abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74349062
quote:
Op maandag 2 november 2009 22:59 schreef Duderella het volgende:
Nou ja, in scene gezet... ze hebben geen script mee gekregen hoor. En het is toch logisch dat de regie af en toe wat moet organiseren? Wij willen immers weten hoe het ervoor staat en we kunnen het niet zelf 24/7 live volgen.
Het is inderdaad géén Big Brother en dús wordt er door de regie bepaald dat er een gesprek moet plaatsvinden. Volkomen logisch toch? Net zoals de speeddate en straks het reisje door de redactie zijn georganiseerd. Dat is de hele grap van dit programma: dat de boeren en de vrouwen aan een van te voren bedacht concept meedoen om zo hun 'liefde' te vinden. Daar horen ook de 'verplichte' gesprekken bij. Van de meeste boeren kun je niet verwachten dat ze daar zelf wel even mee komen (en er dan ook een camera bij is).
Idd , logisch toch, het is een programma. Ik stoor me er niet aan.
En mensen die daten hebben toch ook dat soort gesprekjes, mensen doen net of het absurd is dat iemand dat überhaupt zou willen. Ja de camera is er bij, nou prima hoor
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_74349100
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 11:05 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]

Peter met een Lui Paard

Maar hij mag toch ook niet op stap met de vrouw naar keuze zolang het programma loopt, of is dat tot het weekendje weg?
pi_74350968
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:24 schreef IV_Xample het volgende:

waarom nog een week wachten, dubbele aflevering...
Is dat zo? Cool...
  dinsdag 3 november 2009 @ 16:10:01 #254
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_74353244
Ik vraag het gewoon nog een keer, weet iemand uit welk dorp Hanneke komt? Ik kan het accent niet plaatsen en dat wil ik graag veranderen!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 3 november 2009 @ 16:16:41 #255
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_74353471
Peter en de roze laarzen. Daar heeft ze zichzelf verhangen

http://boerzoektvrouw.kro(...)video.aspx?id=232252
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  dinsdag 3 november 2009 @ 16:18:35 #256
3185 Adelante
To let it go now
pi_74353539
Geen idee, ik kan dat taaltje nergens plaatsen

Ze heb wel roze laarzen gekocht, maar Peter vond ze niet zo
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_74354049
Ze praat teveel en nu ook nog roze laarsen... Nee, Peter gaat nu duidelijk voor Saskia.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_74354525
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 16:18 schreef Adelante het volgende:

Ze heb
Waar kom jij vandaan?

En zijn het niet een soort paardrij-achtige laarzen of zeg ik nu iets raars?

Ah ik zie het net filmpje, ja dus Laarzen kleur is prima hoor, die vreselijke pet is iets anders (zowel model als knalroze )
pi_74355597
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 15:04 schreef Bulletdodger het volgende:

[..]

Is dat zo? Cool...
neej dat is wat ik zou willen
what you see, is what you get!
pi_74355826
Het zijn paardrijlaarzen. Maar om paard te rijden is het natuurlijk helemaal belachelijk om roze laarzen te hebben.
  FOK!fossiel dinsdag 3 november 2009 @ 17:30:45 #261
1455 Keroppi
kool kikker
pi_74356189
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:20 schreef bloodymary het volgende:
Het zijn paardrijlaarzen. Maar om paard te rijden is het natuurlijk helemaal belachelijk om roze laarzen te hebben.
Ach de paardrijwereld... je kunt je rijbroek matchen met je zadeldekje en de halsterlijn, mocht je dat willen...

Dus dat ze roze paardrijlaarzen hebben verbaast me niks

Trouwens: op het einde van het filmpje zegt Peter: je kunt ze nog wel voor honderduizend uit de winkel halen maar <....>

Wat zegt hij daar?
Chick on a mission
pi_74359622
Maar wat moet grote Saskia in vredesnaam met lompe Peter?
Zij is zo rustig, lief, bedeesd, en eerder een beetje kak dan ordinair.
Hij is zo plat en lomp.
  dinsdag 3 november 2009 @ 20:45:10 #263
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_74362992
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:30 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Ach de paardrijwereld... je kunt je rijbroek matchen met je zadeldekje en de halsterlijn, mocht je dat willen...

Dus dat ze roze paardrijlaarzen hebben verbaast me niks

Trouwens: op het einde van het filmpje zegt Peter: je kunt ze nog wel voor honderduizend uit de winkel halen maar <....>

Wat zegt hij daar?
Weet niet of je uit brabant komt maar hij zegt:

Madam hi se (weet niet hoe je dat schrijft)

Mevrouw heeft ze..

Vind het eerlijk gezegd wel leuke laarzen!
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
  † In Memoriam † dinsdag 3 november 2009 @ 23:33:00 #264
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_74370361
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 16:10 schreef PM-girl het volgende:
Ik vraag het gewoon nog een keer, weet iemand uit welk dorp Hanneke komt? Ik kan het accent niet plaatsen en dat wil ik graag veranderen!
Bredàh?
pi_74371781
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:31 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ja ze ging er niet op in En het leek mij ook iets teveel lijken op.... Als ze het er af zou bijten dan

Ow en Cynthia... Ze lijkt op Paul Groot als een van zn typetjes

(of ben ik niet de eerste die dat is opgevallen?)
Hahaha, totally dude!
pi_74373912
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 23:33 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Bredàh?
ik praat niet zoals zij, dus nee geen Breda
what you see, is what you get!
  † In Memoriam † woensdag 4 november 2009 @ 07:40:26 #267
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_74374108
quote:
Re: Boer zoekt vrouw
door Roderick » 09 okt 2009, 20:23
Bron

Wak wel weet, is da Peter int echt, precies hetzelfde is.
Goeie peer, maar af en toe...tikkeltje bot , en recht voor zijn raap.

Hij vertelde ook, dattie een soort manager heeft toegewezen gekregen, en dattie een contract getekent heeft, dattie bij elke verspreking, in de media 10.000 eurie boete krijgt.
Hij mag tot de laatste uitzending, nie met zijn verovering, int openbaar gezien worre, en mag ook werkelijk nix tegen iemand erover loslaten.

Buren zien wel elk weekend, een auto, de manege binnenrijden, waarna de deuren dichtgedaan worden, zodat niemand ziet wie er uitstapt ......ze schijnt zellufs elke keer een andere auto te rijen.
Sterk gerucht gaat, dattie met Hanneke (vanelle-stem )....naar Ierland, op date gaat.
Kwam er ook achter, van onze buuf, de olympisch dressuur-amazone....da de pa van die Hanneke.....de mede eigenaar was, van haar Olympisch paard (Ferro).

Da ding vroegen ze na de Spelen in Aussieland, 4000 euries dekgeld ....daar hebben ze werkelijk miljoenen aan verdiend.
Dus Hanneke is een keuze ..............hep zo ook een vermoeden, dazze nie vies is van een goeie foep .....tis iets in der ogen, wa vraagt.
quote:
door Hans van Bergen » 21 okt 2009, 08:47

Neeuh ja jullie zijn zo sloom daje v Nelle nie aankan. Maar de Peter heb groot gelijk. V Nelle(Neeltje ) is een spontane brabantse meid die van werken aanpakken en van uitgaan houdt ze schijnt uit een bekende paardenfamilie te komen. Gek eik da as je in da wereldje leeft da da dan een +punt is terwijl wij der niks omgeven Der stem wor ook al beter Peter is een idem persoon vlgs mij. Die andere meiden wonen ver weg. Is nie handig
Wat een mooi beroep heeft die Peter eik Van zaadjes onder de microscoop en een hitsige hit tot veulentjes en uiteindelijk ingereden pr8ige paarden Ik heb eik alleen maar mooie paarden gezien bij em.
quote:
door Roderick » 24 okt 2009, 08:10

Hoorde gister, da Peerden Peter, van Nelle alweer gedump hep
Misschien dan toch die stem hè
Schijnt nu te scharrelen, met een very lekker mokkeltje, van een paar durpen verderop.
Hoorde ook dattie de women van zich af moet slaan.......soms letterlijk
pi_74375647
Van Nelle
pi_74375776
Als die vader mede-eigenaar was van Ferro, zoals daar geschreven staat, dan is zij een dochter van hengstenhouder Adriaan van de Goor uit Herpen.
pi_74375844
En inderdaad, bij startlijsten van wedstrijden zie je een Hanneke van de Goor uit Herpen
pi_74377078
quote:
Op maandag 2 november 2009 13:47 schreef Tuxie2 het volgende:
Wim blijft echt mijn favoriete boer. Hij was zo stoer op de motor.
[Jambers] Doordeweeks is Wim een gewoone melkboer, maar in het weekend gaat hij gekleed in leer op zijnen motseklet rijden samen met zijn zoeteke Astrid[/Jambers]
pi_74377671
quote:
Op woensdag 4 november 2009 10:29 schreef Geranium_Opa het volgende:

[..]

[Jambers] Doordeweeks is Wim een gewoone melkboer, maar in het weekend gaat hij gekleed in leer op zijnen motseklet rijden samen met zijn zoeteke Astrid[/Jambers]
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_74381411
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:14 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Idd , logisch toch, het is een programma. Ik stoor me er niet aan.
En mensen die daten hebben toch ook dat soort gesprekjes, mensen doen net of het absurd is dat iemand dat überhaupt zou willen. Ja de camera is er bij, nou prima hoor
Tuurlijk is dat logisch, maar ik vraag me wel af hoeveel 'nep' is. Als ze bv. net een diepgaand gesprek willen beginnen in een hoekje van de schuur grijpt de regie dan in als ze merken dat het interessant is, maar het licht niet goed is? Zo van: "Doe dat gesprek nog maar een keer, maar dan buiten op 't gras." Of dat de regie zelfs bepaalt dát ze überhaupt een gesprek 'moeten' gaan voeren.

[ Bericht 3% gewijzigd door Loohcs op 04-11-2009 12:42:06 ]
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  woensdag 4 november 2009 @ 12:41:29 #274
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_74381571
quote:
Op woensdag 4 november 2009 12:36 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat logisch, maar ik vraag me wel af hoeveel 'nep' is. Als ze bv. net een diepgaand gesprek willen beginnen in een hoekje van de schuur grijpt de regie dan in als ze merken dat het interessant is, maar het licht niet goed is of? Zo van: "Doe dat gesprek nog maar een keer, maar dan buiten op 't gras."
Neu, vast niet. Het gesprek van Audry en Hans was ook onhandig gefilmd, van een afstandje. Daar hebben ze waarschijnlijk via het geluid ontdekt dat het een belangrijk gesprek was, en verder niet ingegrepen.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  woensdag 4 november 2009 @ 13:18:53 #275
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_74382803
Zouden ze gewoon heel geavanceerd met richtmicrofoons en supertelelenzen werken??

Ik heb nog niemand met een zender om zien lopen
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')