Wat zit je naar mij te kijken tijdens het douche na voetbal.quote:Op zondag 1 november 2009 20:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
TS is niet zo buffed als in de paint kan ik beamen.
quote:Op zondag 1 november 2009 20:50 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Wat zit je naar mij te kijken tijdens het douche na voetbal.
ja niks en, is gewoon een observatie die ik maakquote:
Oke dan.quote:Op zondag 1 november 2009 20:51 schreef Drinky het volgende:
[..]
ja niks en, is gewoon een observatie die ik maak
Ik schrap het er niet uit. Maar voor de rest, ik voel je.quote:Op zondag 1 november 2009 20:51 schreef KrentebolHooft het volgende:
overkwam mij vanochtend! heb het uit de vieze gootsteen moeten schrapen
Is dit jouw wasbak?quote:Op zondag 1 november 2009 20:53 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik schrap het er niet uit. Maar voor de rest, ik voel je.
Jij smeert parfum op je tandenborstelquote:Op zondag 1 november 2009 20:56 schreef ynuhh het volgende:
Parfum en al het glas dat erbij hoort is toch stiekem wel iets erger.
Nee ik poets mijn tanden hierboven.quote:Op zondag 1 november 2009 20:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is dit jouw wasbak?
[ afbeelding ]
Oh ik zou daar andere dingen boven doen.quote:Op zondag 1 november 2009 20:58 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nee ik poets mijn tanden hierboven.
[ afbeelding ]
Laat.quote:Op zondag 1 november 2009 20:57 schreef Drinky het volgende:
[..]
Jij smeert parfum op je tandenborstel?
Serieus bij mij wel .quote:Op zondag 1 november 2009 20:58 schreef Sackboy het volgende:
Paint is een hoax, bij komt het nooit zo netjes in die drie kleuren uit de tube.
De tandenborstel van TS gaat naar de kapper.quote:Op zondag 1 november 2009 20:49 schreef Biancavia het volgende:
TS heeft hetzelfde kapsel als zijn tandenborstel!
Alleen mensen zonder fatsoenlijke motoriek spuiten het rechtstreeks in de mond...quote:Op zondag 1 november 2009 21:04 schreef Buschetta het volgende:
Spuit die shit dan gewoon in je mond dude![]()
Alleen stomme mensen smeren het zoals in de reclame op hun borstel.
quote:Op zondag 1 november 2009 21:09 schreef Neroje het volgende:
[..]
Alleen mensen zonder fatsoenlijke motoriek spuiten het rechtstreeks in de mond...
Ook jij hebt tandpasta laten vallen ooit.quote:Op zondag 1 november 2009 21:09 schreef Neroje het volgende:
[..]
Alleen mensen zonder fatsoenlijke motoriek spuiten het rechtstreeks in de mond...
Ieuw, zoute tandpasta.quote:Op zondag 1 november 2009 21:15 schreef CaptainCookie het volgende:
Dat heb ik nou nooit
Maar misschien komt het wel door mijn bazentandpasta:
[ afbeelding ]
Vast wel, maar ik kan me de laatste keer echt niet herinneren...quote:Op zondag 1 november 2009 21:12 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ook jij hebt tandpasta laten vallen ooit.
Ja.quote:Op zondag 1 november 2009 21:18 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Is hij een beetje goed gelukt in de paint?
Paradontax is toch als je verrote tanden hebt.quote:Op zondag 1 november 2009 21:23 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Alleen de ekte ekte weerstaan de smaak van Parodontax
TS heeft een grotere kop/kleinere nek in de spiegelquote:Op zondag 1 november 2009 20:48 schreef S.Seagal het volgende:
Dit is een klacht die iedereen terecht vindt. Als je je tanden wilt poetsen dan loop je naar de badkamer om de borstel te pakken en de tandpasta erop te spuiten.
Op dat moment zie je dat de tandpasta niet blijf kleven op de borstel waardoor het met grote vaart van de borstel valt.![]()
[ afbeelding ]
Doe ik ook wel eens. Is dat zo raar dan?quote:Op zondag 1 november 2009 21:12 schreef Skylark. het volgende:
WTF, direct in de mond spuiten? Daar heb ik nog nooit van gehoord.
Neequote:Op zondag 1 november 2009 21:24 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Paradontax is toch als je verrote tanden hebt.
Volgens mij is dit alleen voor beginnende kasthomo's een ritueelquote:Op zondag 1 november 2009 21:12 schreef Skylark. het volgende:
WTF, direct in de mond spuiten? Daar heb ik nog nooit van gehoord.
Parodontax is relaxt als je op je tong gebeten hebt of je tandvlees iets beschadigt is.quote:
Ik vind het niet viesquote:Op zondag 1 november 2009 21:34 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Parodontax is relaxt als je op je tong gebeten hebt of je tandvlees iets beschadigt is.De smaak is elke keer weer een ranzigere versie van een kadaver.
quote:Op zondag 1 november 2009 21:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit alleen voor beginnende kasthomo's een ritueel.
Ze slikken hun tandpasta na het poetsen zeker ook in één teug door.quote:Op zondag 1 november 2009 21:36 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Voorbereiding voor ze. Op het echte werk.
Of ze spelen ermee in hun mond. Om het vervolgens op de tong te laten rusten en daarna door te slikken.quote:Op zondag 1 november 2009 21:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze slikken hun tandpasta na het poetsen zeker ook in één teug door.
Of ze laten het over hun tepels naar beneden druipen.quote:Op zondag 1 november 2009 21:39 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Of ze spelen ermee in hun mond. Om het vervolgens op de tong te laten rusten en daarna door te slikken.
Zal wel. Voor mij is het meer uit tijdsbesparing en efficientie erin geslopen tijdens mijn studententijd toen ik meestal zat/stoned mijn tanden poetste.quote:Op zondag 1 november 2009 21:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit alleen voor beginnende kasthomo's een ritueel.
Of als ze samen met een vriend tandenpoetsen. Dan spuit de ene de tandpasta bij de ander in de mond om vervolgens de lading weer terug in zijn bek gespuugd te krijgen.quote:Op zondag 1 november 2009 21:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Of ze laten het over hun tepels naar beneden druipen.
Zo werkt een afbeeldingslink niet ehquote:Op zondag 1 november 2009 22:25 schreef T_Lord het volgende:
afbeelding
[ afbeelding ]
Wat een gelijkenissen.![]()
![]()
.
Sorry, ik ben hier net nieuw enzo...quote:Op zondag 1 november 2009 22:26 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Zo werkt een afbeeldingslink niet eh
Maakt niet uit. Ik snap het.quote:Op zondag 1 november 2009 22:27 schreef T_Lord het volgende:
[..]
Sorry, ik ben hier net nieuw enzo....
owja. [KLB] Baas.quote:Op zondag 1 november 2009 22:39 schreef T_Lord het volgende:
[..]
Ooh oké, ik kan nu dan eindelijk rustig gaan slapen..
*Schuldig is.quote:Op zondag 1 november 2009 22:38 schreef CaptainCookie het volgende:
Je moet trouwens ook wel de motoriek van een tosti hebben om de tandpasta van je borstel te laten vallen zeg
Zie verandering.quote:
Waarvan als ik vragen mag?quote:Op zondag 1 november 2009 22:43 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
You wish. Mij heb je nog niet kunnen overtuigen.
Maar alleen als 'ie ijs en ijs koud is!quote:Op zondag 1 november 2009 20:58 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nee ik poets mijn tanden hierboven.
[ afbeelding ]
Je bent net op tijd. Ik wilde morgen gaan scheren.quote:Op zondag 1 november 2009 23:42 schreef wikwakka2 het volgende:
TS mag ik over je bestoppelde kaaklijn wrijven?
Morgenochtend kom ik dan wel langs, dan zijn ze het verste.quote:Op zondag 1 november 2009 23:49 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Je bent net op tijd. Ik wilde morgen gaan scheren.
Dus je geeft toe dat het waar is?!quote:Op zondag 1 november 2009 20:50 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Wat zit je naar mij te kijken tijdens het douche na voetbal.
Goed bedacht swa. Eerlijk is niet zo. Die contouren kan je wel zien.quote:Op zondag 1 november 2009 23:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat het waar is?!
Ik wil het er ook wel af scheren in envelop stoppen en dan opsturen.quote:Op zondag 1 november 2009 23:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Morgenochtend kom ik dan wel langs, dan zijn ze het verste.
Dan kriebelen ze niet zoals ze alleen op jouw kaaklijn kunnen kietelen.quote:Op maandag 2 november 2009 00:01 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik wil het er ook wel af scheren in envelop stoppen en dan opsturen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |