hoiquote:Op zondag 1 november 2009 20:12 schreef Pien85 het volgende:
Bier?! Godskolere ik moet er niet aan denken na gisteren
Ga verder, ik luisterquote:Op zondag 1 november 2009 20:12 schreef Pien85 het volgende:
zoveel gedronken ?quote:Op zondag 1 november 2009 20:12 schreef Pien85 het volgende:
quote:
quote:
quote:
Te veel gezopen, verschrikkelijk veel gedanst en me ontzettend goed vermaaktquote:Op zondag 1 november 2009 20:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zoveel gedronken ?
ik eigenlijk ook veels te veel
Nou dan zie ik geen reden om het niet nog een keer te doenquote:Op zondag 1 november 2009 20:15 schreef Pien85 het volgende:
Te veel gezopen, verschrikkelijk veel gedanst en me ontzettend goed vermaakt
Goed bezig dus!quote:Op zondag 1 november 2009 20:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
[..]
:8 wil ik ook!quote:Op zondag 1 november 2009 20:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Eensquote:Op zondag 1 november 2009 20:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou dan zie ik geen reden om het niet nog een keer te doen
quote:Op zondag 1 november 2009 20:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
[..]
te laatquote:Op zondag 1 november 2009 20:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zet dan meteen mijn UI goed in de OP
ik ga maar eens kijken of ik vandaag nog tegen bier kanquote:
Allemaal gaan we... een keertje doodquote:
was meinst das ?;(quote:
Nog 60 dagen om wat van het jaar te makenquote:Op zondag 1 november 2009 20:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jij hebt de sinterklaas UI maar weer uit de kast getrokken?
quote:
Ik vrees het ergstequote:Op zondag 1 november 2009 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog 60 dagen om wat van het jaar te maken
wat betekent tvpquote:
Daar sluit ik me bij aanquote:
Ik moet die van mij binnenkort ook maar eens afstoffenquote:Op zondag 1 november 2009 20:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jij hebt de sinterklaas UI maar weer uit de kast getrokken?
zo laat nog? Ik lig al in bedquote:
Ik hou het ook bij die ogenquote:Op zondag 1 november 2009 20:55 schreef Fha het volgende:
Ik heb heul niet eens een seizoensveranderende UI
Wil je geen fuzzy met mijter? Of fuzzy met kerstmutsquote:Op zondag 1 november 2009 20:55 schreef Fha het volgende:
Ik heb heul niet eens een seizoensveranderende UI
Kan jij winter-Ava's maken??quote:Op zondag 1 november 2009 20:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Wil je geen fuzzy met mijter? Of fuzzy met kerstmuts?
Hihi weet ik nietquote:Op zondag 1 november 2009 20:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Wil je geen fuzzy met mijter? Of fuzzy met kerstmuts?
Nee, maar ik kan je wel doorverwijzen naar balie 8.quote:
Ow ja. Ik kondig bij deze vast aan dat ik binnenkort mijn sinterklaasUI van stal ga halen.quote:
Hihi bedankt voor de waarschuwingquote:Op zondag 1 november 2009 21:01 schreef MPG het volgende:
Ow ja. Ik kondig bij deze vast aan dat ik binnenkort mijn sinterklaasUI van stal ga halen.
Die inside jokequote:Op zondag 1 november 2009 21:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan je wel doorverwijzen naar balie 8.
[..]
Ow ja. Ik kondig bij deze vast aan dat ik binnenkort mijn sinterklaasUI van stal ga halen.
quote:
Nee hoor, Sinterklaas is een hype.quote:Op zondag 1 november 2009 20:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik moet die van mij binnenkort ook maar eens afstoffen.
Ik moet nog een herfstavatar maken... lastig nu in Adobe CS4 geen Imageready meer zitquote:Op zondag 1 november 2009 20:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik moet die van mij binnenkort ook maar eens afstoffen.
Jippie, nog een kutkloon... en ze worden ook echt steeds kutterquote:Op zondag 1 november 2009 21:46 schreef Sletpersoon het volgende:
[..]
Wat meinst inside joke? Ik ben hier niew sorrie hihi
Lekker! Ga ik weer theedrinkend op de bank zitten lezen. Krijg nu een beetje tempo om door De Slinger van Foucault heen te komenquote:
Ah heel goedquote:Op zondag 1 november 2009 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lekker! Ga ik weer theedrinkend op de bank zitten lezen. Krijg nu een beetje tempo om door De Slinger van Foucault heen te komen.
Ja, het gaat me gewoon lukken om die uitdaging te doorstaan. Nog maar 200 bladzijden van de iets meer dan 650.quote:
Ik ben trots op jequote:Op zondag 1 november 2009 21:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het gaat me gewoon lukken om die uitdaging te doorstaan. Nog maar 200 bladzijden van de iets meer dan 650.
Foucault was homoquote:Op zondag 1 november 2009 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lekker! Ga ik weer theedrinkend op de bank zitten lezen. Krijg nu een beetje tempo om door De Slinger van Foucault heen te komen.
Ga fietsen. Net geregistreerd, alleen posts in dit topic, meteen PI-gebruik, je doet niet eens moeite om te verbergen dat je een kloon bentquote:
Correct.quote:Op zondag 1 november 2009 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
De Proef van Foucault is trouwens de eerste serieuze poging geweest om de snelheid van het licht vast te stellen. Daar was die slinger geloof ik ook wel bij betrokken. Het was een torsieslinger, toch?
-weg, doe normaal-quote:Op zondag 1 november 2009 22:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga fietsen. Net geregistreerd, alleen posts in dit topic, meteen PI-gebruik, je doet niet eens moeite om te verbergen dat je een kloon bent.
hoi schatquote:
ja en ik heb vanmorgen weer op dat balkon gestaan en bedankt vor die bloemenquote:
truste Fhaquote:Op zondag 1 november 2009 22:03 schreef Fha het volgende:
Ik ga douchen en naar bed. Morgen weer fijn de hele ochtend luisteren naar het gezever van bejaarden (: vergadering van de vrijwilligers)
Fijne avond nog allemaal en slaap lekker alvast enzo![]()
![]()
vandaag ook weer werkenquote:Op maandag 2 november 2009 01:29 schreef marcb1974 het volgende:
Vandaag weer werken. Straks maar eens naar bed gaan
moedtquote:Op maandag 2 november 2009 01:39 schreef marcb1974 het volgende:
OMFG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met drie punten op zak moedt Oranje hopen dat het eindigde als één van de vier beste nummers drie.
bron
T begon al minder te worden, maar dit soort dingenquote:Op maandag 2 november 2009 01:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moedt
en dat voor een krant als AD
ik ookquote:
hahaha die is nieuwquote:
Niet bepaaldquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 01-11-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 035 goldfinger1963
02. 026 Dr_Flash
03. 021 Fha
04. 014 MPG
05. 013 vrolijke-frits
06. 011 FFSletop
07. 008 DaMart
08. 005 OA
09. 005 Pien85
10. 004 indahnesia.com
11. 004 marcb1974
12. 003 Papierversnipperaar
13. 003 Sjowhan
14. 003 Sletpersoon
15. 001 cablegunmaster
16. 001 BrandX
17. 001 wel.o.k
18. 001 JortK
Reeks-statistieken!
maar met meer tijd voor studie, familie en andere persoonlijke dingenquote:
Het is wel even wennen hoor...quote:Op maandag 2 november 2009 08:48 schreef Muck het volgende:
[..]
maar met meer tijd voor studie, familie en andere persoonlijke dingen
Staat me wel sexy he, dat zwart?
voor mij ook! Ik ben behoorlijk lang blauw geweest namelijk, eerst licht, toen donker.quote:Op maandag 2 november 2009 08:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is wel even wennen hoor....
Maar ik zal voor jou af en toe nog wel door een slotje posten hier, omdat je dat zelf niet meer kunt.
het is nu droog (snekijken anders regent het weer.quote:Op maandag 2 november 2009 08:45 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen
Doe mij maar een warm bakkie koffie.
Ging droog weg, maar hier in Den Haag is 't gaar weer
muck in zwartquote:Op maandag 2 november 2009 08:48 schreef Muck het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 november 2009 08:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is wel even wennen hoor....
Maar ik zal voor jou af en toe nog wel door een slotje posten hier, omdat je dat zelf niet meer kunt.
Ik kende je niet anders dan blauw... zwarte Muck is voor mij echt nieuwquote:Op maandag 2 november 2009 08:56 schreef Muck het volgende:
[..]
voor mij ook! Ik ben behoorlijk lang blauw geweest namelijk, eerst licht, toen donker.
Maar als je dat wilt doen, graag
Jij zou toch wel sportredactie blijven?quote:Op maandag 2 november 2009 08:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Inderdaad, nooit meer een 100% originele gemuckte post #301quote:Op maandag 2 november 2009 08:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
muck in zwart![]()
geen gemuck meer![]()
maar goede rede
klopt, alleen is dat niet duidelijk doorgekomen blijkbaarquote:Op maandag 2 november 2009 09:06 schreef OA het volgende:
[..]
Jij zou toch wel sportredactie blijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |