abonnement Unibet Coolblue
  maandag 2 november 2009 @ 08:30:10 #1
267282 iggyinthehouse
the man from outta space
pi_74305910
Hebben jullie dat ook weleens? Dat je echt iets absoluut niet lekker vindt, maar dat je het door veel te proberen te eten wel gaat waarderen, uiteindelijk?

Dat heb ik met blauwaderkaas. Ik zie het vaak langskomen bij tv-eetprogramma's. Maar ik luste het absoluut niet. Kwam bijna aan het kokhalzen als ik het al rook.

Maar nu heb ik dus laatst in een restaurant gegeten en als toetje kregen we een kaasplankje. Daar zat ook die blauwaderkaas op, en ik moet zeggen: niet al te slecht (wel met een hoop perenstroop). En daarna heb ik het nog een paar keer geprobeerd en het begint steeds beter te bevallen. Maar ik heb nog een lange weg te gaan

Zouden jullie ook die moeite doen om toch iets te gaan eten van wat je weet dat je het eigenlijk heel vies vindt? En wat vinden jullie echt smerig?
pi_74305932
Nee. Waarom zoveel moeite doen om iets lekker te vinden wat je absoluut niet lekker vindt.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_74305943
Perenstroop.... ik had een keer een kaasplankje met perenmosterd, mmmmmmmm

Aantal jaar terug ben ik veel meer dingen gaan eten die ik eigenlijk niet lustte. Thanx to mijn stage waar ik ging koken met kinderen.

Wat ik echt nog niet lekker vind is spruitjes. Als iemand ze op een heel andere manier klaarmaakt voor me, dan wil ik het best proberen. Maar ik geef het weinig kans.
  maandag 2 november 2009 @ 08:34:44 #4
267282 iggyinthehouse
the man from outta space
pi_74305944
quote:
Op maandag 2 november 2009 08:33 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Nee. Waarom zoveel moeite doen om iets lekker te vinden wat je absoluut niet lekker vindt.
Omdat je het zoveel mensen wel ziet waarderen. Dan vraag ik me af: wat vinden ze er zo lekker aan?
pi_74305957
quote:
Op maandag 2 november 2009 08:34 schreef iggyinthehouse het volgende:

[..]

Omdat je het zoveel mensen wel ziet waarderen. Dan vraag ik me af: wat vinden ze er zo lekker aan?
Ik ben mij bewust dat smaken verschillen.
pi_74305971
quote:
Op maandag 2 november 2009 08:34 schreef iggyinthehouse het volgende:

[..]

Omdat je het zoveel mensen wel ziet waarderen. Dan vraag ik me af: wat vinden ze er zo lekker aan?
En dan proef je het een keer en dat vind je het niet lekker.
En dan, jezelf martelen en blijven voorhouden dat je het ooit wel lekker gaat vinden?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_74306000
quote:
Op maandag 2 november 2009 08:34 schreef Kekaa het volgende:
Perenstroop.... ik had een keer een kaasplankje met perenmosterd, mmmmmmmm

Aantal jaar terug ben ik veel meer dingen gaan eten die ik eigenlijk niet lustte. Thanx to mijn stage waar ik ging koken met kinderen.

Wat ik echt nog niet lekker vind is spruitjes. Als iemand ze op een heel andere manier klaarmaakt voor me, dan wil ik het best proberen. Maar ik geef het weinig kans.
Nou, dan ben je bij deze uitgenodigd om eens spruitjes te eten

Zelf lustte ik echt geen mosselen en inktvis.. Vis überhaupt vond ik niet tof.. Maar nu, veel eten bij toenmalige schoonfamilie later, lust ik het prima eigenlijk.. Nog lekker ook!

Echt het enige wat ik niet lust is huzarensalade.. IEEEEEUW, die structuuur! BAH!...
pi_74306007
Kaas vind ik echt om te kotsen. Ik ben serieus wel eens over mn nek gegaan, puur door de geur. Maakt niet uit hoe of wat voor kaas, behalve als het gesmolten is bijvoorbeeld op pizza of iets dat daar op lijkt, dan is het wel te eten. Maar zelfs dan niet altijd, over lasagna is dan weer extreem goor.

Nee, dat zal ik nooit eten, ik denk ook niet dat ik het zou kunnen. Het idee alleen al maakt me bijna misselijk.
  maandag 2 november 2009 @ 08:43:47 #9
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_74306055
Koffie probeer ik eens in de zoveel jaren weer een keertje, omdat zoveel mensen het drinken. Maar ik vind het nog steeds helemaal niks.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
  maandag 2 november 2009 @ 08:47:49 #10
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_74306104
En de drang van mensen om overal maar ananas op te smijten... gadver... ananas op een pizza... pizza hoort hartig te zijn, heiligschenniseurs!
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_74306121
quote:
Op maandag 2 november 2009 08:43 schreef SillyWalks het volgende:
Koffie probeer ik eens in de zoveel jaren weer een keertje, omdat zoveel mensen het drinken. Maar ik vind het nog steeds helemaal niks.
Dat heb ik nou ook, ik snap al die mensen niet die minstens 2 bakkies per uur wegwerken Datzelfde heb ik trouwens met bier (en eigenlijk bijna alle alcoholhoudende dranken)
  maandag 2 november 2009 @ 08:54:22 #12
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_74306177
lamsvlees blijf ik elke x weer proberen...zonder succes. olijven en paprika ben ik wel gaan waarderen en vind t zelfs lekker nu. blauwaderkaas gruwel ik van maar bijv een gorgonzola-saus vind ik weer heerlijk
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
  maandag 2 november 2009 @ 08:57:40 #13
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_74306229
Olijven.
Meeste mensen lusten het niet gelijk, maar na een keer of 3 a 4 proberen begin je het steeds lekkerder te vinden. Uitzonderingen daar gelaten.

Eet zo een potje leeg i.i.g. ;-)

Vis probeer ik ook met muizen hapjes, en merk dat het steeds beter gaat.

Alleen van gebakken zalm ga ik nog steeds over m'n nek. Wat een lucht...
pi_74306239
quote:
Op maandag 2 november 2009 08:39 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Nou, dan ben je bij deze uitgenodigd om eens spruitjes te eten
Hoe ga je het maken dan?
Toch niet met spekjes erbij ofzo? Die variatie ken ik al... en dan eet ik alleen de spekjes
  maandag 2 november 2009 @ 08:58:56 #15
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_74306243
Ik lust eigenlijk alles wel.

Er is niets wat ik echt niet lekker vind. Ik heb wel mijn voorkeuren, maar ik kan op ditmoment niets bedenken waar ik echt van walg.

Blauwader kaas is trouwens echt super lekker. Heerlijke sterke smaak.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_74306292
quote:
Op maandag 2 november 2009 08:58 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Hoe ga je het maken dan?
Toch niet met spekjes erbij ofzo? Die variatie ken ik al... en dan eet ik alleen de spekjes
Dat blijft het geheim van de smid natuurlijk Maar hoe kleiner hoe lekkerder, niet koken maar wokken, juiste kruiden erbij, en die pot appelmoes natuurlijk
pi_74306874
quote:
Op maandag 2 november 2009 08:43 schreef SillyWalks het volgende:
Koffie probeer ik eens in de zoveel jaren weer een keertje, omdat zoveel mensen het drinken. Maar ik vind het nog steeds helemaal niks.
Dat dus, heel soms probeer ik weer een bakje... ik krijg het wel op maar tijdens het drinken denk ik echt... is dit het nou? zuipen mensen hier nou liters van weg? Geef mij maar thee

Verder hou ik niet van notenrijst
I'm not the man you think I am!
pi_74307061
quote:
Op maandag 2 november 2009 09:02 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Dat blijft het geheim van de smid natuurlijk Maar hoe kleiner hoe lekkerder, niet koken maar wokken, juiste kruiden erbij, en die pot appelmoes natuurlijk
Hmm wokken. Dat is misschien wel een goed idee inderdaad.
En appelmoes, dat was vroeger mn groentevervanger hahahaha.
  maandag 2 november 2009 @ 09:50:59 #19
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_74307213
spruitjestip: idd zo klein mogelijk, die donkergroene blaadjes maken ze zo bitter, haal je die weg dan zijn ze veel zachter van smaak. op het laatst doe ik er altijd stukjes peer door. vriend van mij die geen spruitjes lust schepte zelfs 2x op
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
  maandag 2 november 2009 @ 09:53:26 #20
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_74307275
had het met paprika dan vind ik nu wel lekker
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_74307300
Oesters durfde ik nooit te eten, hou sowieso niet van rauwe vis.
Afgelopen vrijdag geprobeerd; gestoomd met een tausisaus en was na even wennen verslavend lekker

echt trots op mezelf haha
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 2 november 2009 @ 09:58:08 #22
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_74307375
quote:
Op maandag 2 november 2009 09:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Oesters durfde ik nooit te eten, hou sowieso niet van rauwe vis.
Afgelopen vrijdag geprobeerd; gestoomd met een tausisaus en was na even wennen verslavend lekker

echt trots op mezelf haha
Oesters moet je niet stomen. Barbaar.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_74307600
"Blauwaderkaas". Het woord alleen al . Ik moet meteen denken aan dikke oude wijven met verrimpelde benen icm dikke spataderen .
pi_74307896
Ik biljf het wel steeds proberen met dingen ja, ik geloof echt dat je dingen die je niet lekker vindt kunt 'leren' te eten en drinken. Het is me gelukt met koffie, wijn, maar ook met zuurkool en spruitjes en gekookte witlof .

Alleen verse koriander, dat blijf ik verschrikkelijk smerig vinden . Maar.. ik biljf stug volhouden, steeds weer een klein beetje, wie weet vind ik het ooit wel ineens enorm lekker!
  maandag 2 november 2009 @ 10:30:11 #25
267282 iggyinthehouse
the man from outta space
pi_74308042
quote:
Op maandag 2 november 2009 10:22 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik biljf het wel steeds proberen met dingen ja, ik geloof echt dat je dingen die je niet lekker vindt kunt 'leren' te eten en drinken. Het is me gelukt met koffie, wijn, maar ook met zuurkool en spruitjes en gekookte witlof .

Alleen verse koriander, dat blijf ik verschrikkelijk smerig vinden . Maar.. ik biljf stug volhouden, steeds weer een klein beetje, wie weet vind ik het ooit wel ineens enorm lekker!
Dat bedoel ik, dat je soms dingen niet lekker vindt maar dat als je het "leert" te eten en drinken dat het dan best wel meevalt. Zie mijn blauwaderkaas

Ik had bijvoorbeeld vroeger ook een hekel aan olijven maar vindt dat nu geweldig lekker. Ik vraag me dan af: kan iedereen dat, dat leren?
  maandag 2 november 2009 @ 10:37:28 #26
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_74308205
quote:
Op maandag 2 november 2009 10:30 schreef iggyinthehouse het volgende:

[..]

Dat bedoel ik, dat je soms dingen niet lekker vindt maar dat als je het "leert" te eten en drinken dat het dan best wel meevalt. Zie mijn blauwaderkaas

Ik had bijvoorbeeld vroeger ook een hekel aan olijven maar vindt dat nu geweldig lekker. Ik vraag me dan af: kan iedereen dat, dat leren?
Natuurlijk kan dat, niet lekker zit tussen je oren.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_74308425
quote:
Op maandag 2 november 2009 10:22 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik biljf het wel steeds proberen met dingen ja, ik geloof echt dat je dingen die je niet lekker vindt kunt 'leren' te eten en drinken. Het is me gelukt met koffie, wijn, maar ook met zuurkool en spruitjes en gekookte witlof .

Alleen verse koriander, dat blijf ik verschrikkelijk smerig vinden . Maar.. ik biljf stug volhouden, steeds weer een klein beetje, wie weet vind ik het ooit wel ineens enorm lekker!
ik werk in een fabriek waar op dit moment 1000 kg koriander wordt geroosterd. De GEUR! aaaaaah
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_74308444
quote:
Op maandag 2 november 2009 09:58 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Oesters moet je niet stomen. Barbaar.
hoezo mag dat niet dat was een veilige manier om te proeven
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 2 november 2009 @ 11:15:49 #29
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_74309387
quote:
Op maandag 2 november 2009 10:44 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

hoezo mag dat niet dat was een veilige manier om te proeven
Zonde van de smaak.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
  maandag 2 november 2009 @ 11:34:34 #30
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_74310108
Gewoon na lange tijd weer eens iets proberen doet je vaak verrassen, althans mij wel.
Heb het al gehad met rode wijn, olijven, bier file american en bepaalde groenten, luste geen van dit alles.. en nu ben ik er gek op ! bizar toch!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 2 november 2009 @ 11:40:35 #31
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_74310336
quote:
Op maandag 2 november 2009 11:34 schreef MissHobje het volgende:
Gewoon na lange tijd weer eens iets proberen doet je vaak verrassen, althans mij wel.
Heb het al gehad met rode wijn, olijven, bier file american en bepaalde groenten, luste geen van dit alles.. en nu ben ik er gek op ! bizar toch!
Hoe kon je in godsnaam zoveel dingen niet lusten?
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_74310420
Nee helpt hier niet, ik vind bier nogsteeds vies, wijn ook, witlof wordt ik ook nogsteeds niet blij van en van erwtensoep ga ik over mijn nek.
Oesters ook geprobeerd en te goor bevonden om dat nogmaals aan te durven, geitenkaas gaat het ook al niet worden.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_74310561
quote:
Op maandag 2 november 2009 10:44 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ik werk in een fabriek waar op dit moment 1000 kg koriander wordt geroosterd. De GEUR! aaaaaah
Maar dat zijn korianderzaadjes, die zijn juist lekker . Ik had het over dit verderfelijke, naar zeep smakende spul:

  maandag 2 november 2009 @ 12:27:14 #34
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_74311837
quote:
Op maandag 2 november 2009 08:33 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Nee. Waarom zoveel moeite doen om iets lekker te vinden wat je absoluut niet lekker vindt.
Wellicht om je smaak verder te ontwilkkelen, anders vreet je alleen maar kip patat en appelmoes
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 2 november 2009 @ 12:49:47 #35
267282 iggyinthehouse
the man from outta space
pi_74312498
quote:
Op maandag 2 november 2009 12:27 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wellicht om je smaak verder te ontwilkkelen, anders vreet je alleen maar kip patat en appelmoes
Eens
  maandag 2 november 2009 @ 12:51:54 #36
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_74312584
quote:
Op maandag 2 november 2009 08:47 schreef SillyWalks het volgende:
En de drang van mensen om overal maar ananas op te smijten... gadver... ananas op een pizza... pizza hoort hartig te zijn, heiligschenniseurs!
Pizza Ik heb het weleens vol goede moed geprobeerd, maar tis niet mijn ding.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 2 november 2009 @ 12:53:01 #37
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_74312625
Vriend van me vroeg na zich hebben vol gevreten aan een lamsbout en te hebben gezegt wat lekker dat toch was, wat voor een vlees dat nu was, want zoiets had ie bij moesje nooit gekregen.
Lamsbout zei ik, van de turkse slager

Lamsvlees? Maar dat lust ik helemaal niet, en van de turk, gadver, wat vies.

Ben toen ff kwaad geworden.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 2 november 2009 @ 12:53:32 #38
278367 Flowers.
Cry me a river
pi_74312637
Haring dat vond ik vroeger echt heel ranzig maar nu lust ik het gewoon...
  maandag 2 november 2009 @ 12:55:32 #39
267282 iggyinthehouse
the man from outta space
pi_74312697
Ik hoor ook over het algemeen rare opmerkingen als ik zeg dat ik graag lever en niertjes eet Maar meestal hebben deze mensen het nooit zelfgeproefd. En het is zo lekker
  maandag 2 november 2009 @ 12:55:44 #40
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_74312702
quote:
Op maandag 2 november 2009 12:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Vriend van me vroeg na zich hebben vol gevreten aan een lamsbout en te hebben gezegt wat lekker dat toch was, wat voor een vlees dat nu was, want zoiets had ie bij moesje nooit gekregen.
Lamsbout zei ik, van de turkse slager

Lamsvlees? Maar dat lust ik helemaal niet, en van de turk, gadver, wat vies.

Ben toen ff kwaad geworden.
Verschrikkelijk irritante mensen Ook niet willen toegeven dat het dan gewoon in je hoofd zit

OT: Ik had het met sinaasappels . Als ik die at kreeg ik gewoon kotsneigingen, het kwam allemaal weer omhoog zetten.. dus aantal jaar geen sinaasappels gegeten en er een totale afkeer van gehad, totdat ik het weer eens probeerde, en het nog lekker vond ook
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_74312858
Nou ja, tja, ik probeer het weleens af en toe, bij garnalen werd ik ook positief verrast toen ik die als volwassen persoon weereens probeerde.
Maar die andere dingen lust ik gewoon echt niet, ik ben niet vies van gewoon wat proeven, maar ik ga het niet bewust 10 keer eten om te zien of het na die 10de keer misschien dan minder vies is.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 2 november 2009 @ 13:05:42 #42
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_74312984
quote:
Op maandag 2 november 2009 08:39 schreef SwiffMeister het volgende:
Kaas vind ik echt om te kotsen. Ik ben serieus wel eens over mn nek gegaan, puur door de geur. Maakt niet uit hoe of wat voor kaas, behalve als het gesmolten is bijvoorbeeld op pizza of iets dat daar op lijkt, dan is het wel te eten. Maar zelfs dan niet altijd, over lasagna is dan weer extreem goor.

Nee, dat zal ik nooit eten, ik denk ook niet dat ik het zou kunnen. Het idee alleen al maakt me bijna misselijk.
Kaas op een pizza (tenzei van een echte pizzaria of zelf gemaakt) is ook niet echt kaas.

Tevens herken ik me wel in het verhaal, vroeger vond ik kaas en pizza niet te vreten, tegenwoordig houd ik nog steeds niet zo van pittige kaas maar gewone kaas/feta kaas en pizza gaan er tegenwoordig wel in.

Je went inderdaad vanzelf aan nieuwe dingen. Als je op jezelf woont en regelmatig kookt ga je vanzelf meer smaken waarderen.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  maandag 2 november 2009 @ 13:10:15 #43
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_74313129
Als puber lustte ik niks, tegenwoordig lust ik alles. Inderdaad gewoon door blijven proberen. Dat niet lusten is ook vaak iets wat tussen de oren zit. Het is meer iets van "ieks, ik proef iets raars", terwijl je gewoon moet denken "ook al kan ik het niet plaatsen, zolang ik er niet dood aan ga, gewoon opeten".

Moet er niet aan denken dat ik nog steeds zo'n moeilijke eter zou zijn en in restaurants altijd maar weer voor het bekende zou gaan. Of dat je bij mensen gaat eten en helemaal zenuwachtig wordt, omdat ze mischien wel zus of zo door het eten hebben gedaan.
pi_74313306
Ik lustte vroeger lang niet alles.
Nu lust ik alleen spruiten en vetvlees (het wit aan vlees) niet.
We eten wel regelmatig spruiten (ik eet dan zuurkool dat lust mijn man beslist niet) maar ik proef wel elke keer een spruit.
Ik kan niet lekker vinden, al is het wel beter te doen dan vroeger (ook minder smaakvol dan vroeger)
Daarintegen vond ik witlof heeeeeel vies en tegenwoordig heeeeeel lekker!! (maar ook die zijn veel minder bitter geworden)
  maandag 2 november 2009 @ 13:29:39 #45
267282 iggyinthehouse
the man from outta space
pi_74313667
Is toch raar om te zien dat de "spruit" best wel veel genoemd wordt, terwijl het toch echt lekkere groente is (kan het rauw opeten als ik wil).
Komt misschien ook door hoe het vroeger klaargemaakt werd? Koken dat het bijna prut was en de geur die er dan vanaf kwam?
pi_74313705
quote:
Op maandag 2 november 2009 10:08 schreef boskameel het volgende:
"Blauwaderkaas". Het woord alleen al . Ik moet meteen denken aan dikke oude wijven met verrimpelde benen icm dikke spataderen .
gatver!

Ik heb dat met kaas en met boter op brood. Ik walg echt van kaas en alles waar ook maar kaas opstond at ik niet. Maar ik ben het de laatste tijd wel gaan eten op pizza en andere dingen uit de oven, dan vind ik het lekker zelfs, ik eet nu ook cheese-union chips, dat durfde ik eerder echt niet te eten, bang voor de kaassmaak maar dat viel reuze mee.. En boter ga ik echt van kokhalzen als dat op mn brood zit, maar ik heb nu toch geprobeerd als ik bijvoorbeeld eens een keertje hagelslag ofzo wil eten op een broodje dat ik dan een heeeeeeeel dun laagje boter erop doe, en eigenlijk valt boter dan ook wel mee. Maar kom niet aan met een dikke laag want dan ga ik echt over mn nek.
pi_74313994
quote:
Op maandag 2 november 2009 13:29 schreef iggyinthehouse het volgende:
Is toch raar om te zien dat de "spruit" best wel veel genoemd wordt, terwijl het toch echt lekkere groente is (kan het rauw opeten als ik wil).
Komt misschien ook door hoe het vroeger klaargemaakt werd? Koken dat het bijna prut was en de geur die er dan vanaf kwam?
Of je vindt het wellicht echt niet lekker.
Zou ook kunnen niet?
Als stamppot, heel gaar, net niet gaar, precies goed, met spekjes, met pindasaus enz. We hebben het allemaal gegeten en ik geproeft.
Kan het echt niet lekker vinden.
pi_74313995
van bruine bonen heb ik als klein kind overgegeven en sindsdien niet meer geprobeerd tot 2 jaar terug, en nu kan ik het binnenhouden

Alleen boter lust ik écht niet. Van de geur alleen al ga ik over mn nek en als het per ongeluk op een kant en klaar broodje zit en ik niet goed naar de ingrediëntenlijst heb gekeken ga ik kokhalzen na een hapje. Ook kruidenboter, knoflookboter en roomboter... ik weet niet wat het precies is; die substantie/gevoel.. geen idee maar ik blijf er liever ver vandaan. Ik ben zelfs zo'n zeikerd dat als de botervloot van de kuip is, ik iemand anders vraag om em erop te doen en waar de boter op tafel staat; dan zit ik aan de andere kant. Sorry, tis erg maar het is nu eenmaal zo
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 2 november 2009 @ 13:42:32 #49
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_74314094
Vroeger luste ik Hamka's chips niet.


Nu vind ik ze wel lekker .
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  maandag 2 november 2009 @ 14:19:23 #50
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_74315279
Was vroeger best kieskeurig qua eten, maar tegenwoordig lust ik echt vrijwel alles.
Heb alleen nog moeite met de blauwschimmelkazen en zuurkool.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')