Idem dito. Een soort van ozenti topic. Zo van 'Kijk, wij zijn Europees!'.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij hebt dit topic geopend, en jouw OP en je posts bepalen wat het wordt en jij stuurt het topic een bepaalde richting op. Het enige wat ik jou zie doen is het posten van plaatjes. Geloof mij, 10 plaatjes waren in de eerste instantie genoeg.
Ik heb je nog geen één woord zien reppen over de foto's die jij hebt gepost.
[..]
Het is juist wel een dumptopic geworden, aangezien iemand alleen maar foto's post.
? Het gaat toch helemaal niet om etnische Turken ?quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat een bull zeg. Al die mensen die je hierboven hebt geplaatst, zijn zij allen etnische Turken? Jij kent hun achtergrond niet eens is. Ik kan nu ook plaatjes plaatsen van Centraal Aziaten met overduidelijke Europese trekken en daarbij een kaart van hun DNA. En als we er dan vanuit gaan dat de oorspronkelijke Turken Mongools DNA hadden, dan komen we tot de conclusie dat er behalve Kazachstanen en Siberiërs geen Turken bestaan.
Overigens zijn Scythiers Turken. En zijn Kazachstanen en de Sakha Turken in Siberie afstammelingen van die Scythiers. DNA test heeft zelfs aangetoond dat Scythiers een mix waren van Aziaten en Europesen. Hmm.. goh, welk volk is dat nou nog meer? Oh ja, de Turken!
Wou je liever dat ik plaatjes van Recep Ivedik ging posten of van Ajdar?quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Idem dito. Een soort van ozenti topic. Zo van 'Kijk, wij zijn Europees!'.
Alle reacties tot nu toe hebben inderdaad ook erg veel toegeveogd aan de discussie,quote:Op dinsdag 3 november 2009 02:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Als je echt denkt dat het plaatsen van gephotoshopte, zwaar belichte en onder de make-up zittende Westers aandoende modellen iets toevoegt aan de discussie dan zit je op het verkeerde spoor wmbt.
Wil je foto's van Oeigoeren zien dan? Heb een hele collectie op mijn pc staan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:35 schreef Trashcanman het volgende:
Heb niet het hele topic doorgespit maar zijn de Oeigoeren al genoemd?
De plaatjes die jij zou posten (van verschillende Turkse volkeren), zouden veel beter zijn. Ik heb een beetje genoeg van die andere foto's.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wil je foto's van Oeigoeren zien dan? Heb een hele collectie op mijn pc staan.
Bedankt maar niet nodig. Ik vraag wel weer aan Bosbeetle of hij er nog een topic over opentquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wil je foto's van Oeigoeren zien dan? Heb een hele collectie op mijn pc staan.
Ja idd, ik snap de intentie van de TS dan ook niet helemaal. Wil je laten zien dat de Turken in Turkije erg verschillend zijn? Wil je bewijzen dat we Europees zijn? Of gaat deze topic nou over alle Turkse volken?quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
De plaatjes die jij zou posten (van verschillende Turkse volkeren), zouden veel beter zijn. Ik heb een beetje genoeg van die andere foto's.
Over Oeigoeren of over alle Turken?quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:43 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Bedankt maar niet nodig. Ik vraag wel weer aan Bosbeetle of hij er nog een topic over opent
Oeigoeren uiteraard.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Over Oeigoeren of over alle Turken?
Ik niet alleen.quote:
OMG.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bosbeetle wel:
Oeigoeren,
Een weiland in Holten,,
Een topic zonder Oeigoeren!,
enzovoort.
Doe maar ja.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
De plaatjes die jij zou posten (van verschillende Turkse volkeren), zouden veel beter zijn. Ik heb een beetje genoeg van die andere foto's.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |