Hopen dat burak hem nu wel hoortquote:
Dat zei ik toch na JOUW eerste reactie.quote:Op zondag 1 november 2009 23:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
Weet je waarom ik dat zei? Jij zei "alsof jij er nooit iets "gemeens" uitfloept", je deed alsof iedereen hetzelfde is. Klopt niet.
Had je polyandrie nog gegoogled?quote:
Doe je iets goeds, gelooft niemand je.quote:Op zondag 1 november 2009 23:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het ging over dat hij het probeert te blussen
Waarom post je het origineel niet gewoon en druk het vet. Ik zou het niet pikken.quote:Op zondag 1 november 2009 23:30 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dat zei ik toch na JOUW eerste reactie.waar die ondertoon ook al aanwezig was
U started this(nogmaals haha)
Dat zei jij nadat ik dit zei:quote:Op zondag 1 november 2009 23:30 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dat zei ik toch na JOUW eerste reactie.waar die ondertoon ook al aanwezig was
U started this(nogmaals haha)
ik geloof niemandquote:Op zondag 1 november 2009 23:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
Doe je iets goeds, gelooft niemand je.
how sad.
BRAVE PIET DIE IVHK ZEG! PETJE AF HOOR!quote:Op zondag 1 november 2009 23:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
Doe je iets goeds, gelooft niemand je.
how sad.
Rotterdam. Het lijkt me echt leuk om daar te wonen als Turk btw...quote:
lol.quote:Op zondag 1 november 2009 23:30 schreef Burakius het volgende:
[..]
Waarom post je het origineel niet gewoon en druk het vet. Ik zou het niet pikken.
Het is ook zo leerzaamquote:Op zondag 1 november 2009 23:33 schreef IHVK het volgende:
Ik vind dit zo een interessante discussie trouwens, wie nou precies wat eerder zei. Gelukkig kan ik het zelf niet teruglezen als ik dat wil.
Die Marokkaan deed wel stoer. Ik zou gewoon het originele ff posten.quote:Op zondag 1 november 2009 23:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het is ook zo leerzaamik houd van dit soort discussies
Hij zou het goed doen in San Fransisco. De ....... capital van USA. Google maar wat er bij die puntjes hoortquote:Op zondag 1 november 2009 23:34 schreef IHVK het volgende:
Clio heeft wel de beste stem.
Alleen die dankjewel mocht wel iets lager qua toonhoogte.
nee, dan gaat iedereen me haten, ik weet zelf dat ik gelijk hebquote:Op zondag 1 november 2009 23:34 schreef Burakius het volgende:
[..]
Die Marokkaan deed wel stoer. Ik zou gewoon het originele ff posten.
Daarom zal er ook nooit een Turkse Unie komen..quote:Op zondag 1 november 2009 23:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
Echt he, constant ruzie maken onderling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag me oprecht af hoe het er in de Turkse regering aan toegaatquote:Op zondag 1 november 2009 23:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
Echt he, constant ruzie maken onderling.
quote:Op zondag 1 november 2009 23:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat zei jij nadat ik dit zei:
Meteen het gescheld leren.. laat ze je iets nuttigs leren
Maar wat maakt het uit, ik weet dat ik het niet zo heb bedoeld, als jij dat niet wil geloven, is het jouw probleem.
Turken zijn gewoon heel vatbaar voor trolls. Kijk voor Burakius kwam ging het er best aardig aan toe nog.quote:Op zondag 1 november 2009 23:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af hoe het er in de Turkse regering aan toegaat:
Ja, ik vroeg toch ook of je mij kan leren dingen anders te formuleren. Het is internet, ik weet niet zo goed welke emoticon ik erbij moet posten of m'n zinsbouw zo veranderen dat het niet denigrerend overkomt. In het echt had je het vast niet zo opgevat.quote:Op zondag 1 november 2009 23:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dat was toch jouw eerste reactie..waar die ondertoon aanwezig is/was. Dat zeg ik net?
Oke misschien kan je dan in het vervolg de dingen anders formuleren want je komt nogal onaardig over.
Jij was toch degene die het had over minpunten/gebreken however you wanna name it.
Tamam abi.quote:Op zondag 1 november 2009 23:36 schreef IHVK het volgende:
Okey Burakius we laten jou vandaag je gang gaan voor deze een keer.
Troll erop los.
Maak er geen gewoonte van alleen.
Lees je dat Marokkaan?quote:Op zondag 1 november 2009 23:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee, dan gaat iedereen me haten, ik weet zelf dat ik gelijk heb
haha.. Dat is om een positieve sfeer te houden.quote:Op zondag 1 november 2009 23:34 schreef IHVK het volgende:
Clio heeft wel de beste stem.
Alleen die dankjewel mocht wel iets lager qua toonhoogte.
Dit is geen echte rel hoor.quote:Op zondag 1 november 2009 23:38 schreef wikwakka2 het volgende:
Samevatting van dit topic:
[ afbeelding ]
Je lijkt ook te veel op mij.quote:Op zondag 1 november 2009 23:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
Eerlijk, ik heb bijna altijd ruzie. Ik geniet er vaak van.
quote:Op zondag 1 november 2009 23:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, ik vroeg toch ook of je mij kan leren dingen anders te formuleren. Het is internet, ik weet niet zo goed welke emoticon ik erbij moet posten of m'n zinsbouw zo veranderen dat het niet denigrerend overkomt. In het echt had je het vast niet zo opgevat.
Google is haram jongen. Ten tweede kom jij USA niet eens in als moslimterrorist.quote:Op zondag 1 november 2009 23:35 schreef Burakius het volgende:
[..]
Hij zou het goed doen in San Fransisco. De ....... capital van USA. Google maar wat er bij die puntjes hoort
Heb jij ook een giga grote kont zoals de meeste marokkaanse meisjes ?quote:Op zondag 1 november 2009 23:39 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Kan het je niet leren. Ik doe ook maar wat..ben van nature lief en zo komt het er dan ook uit![]()
Haha lol.(ik iig)
Gelukkig kom jij er wel. Kun je melden hoe het er was! San Fransisco echt iets voor jou met je R. Doe je kekkie Fenerbache shirt aan! Stoere voetbalhunkquote:Op zondag 1 november 2009 23:40 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Google is haram jongen. Ten tweede kom jij USA niet eens in als moslimterrorist.
Ik dacht dat Turken niet aan schelden doen, als ik bilmiyorm even als voorbeeld gebruik.quote:Op zondag 1 november 2009 23:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dit is geen echte rel hoor.![]()
Dit is een hoax rel.
Bij een echte rel vliegen er meestal zware verwensingen en scheldwoorden over en weer. Maar goed een echte rel ontstaat vaak uit een hoax rel dus wie weet.
Bwhaahahhaa. Ja, Turken schelden niet. Hahahaha.quote:Op zondag 1 november 2009 23:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Turken niet aan schelden doen, als ik bilmiyorm even als voorbeeld gebruik.
Komt doordat je een Zaandammer bent. Ik kwets mensen trouwens niet graag, maar ik geniet van reactiesquote:
Zij kan dan ook geen Turks(een doodgeslagen zeehond bij de kust van Turkije kan het beter).quote:Op zondag 1 november 2009 23:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Turken niet aan schelden doen, als ik bilmiyorm even als voorbeeld gebruik.
Turken niet aan schelden doen.quote:Op zondag 1 november 2009 23:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 november 2009 23:40 schreef Burakius het volgende:
[..]
Gelukkig kom jij er wel. Kun je melden hoe het er was! San Fransisco echt iets voor jou met je R. Doe je kekkie Fenerbache shirt aan! Stoere voetbalhunkwhahahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |