Er is overal een plaats en tijd voor. Iemand op zn gebreken wijzen doe je niet op een dusdanige manier zoals dat zojuist gebeurd is.quote:Op zondag 1 november 2009 23:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik wijs je op je gebreken, zodat je eraan kunt werken, daar is toch niets mis mee? Iedereen kan eraan werken, je moet het niet zo laten, omdat je "toch" zo bent.
Gaat het nog helemaal goed met je? Het ging hier om scheldwoorden als oruspu en het maakt niet uit of ik in het Turks scheld, want daar ging het niet om.quote:Op zondag 1 november 2009 23:14 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik vind dat je even normaal moet doen tegen je abla.
Enige reden dat jij niet zo KAN (of je het wil buiten gelaten) schelden is, omdat je Turks nog slechter is dan een doodgeslagen zeehond bij de kust van Turkije.
Dan kun jij mij leren op wat voor manier ik het wel moet brengen.quote:Op zondag 1 november 2009 23:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Er is overal een plaats en tijd voor. Iemand op zn gebreken wijzen doe je niet op een dusdanige manier zoals dat zojuist gebeurd is.
Het had bovendien een denigrerende ondertoon waar ik ook niet van ben gediend.
Maar nogmaals; dit kan natuurlijk ook aan mij liggen..wat ik betwijfel
Je toontje (wat iedereen is opgevallen) was wel erg katterig moet ik zeggen. Je krijgt dezelfde portie terug.quote:Op zondag 1 november 2009 23:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Gaat het nog helemaal goed met je? Het ging hier om scheldwoorden als oruspu en het maakt niet uit of ik in het Turks scheld, want daar ging het niet om.
+1 scherp!quote:Op zondag 1 november 2009 23:17 schreef IHVK het volgende:
Na deze ruzie hoor je er helemaal bij Marokkaanse.
Helemaal mee eens. Dan ben je er eentje van ons.quote:Op zondag 1 november 2009 23:17 schreef IHVK het volgende:
Zij zegt toch "petje afquote:Op zondag 1 november 2009 23:17 schreef Burakius het volgende:
[..]
Je toontje (wat iedereen is opgevallen) was wel erg katterig moet ik zeggen. Je krijgt dezelfde portie terug.
Met je eens taba'en!quote:Op zondag 1 november 2009 23:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Er is overal een plaats en tijd voor. Iemand op zn gebreken wijzen doe je niet op een dusdanige manier zoals dat zojuist gebeurd is.
Het had bovendien een denigrerende ondertoon waar ik ook niet van ben gediend.
Maar nogmaals; dit kan natuurlijk ook aan mij liggen..wat ik betwijfel
quote:Op zondag 1 november 2009 23:17 schreef IHVK het volgende:
Hehehhe dat is ook waar.quote:Op zondag 1 november 2009 23:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zij zegt toch "petje af", omdat ik er niet van houd om te schelden. Dan krijgt ze hetzelfde terug.
In het licht van het onderwerp wou ik niet zwaardere woorden gebruiken ivhkquote:
Niemand die hier mij oud noemt behalve IK en zeer zeker niet zo'n losgeslagen lid van een randgroepering als jij.quote:Op zondag 1 november 2009 23:15 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik had het gelezen in een quote oma.
quote:Op zondag 1 november 2009 23:19 schreef Burakius het volgende:
[..]
In het licht van het onderwerp wou ik niet zwaardere woorden gebruiken ivhk
Meer van Egyptenarenquote:
Het schijnt dat knoflook goed is voor je huid?quote:Op zondag 1 november 2009 23:20 schreef Min-e het volgende:
[..]
Niemand die hier mij oud noemt behalve IK en zeer zeker niet zo'n losgeslagen lid van een randgroepering als jij.
Begrepen!
quote:
Vampieren kunnen niet tegen knoflook. Ofzo.quote:Op zondag 1 november 2009 23:21 schreef Burakius het volgende:
[..]
Het schijnt dat knoflook goed is voor je huid?
Zo zie jij het.quote:Op zondag 1 november 2009 23:22 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hoezo dat is waar ook? Lees de reacties terug. She started this. De ondertoon is overduidelijk.
Ohja, trouwens no hard feelings hoor
Echt niet! Jij met je petje af!quote:Op zondag 1 november 2009 23:22 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hoezo dat is waar ook? Lees de reacties terug. She started this. De ondertoon is overduidelijk.
Ohja, trouwens no hard feelings hoor
Ik betrap mezelf erop dat ik vaak iets te lang staar naar het achterwerk van marokkaanse meisjes..quote:
Hoop dat het beloont wordt met een verse klap van een broer.quote:Op zondag 1 november 2009 23:23 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf erop dat ik vaak iets te lang staar naar het achterwerk van marokkaanse meisjes..
Alleen om jou weg te jagen. Maar daarvan knapt ieder mens ook van op.quote:Op zondag 1 november 2009 23:21 schreef Burakius het volgende:
[..]
Het schijnt dat knoflook goed is voor je huid?
Dat is echt een programma voor oudere vrouwen vind ik.quote:Op zondag 1 november 2009 23:25 schreef Min-e het volgende:
[..]
Alleen om jou weg te jagen. Maar daarvan knapt ieder mens ook van op.
Ik ga boer zoekt vrouw kijken, heb de afl gemist.
doe niet gemeen, het was echt groffer enzo dan wat ik zeiquote:Op zondag 1 november 2009 23:25 schreef IHVK het volgende:
dat jij dat zomaar durft trouwens. Zo grof. Een beetje petje af zeggen.
Veel plezier.quote:Op zondag 1 november 2009 23:25 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik zit meer met een geluidlach, dat is raar, lachen om onbekenden achter de pcquote:Op zondag 1 november 2009 23:26 schreef zarGon het volgende:
Dit topic moet je vanaf het begin lezen. Je krijgt er echt een-gezicht van.
quote:Op zondag 1 november 2009 23:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Meteen het gescheld leren.. laat ze je iets nuttigs leren
Zie die ondertoon. Zo van ''ik ben beter en beschaafder''. Ik denk dat verdere uitleg overbodig is en dat t weinig interpretatiefouten met zich meebrengt..quote:Op zondag 1 november 2009 23:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik doe niet alsof, ik gebruik geen woorden als "oruspu". Niet iedereen is hetzelfde, dus je kan daar ook niet over oordelen zonder me te kennen.
lieg nietquote:Op zondag 1 november 2009 23:27 schreef IHVK het volgende:
Burak stookt het op ik probeer het te blussen.
Doei veel plezier.quote:Op zondag 1 november 2009 23:25 schreef Min-e het volgende:
[..]
eh nee, ik stook het op eigenlijkquote:
Petje af hoor, IHVK.quote:Op zondag 1 november 2009 23:27 schreef IHVK het volgende:
Burak stookt het op ik probeer het te blussen.
quote:Op zondag 1 november 2009 23:27 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Oh hell no dat ik begon *doet dramatisch*
Zo begon het..
[..]
[..]
Zie die ondertoon. Zo van ''ik ben beter en beschaafder''. Ik denk dat verdere uitleg overbodig is en dat t weinig interpretatiefouten met zich meebrengt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |