Nog 60 dagen om wat van het jaar te makenquote:Op zondag 1 november 2009 20:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jij hebt de sinterklaas UI maar weer uit de kast getrokken?
quote:
Ik vrees het ergstequote:Op zondag 1 november 2009 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog 60 dagen om wat van het jaar te maken
wat betekent tvpquote:
Daar sluit ik me bij aanquote:
Ik moet die van mij binnenkort ook maar eens afstoffenquote:Op zondag 1 november 2009 20:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jij hebt de sinterklaas UI maar weer uit de kast getrokken?
zo laat nog? Ik lig al in bedquote:
Ik hou het ook bij die ogenquote:Op zondag 1 november 2009 20:55 schreef Fha het volgende:
Ik heb heul niet eens een seizoensveranderende UI
Wil je geen fuzzy met mijter? Of fuzzy met kerstmutsquote:Op zondag 1 november 2009 20:55 schreef Fha het volgende:
Ik heb heul niet eens een seizoensveranderende UI
Kan jij winter-Ava's maken??quote:Op zondag 1 november 2009 20:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Wil je geen fuzzy met mijter? Of fuzzy met kerstmuts?
Hihi weet ik nietquote:Op zondag 1 november 2009 20:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Wil je geen fuzzy met mijter? Of fuzzy met kerstmuts?
Nee, maar ik kan je wel doorverwijzen naar balie 8.quote:
Ow ja. Ik kondig bij deze vast aan dat ik binnenkort mijn sinterklaasUI van stal ga halen.quote:
Hihi bedankt voor de waarschuwingquote:Op zondag 1 november 2009 21:01 schreef MPG het volgende:
Ow ja. Ik kondig bij deze vast aan dat ik binnenkort mijn sinterklaasUI van stal ga halen.
Die inside jokequote:Op zondag 1 november 2009 21:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan je wel doorverwijzen naar balie 8.
[..]
Ow ja. Ik kondig bij deze vast aan dat ik binnenkort mijn sinterklaasUI van stal ga halen.
quote:
Nee hoor, Sinterklaas is een hype.quote:Op zondag 1 november 2009 20:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik moet die van mij binnenkort ook maar eens afstoffen.
Ik moet nog een herfstavatar maken... lastig nu in Adobe CS4 geen Imageready meer zitquote:Op zondag 1 november 2009 20:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik moet die van mij binnenkort ook maar eens afstoffen.
Jippie, nog een kutkloon... en ze worden ook echt steeds kutterquote:Op zondag 1 november 2009 21:46 schreef Sletpersoon het volgende:
[..]
Wat meinst inside joke? Ik ben hier niew sorrie hihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |