Hopen dat burak hem nu wel hoortquote:
Dat zei ik toch na JOUW eerste reactie.quote:Op zondag 1 november 2009 23:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
Weet je waarom ik dat zei? Jij zei "alsof jij er nooit iets "gemeens" uitfloept", je deed alsof iedereen hetzelfde is. Klopt niet.
Had je polyandrie nog gegoogled?quote:
Doe je iets goeds, gelooft niemand je.quote:Op zondag 1 november 2009 23:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het ging over dat hij het probeert te blussen
Waarom post je het origineel niet gewoon en druk het vet. Ik zou het niet pikken.quote:Op zondag 1 november 2009 23:30 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dat zei ik toch na JOUW eerste reactie.waar die ondertoon ook al aanwezig was
U started this(nogmaals haha)
Dat zei jij nadat ik dit zei:quote:Op zondag 1 november 2009 23:30 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dat zei ik toch na JOUW eerste reactie.waar die ondertoon ook al aanwezig was
U started this(nogmaals haha)
ik geloof niemandquote:Op zondag 1 november 2009 23:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
Doe je iets goeds, gelooft niemand je.
how sad.
BRAVE PIET DIE IVHK ZEG! PETJE AF HOOR!quote:Op zondag 1 november 2009 23:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
Doe je iets goeds, gelooft niemand je.
how sad.
Rotterdam. Het lijkt me echt leuk om daar te wonen als Turk btw...quote:
lol.quote:Op zondag 1 november 2009 23:30 schreef Burakius het volgende:
[..]
Waarom post je het origineel niet gewoon en druk het vet. Ik zou het niet pikken.
Het is ook zo leerzaamquote:Op zondag 1 november 2009 23:33 schreef IHVK het volgende:
Ik vind dit zo een interessante discussie trouwens, wie nou precies wat eerder zei. Gelukkig kan ik het zelf niet teruglezen als ik dat wil.
Die Marokkaan deed wel stoer. Ik zou gewoon het originele ff posten.quote:Op zondag 1 november 2009 23:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het is ook zo leerzaamik houd van dit soort discussies
Hij zou het goed doen in San Fransisco. De ....... capital van USA. Google maar wat er bij die puntjes hoortquote:Op zondag 1 november 2009 23:34 schreef IHVK het volgende:
Clio heeft wel de beste stem.
Alleen die dankjewel mocht wel iets lager qua toonhoogte.
nee, dan gaat iedereen me haten, ik weet zelf dat ik gelijk hebquote:Op zondag 1 november 2009 23:34 schreef Burakius het volgende:
[..]
Die Marokkaan deed wel stoer. Ik zou gewoon het originele ff posten.
Daarom zal er ook nooit een Turkse Unie komen..quote:Op zondag 1 november 2009 23:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
Echt he, constant ruzie maken onderling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag me oprecht af hoe het er in de Turkse regering aan toegaatquote:Op zondag 1 november 2009 23:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
Echt he, constant ruzie maken onderling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |