Een Acer zeker?quote:Op zondag 1 november 2009 20:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mijn opstelling lijkt hier wel op. Maar dan met een fatsoenlijke laptop
PM?quote:Op zondag 1 november 2009 20:19 schreef teamlead het volgende:
geef even een gil als het begint. Heb een afstandbediening-deal gesloten: tot Wegmisbruikers zapt mijn, dan kijk ik WMB en PR
een fleischman?quote:Op zondag 1 november 2009 20:19 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
IK HAD OOK ZO'N BAAN!
Ja, nu alquote:Op zondag 1 november 2009 20:20 schreef Palmboom313 het volgende:
Ik ben er ook weerzit er al weer 1 topic vol
Heb je goed geregeld dan. Wil je sma geen Boer zoekt Vrouw kijken?quote:Op zondag 1 november 2009 20:19 schreef teamlead het volgende:
geef even een gil als het begint. Heb een afstandbediening-deal gesloten: tot Wegmisbruikers zapt mijn, dan kijk ik WMB en PR
quote:
valt idd wel meequote:Op zondag 1 november 2009 20:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Zo'n bizarre hobby is dit niet hoor
Deeltje 2 ook alweer ruim over de helftquote:Op zondag 1 november 2009 20:20 schreef Palmboom313 het volgende:
Ik ben er ook weerzit er al weer 1 topic vol
BEGINTquote:Op zondag 1 november 2009 20:19 schreef teamlead het volgende:
stop ff met die capslock enzo..quote:Op zondag 1 november 2009 20:20 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
DAT DIT KAN IN EINDHOVEN!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |