Yep, hetzelfde geld voor een auto.quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:58 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Nou....Als je als accountant met een of andere megagouden bonk bij een klant binnenkomt, is het in Nederland nog wel zo dat de klant denkt van "zozo dus daar gaan mijn fees naartoe", zeker in het MKB moet je daar voor oppassen.
Daarentegen in Duitsland of de USA is het juist een teken van "kijk die vent is goed, want die heeft zo'n horloge kunnen kopen door goed werk te leveren". Het is in Nederland nog steeds zo dat als je ej hoofd boven het maaiveld uitsteekt hij er bijna altijd afgehakt wordt. jaloezie en afgunst spelen nog altijd een grote rol hier.
Absoluut waar, maar als je in een financieel afhankelijke positie zit, is het handig je soms af te vragen wat wijsheid is.quote:Op woensdag 18 november 2009 08:58 schreef Stewes het volgende:
De verhalen die hierboven geschetst worden mogen misschien dan wel (gedeeltelijk) op waarheid berusten, dat wil niet zeggen dat je je eraan moet conformeren. Het ligt er helemaal aan wat voor persoon je bent, en hoe je een bepaald horloge draagt. Ik vind dat je jezelf er nooit van moet weerhouden een dure auto te rijden of een duur uurwerk te dragen omdat mensen daardoor afgunstig zouden worden.
Overigens vind ik dat smaak en stijl niet in prijsklasse zitten, voor ieder budget kun je geweldige 'juweeltjes' kopen en vreselijke grafbakken.
inderdaad. Als je door dat soort dingen je pitches misloopt dan kun je binnen de kortste keren je speeltjes weer inleveren...quote:Op woensdag 18 november 2009 09:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Absoluut waar, maar als je in een financieel afhankelijke positie zit, is het handig je soms af te vragen wat wijsheid is.
Da's ook niet helemaal waar trouwens. Ik heb jaren voor een Amerikaanse investerings bank gewerkt en ook daar liepen mensen aardig in de pas. Ken partners (die minimaal $3m per jaar verdienen) die enkel simpele Casio horloges dragen. Zelfde met auto's trouwens, bijna alle partners komen in iets kleins en grijs naar het werk.quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:58 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Nou....Als je als accountant met een of andere megagouden bonk bij een klant binnenkomt, is het in Nederland nog wel zo dat de klant denkt van "zozo dus daar gaan mijn fees naartoe", zeker in het MKB moet je daar voor oppassen.
Daarentegen in Duitsland of de USA is het juist een teken van "kijk die vent is goed, want die heeft zo'n horloge kunnen kopen door goed werk te leveren". Het is in Nederland nog steeds zo dat als je ej hoofd boven het maaiveld uitsteekt hij er bijna altijd afgehakt wordt. jaloezie en afgunst spelen nog altijd een grote rol hier.
Zo hilarisch is dat toch niet? Erg hindelijk om steeds je automaat opnieuw in te stellen, hoor. God, ik voel me hier aangevallen, Driver!quote:Op woensdag 18 november 2009 12:35 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Da's ook niet helemaal waar trouwens. Ik heb jaren voor een Amerikaanse investerings bank gewerkt en ook daar liepen mensen aardig in de pas. Ken partners (die minimaal $3m per jaar verdienen) die enkel simpele Casio horloges dragen. Zelfde met auto's trouwens, bijna alle partners komen in iets kleins en grijs naar het werk.
Maar goed, betekent niet dat ze in het weekend natuurlijk geen dikke horloges dragen en in hun pimpelpaarse Ferrari rondrijden![]()
Enfin, in mijn huidige baan zie ik om me heen allemaal lekkers. Veel IWC en Rolex, gevolgd door Panerai, Patek Philippe en Jaeger-LeCoultre. Sterker nog, sommige mensen hier geven hun geld zelfs uit aan "watch winders", wat ik helemaal hilarisch vind
Ok, een simpele watch finder is fine. Maar ik heb hier iemand zitten die er eentje voor 30 horloges heeft ingebouwd in een kluis thuis. Ik bedoel, 30 horloges? Serieus? Voor iemand die niet verzamelt, maar enkel voor de heb?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:01 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Zo hilarisch is dat toch niet? Erg hindelijk om steeds je automaat opnieuw in te stellen, hoor. God, ik voel me hier aangevallen, Driver!
Oh, en was niet als aanval bedoeld. Ik moet mezelf alleen een beetje op het rechte pad houden. Met zoveel bling om me heen voel ik het af en toe kriebelen als ik langs een goeie horloge zaak loop...quote:Op woensdag 18 november 2009 13:01 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Zo hilarisch is dat toch niet? Erg hindelijk om steeds je automaat opnieuw in te stellen, hoor. God, ik voel me hier aangevallen, Driver!
Je begrijpt hopelijk wat ik probeer te zeggen. De een is gek op horloges, verzamelt ze, weet er wat vanaf, etc... De andere heeft teveel geld en koopt random wat enorm dure horloges.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:06 schreef TheSilencer het volgende:
Verzamelen ís toch 'voor de heb'?
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:08 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Je begrijpt hopelijk wat ik probeer te zeggen. De een is gek op horloges, verzamelt ze, weet er wat vanaf, etc... De andere heeft teveel geld en koopt random wat enorm dure horloges.
Hoeveel kost zo´n dingquote:Op donderdag 19 november 2009 17:45 schreef joenp het volgende:
Vind het zelf ook totaal niet kunnen dat mensen met veel te dure horloges(die het er ook echt vna af stralen) rondlopen in sommige functies, laat staan als het nog eens van goud is! Goud en horloge is mijn inziens nogal![]()
Iemand hier ervaring met Certina? Ik heb al een tijdje een Certina DS Podium (de niet automaat) op het oog en kwam er achter dat ze die bij mn werk verkopen! maar kan er zo ontzettend weinig over vinden op teh interwebz.Als deze klok ook goed zit dan valt ws de Tissot PRC 200(wit met bruin) af, vandaag omgehad bij Siebel en hij is wel echt enorm hoog.
Betreffende Certina!
[ afbeelding ]
Wat heb je er voor betaald?quote:Op zondag 22 november 2009 18:45 schreef loqdawq het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nieuwe aanwinst: breitling avenger met diamanten krans
Ik vind em wel lekker pimpy hoor!!! Maar als het je enige klok is dan is hij wel ...... Euh... Opzichtig!quote:Op zondag 22 november 2009 19:17 schreef loqdawq het volgende:
2650,- met certificaat en doos etc geheel compleet en een taxatie rapport erbij van 6900,- (dat zal die waarsch nooit opbrengen maargoed)
klok is wel opzichtig idd, maar draag de klok niet zo vaak tijdens het uitgaan etc blijft ie gewoon thuis.
sowieso geen fan van Breitling...maar dit is helemaal...quote:Op zondag 22 november 2009 18:45 schreef loqdawq het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nieuwe aanwinst: breitling avenger met diamanten krans
Ik bezit dit horloge sinds een paar maanden en ben er erg blij meequote:Op donderdag 19 november 2009 17:45 schreef joenp het volgende:
Vind het zelf ook totaal niet kunnen dat mensen met veel te dure horloges(die het er ook echt vna af stralen) rondlopen in sommige functies, laat staan als het nog eens van goud is! Goud en horloge is mijn inziens nogal![]()
Iemand hier ervaring met Certina? Ik heb al een tijdje een Certina DS Podium (de niet automaat) op het oog en kwam er achter dat ze die bij mn werk verkopen! maar kan er zo ontzettend weinig over vinden op teh interwebz.Als deze klok ook goed zit dan valt ws de Tissot PRC 200(wit met bruin) af, vandaag omgehad bij Siebel en hij is wel echt enorm hoog.
Betreffende Certina!
Dat model heb ik een tijdje terug willen kopen, maar ik neig nu meer naar de Certina DS1 of Podium Valgrangesquote:Op donderdag 19 november 2009 17:45 schreef joenp het volgende:Iemand hier ervaring met Certina? Ik heb al een tijdje een Certina DS Podium (de niet automaat) op het oog en kwam er achter dat ze die bij mn werk verkopen! maar kan er zo ontzettend weinig over vinden op teh interwebz.Als deze klok ook goed zit dan valt ws de Tissot PRC 200(wit met bruin) af, vandaag omgehad bij Siebel en hij is wel echt enorm hoog.
Betreffende Certina!
[ afbeelding ]
Wat vet!!! Ik krijg waarschijnlijk over een paar dagen exact dezelfde om mijn pols!quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:41 schreef LordLynx het volgende:
Ik heb vandaag besloten om, na mijn Omega inmiddels alweer 3 jaar geleden, weer eens een mooie klok aan te gaan schaffen en mijn keuze is bijna zeker op een IWC Portugese Chronograph gevallen, de versie met witte plaat en blauwe letters:
[ afbeelding ]
Nu vraag ik mij eigenlijk af of het loont om rond te shoppen voor zo'n klok, en dan vooral of het nuttig is om deze in het buitenland aan te schaffen. Met het buitenland bedoel ik dan een locatie waar je even een weekendje heen kunt, zo staat de pond op het moment lekker laag, zie je dit in de UK terug in de prijzen van horloges? Vorig jaar kocht ik een Hugo Boss voor 340 euro, terwijl deze hier overal 499 was bijvoorbeeld, trekt dit ook door in het topsegment?
Of is het verstandig ervoor naar Zwitserland te gaan?
Korting krijg je overal, maar zoals ik in de post hierboven al zei, zou ik dure horloges niet zo snel buiten de EU kopen....quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:08 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik ga van de vakantie naar new york. Zou het miss slim zijn om daar te kijken voor horloge? Sowieso al de koers maar is er verder nog prijsverschil?
Hoe doen ze zoiets dan het kan toch niet dat je bijv 2 jaar na aankoopdatum door de douane aangehouden wordt omdat je een horloge om je pols hebt zitten. Mooie IWC trouwensquote:Op dinsdag 24 november 2009 14:21 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Wat vet!!! Ik krijg waarschijnlijk over een paar dagen exact dezelfde om mijn pols!
Heb hem al een tijdje geleden besteld (met vouwsluiting) en het loont om rond te shoppen. De pond staat idd erg laag op dit moment en dus is een klok kopen daar aantrekkelijk, maar ik zou dit alleen maar doen bij officiele dealers, of je moet echt langs willen gaan (vliegtickets kosten ook niks meer tegenwoordig).
Op een nieuwe Portuguese zou je zo'n 15-20% korting moeten kunnen halen, ook bij officiele dealers.
Ik raad echter niet aan om zo'n horloge buiten de EU te kopen als je zelf vaak buiten de EU moet zijn (vliegen) of bijvoorbeeld vaak in Zwitserland komt. Ik ken al verschillende mensen die zo'n trucje gedaan hebben en binnen 3 jaar (dat is de termijn om nog nageheven te worden) zijn aangehouden op schiphol (terwijl ze van een hele andere trip terukwamen) en dan nog eens even BTW en invoerrechten en een boete konden betalen......
Net als dat je binnen 5 jaar nog gezeik kan krijgen met je belastingaangifte (voor bedrijven zelfs 7 jaar geloof ik...)...makkelijk zat...quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:14 schreef vipergts het volgende:
[..]
Hoe doen ze zoiets dan het kan toch niet dat je bijv 2 jaar na aankoopdatum door de douane aangehouden wordt omdat je een horloge om je pols hebt zitten. Mooie IWC trouwens
Inderdaad: voor douanedoeleinden is de termijn 3 jaar dus dan kunnen ze het te allen tijden vragen en nagaan....quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:45 schreef ForrestX het volgende:
[..]
Net als dat je binnen 5 jaar nog gezeik kan krijgen met je belastingaangifte (voor bedrijven zelfs 7 jaar geloof ik...)...makkelijk zat...
Die "Blue Bastards" weten je altijd te vinden...
Mag ik vragen waar jij hem besteld hebt en wat je betaald hebt (eventueel via PM). Die vouwsluiting zou ik misschien ook willen, dat is dan de band die op een gewone Portuguese zit ipv de chrono? Kost dat veel meer?quote:Op dinsdag 24 november 2009 14:21 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Wat vet!!! Ik krijg waarschijnlijk over een paar dagen exact dezelfde om mijn pols!
Heb hem al een tijdje geleden besteld (met vouwsluiting) en het loont om rond te shoppen. De pond staat idd erg laag op dit moment en dus is een klok kopen daar aantrekkelijk, maar ik zou dit alleen maar doen bij officiele dealers, of je moet echt langs willen gaan (vliegtickets kosten ook niks meer tegenwoordig).
Op een nieuwe Portuguese zou je zo'n 15-20% korting moeten kunnen halen, ook bij officiele dealers.
Ik raad echter niet aan om zo'n horloge buiten de EU te kopen als je zelf vaak buiten de EU moet zijn (vliegen) of bijvoorbeeld vaak in Zwitserland komt. Ik ken al verschillende mensen die zo'n trucje gedaan hebben en binnen 3 jaar (dat is de termijn om nog nageheven te worden) zijn aangehouden op schiphol (terwijl ze van een hele andere trip terukwamen) en dan nog eens even BTW en invoerrechten en een boete konden betalen......
de linker zijn de minuten van je stopwatch met een half uur in een rondje, de rechter je gewone seconden en ik vermoed dat je centrale seconde wijzer de secondes voor je stopwatch aanwijst...quote:Op woensdag 25 november 2009 19:48 schreef osmo het volgende:
De linker zijn waarschijnlijk de tienden secondes van je stopwatch en de rechter is je gewone secondewijzer
Die vouwsluiting is dacht ik 350,-quote:Op woensdag 25 november 2009 16:28 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar jij hem besteld hebt en wat je betaald hebt (eventueel via PM). Die vouwsluiting zou ik misschien ook willen, dat is dan de band die op een gewone Portuguese zit ipv de chrono? Kost dat veel meer?
Inderdaad niet over invoergezeik nagedacht, nu vlieg ik echter maar een keer of 6 per jaar buiten de EU (zwitserland inbegrepen) en ben ik nog nooit gecontroleerd, ook niet toen ik mijn amerikaanse macbook altijd mee had, maar het is wel iets om rekening mee te houden. Zou wel idioot zijn eigenlijk, ik denk dat ik de rekening van mijn omega niet eens meer zou kunnen overleggen.
Ik ga sowieso nog een weekendje shoppen in London in december, dus dan ga ik in ieder geval daar kijken, heeft iemand misschien een adres daar? Harrods en dergelijke verkopen ze vast wel maar of die nu een leuke prijs kunnen/zullen maken.....
Hij telt het aantal minutenquote:Op donderdag 26 november 2009 12:17 schreef Hyperdunk_15 het volgende:
Bedankt voor jullie antwood. Ik denk dan dat mijn horloge even terug moet. De rechter wijzer loopt namelijk maar heel traag, hij geeft dus zeker geen secondes aan.. Wat mij overigens ook voor de hand liggend leek. Ik zal eens kijken of ik er achter kan komen wat hij moet doen, en anders gaat hij even terug.
quote:Op donderdag 26 november 2009 23:04 schreef Boefjee het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals gezegd hier een plaatje van mijn Certina
Gewoon plaatselijke juwelier.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:49 schreef wormtrein het volgende:
Erg nice, waar gehaald? Winkel of online?
Bensontrade is dan ook geen dealer, die mogen niet online verkopen. Bensontrade is het grijze circuit, dus wel echt (meestal), alleen zonder garantie van Breitling.quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:59 schreef warchaser44 het volgende:
breitling zegt zelf op hun site dat ze niet online verkopen, hoe weet ik nou dat bensontrade zijn breitlings echt zijn ? het scheelt namelijk wel een hoop om het online te bestellen
Het riekt niet naar, het is oplichting. Politie heeft alleen de prioriteit er niet bij liggen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:24 schreef domestic het volgende:
weet niet of ik dit hier mag plaatsen,maar ik vraag het me toch af :
Waarom worden er zoveel horloges van merken als Rolex & Breitling op Marktplaats aangeboden voor bedragen rond de 250-300-400 euro... Riekt toch naar oplichting doet de politie hier helemaal niks aan?
Dus de lange, zeer lange lijdensweg is eindelijk voorbij!!!quote:Op zondag 29 november 2009 10:30 schreef --H-I-M-- het volgende:
Zo, vanaf afgelopen vrijdag de trotse bezitter van een IWC Portuguese chrono!!!!!![]()
![]()
Mooi!quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:03 schreef nieck het volgende:
Besten,
Na jarenlang geen horloge te hebben gedragen, loop ik sinds kort rond met een klassiek erfstuk van mijn familie om mijn pols. Niet een heel geruststellend gevoel. Desalniettemin zie ik het praktisch nut van een horloge wel in. Vandaar dus dat ik per direct op zoek ben naar een sportief dagelijks horloge. Uit mijn selectie van horloges is de Hamilton Khaki Eto naar voren gekomen.
[ afbeelding ]
De prijs van dit horloge is 500 euro (geleverd door Schaap & Citroen). Dit lijkt mij alleszins redelijk, echter heb ik geen idee van de kwaliteit van dit merk. Ik heb voorheen nog nooit iets van dit merk vernomen. Kunnen mensen mij enig vertrouwen schenken in de kwaliteit van deze klok? Daarnaast zijn suggesties van een sportieve klok tot max 600 welkom. TW Steel e.d. doen mij niets, vanwege de veel te grote kasten met een hoog Blokker-gehalte.
Gr. Nieck
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 29 november 2009 10:30 schreef --H-I-M-- het volgende:
Zo, vanaf afgelopen vrijdag de trotse bezitter van een IWC Portuguese chrono!!!!!![]()
![]()
Niet alleen golfen trouwens: schokken in het algemeen zijn niet goed voor een fijnmechanisch horloge!quote:Op zondag 29 november 2009 10:38 schreef --H-I-M-- het volgende:
Merci!!! idd, heb er lang genoeg op moeten wachten. Maar ik kan er echt de hele dag naar kijken![]()
Ik zal er zuinig op zijn...vanmiddag moet hij helaas een paar uurtjes af, want ik heb vernomen dat golf en een automatisch horloge niet zo'n veilige combi is......
Moet ik voortaan m'n horloge af doen tijdens het mountainbiken?quote:Op zondag 29 november 2009 11:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Niet alleen golfen trouwens: schokken in het algemeen zijn niet goed voor een fijnmechanisch horloge!
Als je offroad gaat, dan zou ik zeker afraden om een mechanisch horloge te dragen! Een quartz horloge is daarentegen vel minder gevoelig voor schokken.quote:Op zondag 29 november 2009 11:14 schreef SeLang het volgende:
[..]
Moet ik voortaan m'n horloge af doen tijdens het mountainbiken?
Mijn Tag Heuer heeft eigenlijk alles al overleefd de afgelopen 11 jaar. Inclusief eerder genoemde activiteiten, erg veel golf en andere ongein. Eigenlijk nooit gehoord dat dit slecht zou kunnen zijn...quote:Op zondag 29 november 2009 12:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als je offroad gaat, dan zou ik zeker afraden om een mechanisch horloge te dragen! Een quartz horloge is daarentegen vel minder gevoelig voor schokken.
Is het een quartz of een mechanische?quote:Op zondag 29 november 2009 12:38 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Mijn Tag Heuer heeft eigenlijk alles al overleefd de afgelopen 11 jaar. Inclusief eerder genoemde activiteiten, erg veel golf en andere ongein. Eigenlijk nooit gehoord dat dit slecht zou kunnen zijn...
Een mechanische, volgens mij. Maakt ook niet uit, ik ga dat horloge toch niet afdoen, dat vind ik irritanter dan dat het een keer kapot gaat na 11 jaar...quote:Op zondag 29 november 2009 12:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Is het een quartz of een mechanische?
Het wil natuurlijk niet zeggen dat er persé iets kapot hoeft te gaan, maar het wordt wel afgeraden. Ik wist het zelf eerst ook niet, totdat ik mijn eerste mechanische horloge kocht en lid werd van diverse horlogefora.
Better safe than sorry.
Congrats.quote:Op zondag 29 november 2009 10:30 schreef --H-I-M-- het volgende:
![]()
Kijk een op DZVL. Daar zitten een aantal mensen met een JLC. Er is daar überhaupt veel kennis aanwezig op het gebied van horloges.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:18 schreef Stewes het volgende:
Heeft iemand hier toevallig zelf een Jaeger Lecoultre..kan iemand mij tips geven waar je zou adviseren er een te kopen etc?
Nou ja als ik mocht kiezen zou ik voor een van de navitimer modellen gaan. Maar de super avenger black steel ziet er ook wel heeeeeel aantrekkelijk uit.quote:Op donderdag 3 december 2009 00:04 schreef feelsgoodman het volgende:
Heritage, Superavenger of Chronometer Evolution? Want zoals jij waarschijnlijk ook wel weet zijn dat de enige drie keuzes mogelijk als het op Breitling neerkomt.
Nouja, paar maandjes sparen en je bent er.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:39 schreef JeffreyXL het volgende:
Horloges heerlijk! Kan er naar blijven kijken maar helaas als student te weinig geld om echt kwaliteit aan te schaffen. Of ik had al mijn klokjes op moeten sparen en daar een mooie van moeten kopen. Maar goed ooit komt er een breitling!
Ik zal eens kijken of ik binnenkort ergens een fototoestel kan regelen.....quote:Op maandag 30 november 2009 13:45 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Congrats.
Als geinteresseerde in dezelfde klok zou ik natuurlijk erg graag (veel) foto's zien, oa de vouwsluiting heeft mijn interesse.
Ik heb persoonlijk hele goede ervaringen met Leon Martens in Maastricht. Die hebben een hele flinke voorraad JLC's en tevens kun je daar ook prima rondkijken naar alle exclusieve Patek's/Richard Mille's/rolexen etc... Ik ben daar eens geweest om te kijken naar een JLC Memovox en ben daar uitstekend geholpen, ondanks dat ik hem niet gekocht heb.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:18 schreef Stewes het volgende:
Heeft iemand hier toevallig zelf een Jaeger Lecoultre..kan iemand mij tips geven waar je zou adviseren er een te kopen etc?
Kom maar een keertje langs hoorquote:Op donderdag 3 december 2009 09:14 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik binnenkort ergens een fototoestel kan regelen.....
Zag ze vandaag toevallig ook bij de juwelier liggen. Leuke modellen en inderdaad redelijk betaalbaar. Volgens mij niets mis mee. Perfect kadootje voor onder de boom lijkt mequote:Op donderdag 3 december 2009 18:06 schreef BazzieK het volgende:
Als ik dit topic zo eens doorlees zal het behoorlijk beneden jullie prijsklasse liggen, maar desalniettemin vraag ik me af of iemand hier ervaringen heeft met het merk Michael Kors. Zag ik vandaag bij de juwelier liggen en zag er wel leuk uit voor een leuke prijs maar vroeg me af hoe het met de degelijkheid zat.
Mooi he!quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:55 schreef wormtrein het volgende:
Sinn foldertje boekje binnen gekregen
Ja ik heb er ook van Certina, Rado en Omega binnen gekregen, de rest komt nog denk ikquote:Op zaterdag 5 december 2009 10:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mooi he!
Overigens kun je bij de meeste merken (ook bij de topmerken) vaak gratis een catalogus aanvragen. Zijn vaak complete, luxe uitgevoerde, boekwerken.
Kijk dat zijn nog eens leuke cadeautjes! Gefeliciteerd in ieder geval en als hij er is een foto natuurlijk!quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:51 schreef Stewes het volgende:
Na lang twijfelen vandaag dan toch de knoop doorgehakt..heb mezelf een leuk sinterklaascadeautje gegeven.
Heb net een Jaeger LeCoultre Reverso Grande Taille gekochtWat is hij enorm mooi...kan niet wachten tot hij om mijn pols zit...jammer alleen dat ik niet weet wanneer hij komt..wachten duurt lang
Dank voor de tip, heb via omega.ch gelijk één aangevraagd. Wat zijn hier overigens de ervaringen met William Wien Watches?quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mooi he!
Overigens kun je bij de meeste merken (ook bij de topmerken) vaak gratis een catalogus aanvragen. Zijn vaak complete, luxe uitgevoerde, boekwerken.
Zie http://horloge-merken.startpagina.nl/ voor een overzicht.
William Wien is prima. Aardige man, beetje over horloges praten onder het genot van een bakkie koffie als je iets afhaalt...helemaal goed!quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:51 schreef Reintji het volgende:
[..]
Dank voor de tip, heb via omega.ch gelijk één aangevraagd. Wat zijn hier overigens de ervaringen met William Wien Watches?
Late reactie uit een vorig topic, maar waar komt deze vandaan? Ik heb aardig zitten googlen en wil graag de SNP019P1 aanschaffen en kwam dus zo in dit topic terechtquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:06 schreef Tahiti het volgende:
Na jaren zonder horloge, vorige week deze online gekocht en gister met fedex netjes thuisbezorgd:
[ afbeelding ]
En ik ben er erg blij mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |