quote:Op donderdag 26 november 2009 23:04 schreef Boefjee het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals gezegd hier een plaatje van mijn Certina
Gewoon plaatselijke juwelier.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:49 schreef wormtrein het volgende:
Erg nice, waar gehaald? Winkel of online?
Bensontrade is dan ook geen dealer, die mogen niet online verkopen. Bensontrade is het grijze circuit, dus wel echt (meestal), alleen zonder garantie van Breitling.quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:59 schreef warchaser44 het volgende:
breitling zegt zelf op hun site dat ze niet online verkopen, hoe weet ik nou dat bensontrade zijn breitlings echt zijn ? het scheelt namelijk wel een hoop om het online te bestellen
Het riekt niet naar, het is oplichting. Politie heeft alleen de prioriteit er niet bij liggen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:24 schreef domestic het volgende:
weet niet of ik dit hier mag plaatsen,maar ik vraag het me toch af :
Waarom worden er zoveel horloges van merken als Rolex & Breitling op Marktplaats aangeboden voor bedragen rond de 250-300-400 euro... Riekt toch naar oplichting doet de politie hier helemaal niks aan?
Dus de lange, zeer lange lijdensweg is eindelijk voorbij!!!quote:Op zondag 29 november 2009 10:30 schreef --H-I-M-- het volgende:
Zo, vanaf afgelopen vrijdag de trotse bezitter van een IWC Portuguese chrono!!!!!![]()
![]()
Mooi!quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:03 schreef nieck het volgende:
Besten,
Na jarenlang geen horloge te hebben gedragen, loop ik sinds kort rond met een klassiek erfstuk van mijn familie om mijn pols. Niet een heel geruststellend gevoel. Desalniettemin zie ik het praktisch nut van een horloge wel in. Vandaar dus dat ik per direct op zoek ben naar een sportief dagelijks horloge. Uit mijn selectie van horloges is de Hamilton Khaki Eto naar voren gekomen.
[ afbeelding ]
De prijs van dit horloge is 500 euro (geleverd door Schaap & Citroen). Dit lijkt mij alleszins redelijk, echter heb ik geen idee van de kwaliteit van dit merk. Ik heb voorheen nog nooit iets van dit merk vernomen. Kunnen mensen mij enig vertrouwen schenken in de kwaliteit van deze klok? Daarnaast zijn suggesties van een sportieve klok tot max 600 welkom. TW Steel e.d. doen mij niets, vanwege de veel te grote kasten met een hoog Blokker-gehalte.
Gr. Nieck
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 29 november 2009 10:30 schreef --H-I-M-- het volgende:
Zo, vanaf afgelopen vrijdag de trotse bezitter van een IWC Portuguese chrono!!!!!![]()
![]()
Niet alleen golfen trouwens: schokken in het algemeen zijn niet goed voor een fijnmechanisch horloge!quote:Op zondag 29 november 2009 10:38 schreef --H-I-M-- het volgende:
Merci!!! idd, heb er lang genoeg op moeten wachten. Maar ik kan er echt de hele dag naar kijken![]()
Ik zal er zuinig op zijn...vanmiddag moet hij helaas een paar uurtjes af, want ik heb vernomen dat golf en een automatisch horloge niet zo'n veilige combi is......
Moet ik voortaan m'n horloge af doen tijdens het mountainbiken?quote:Op zondag 29 november 2009 11:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Niet alleen golfen trouwens: schokken in het algemeen zijn niet goed voor een fijnmechanisch horloge!
Als je offroad gaat, dan zou ik zeker afraden om een mechanisch horloge te dragen! Een quartz horloge is daarentegen vel minder gevoelig voor schokken.quote:Op zondag 29 november 2009 11:14 schreef SeLang het volgende:
[..]
Moet ik voortaan m'n horloge af doen tijdens het mountainbiken?
Mijn Tag Heuer heeft eigenlijk alles al overleefd de afgelopen 11 jaar. Inclusief eerder genoemde activiteiten, erg veel golf en andere ongein. Eigenlijk nooit gehoord dat dit slecht zou kunnen zijn...quote:Op zondag 29 november 2009 12:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als je offroad gaat, dan zou ik zeker afraden om een mechanisch horloge te dragen! Een quartz horloge is daarentegen vel minder gevoelig voor schokken.
Is het een quartz of een mechanische?quote:Op zondag 29 november 2009 12:38 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Mijn Tag Heuer heeft eigenlijk alles al overleefd de afgelopen 11 jaar. Inclusief eerder genoemde activiteiten, erg veel golf en andere ongein. Eigenlijk nooit gehoord dat dit slecht zou kunnen zijn...
Een mechanische, volgens mij. Maakt ook niet uit, ik ga dat horloge toch niet afdoen, dat vind ik irritanter dan dat het een keer kapot gaat na 11 jaar...quote:Op zondag 29 november 2009 12:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Is het een quartz of een mechanische?
Het wil natuurlijk niet zeggen dat er persé iets kapot hoeft te gaan, maar het wordt wel afgeraden. Ik wist het zelf eerst ook niet, totdat ik mijn eerste mechanische horloge kocht en lid werd van diverse horlogefora.
Better safe than sorry.
Congrats.quote:Op zondag 29 november 2009 10:30 schreef --H-I-M-- het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |