreem moeilijke eter, maar daar waren dan ook wel redenen voor: groenten uit eigen tuin net te lang aan de struik, omdat mijn ouders dat zo lekker vonden, en dan net zolang koken totdat het nergens meer naar smaakte. Vlees het liefst met een vetrand of een knook. Biefstuk een half uurtje goed doorbakken. Het was bovendien dag in dag uit Hollandse pot, en daar ben ik echt geen liefhebber van.
Ik blíjf mijn best doen om gekookte aardappel te eten, en als kind en tiener heb ik talloze kilo's gekookte aardappel moeten eten. Maar ik lust het nog steeds niet, en ik vrees dat het tussen mij en de gekookte aardappel nooit goed gaat komen.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |