dat zou best kunnen. Hij is nog maagd (denk ik), dus als hij dan eindelijk kan neuken na 35 jaar zal hij vast los gaan.quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 21:11 schreef pufje het volgende:
Wat grappig.. Bij bijna alle boeren zie je dat het zoogdierenbrein en het reptielenbrein met elkaar in conflict zijn.
Die is blij dat ze onder de mensen is.quote:Op zondag 1 november 2009 21:12 schreef Ambrosius het volgende:
Echt, waarom gaat Cynthia niet naar huis?
Ik hoop niet dat Neeltje slikt want dan is ze met al dat opgespaarde zaad zo verzopenquote:Op zondag 1 november 2009 21:11 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat zou best kunnen. Hij is nog maagd (denk ik), dus als hij dan eindelijk kan neuken na 35 jaar zal hij vast los gaan.
Hoewel ik denk van niet, ik gok dat hij met 1 stoot klaar is![]()
![]()
Hou op, ik ga zulks altijd visualiserenquote:Op zondag 1 november 2009 21:11 schreef MissJ het volgende:
dat zou best kunnen. Hij is nog maagd (denk ik), dus als hij dan eindelijk kan neuken na 35 jaar zal hij vast los gaan.
Hoewel ik denk van niet, ik gok dat hij met 1 stoot klaar is![]()
![]()
Idd, maar ik snap eigenlijk ook niet dat Cynthia zelf vertrekt en de eer aan haar zelf houdtquote:Op zondag 1 november 2009 21:12 schreef Be-Smart het volgende:
Is het niet een beetje Wim's job om het te vertellen aan Cynthia....?
quote:Op zondag 1 november 2009 21:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat Neeltje slikt want dan is ze met al dat opgespaarde zaad zo verzopen
Saskiaquote:Op zondag 1 november 2009 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Oke, wie zal Peter kiezen denken jullie?
Misschien toch wel Saskia.quote:Op zondag 1 november 2009 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Saskiaquote:Op zondag 1 november 2009 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op zondag 1 november 2009 21:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat Neeltje slikt want dan is ze met al dat opgespaarde zaad zo verzopen
quote:Op zondag 1 november 2009 21:13 schreef alors het volgende:
[..]
Hou op, ik ga zulks altijd visualiseren
Omgquote:Op zondag 1 november 2009 21:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |