quote:
Een Acer zeker?quote:Op zondag 1 november 2009 20:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mijn opstelling lijkt hier wel op. Maar dan met een fatsoenlijke laptop
PM?quote:Op zondag 1 november 2009 20:19 schreef teamlead het volgende:
geef even een gil als het begint. Heb een afstandbediening-deal gesloten: tot Wegmisbruikers zapt mijn, dan kijk ik WMB en PR
een fleischman?quote:Op zondag 1 november 2009 20:19 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
IK HAD OOK ZO'N BAAN!
Ja, nu alquote:Op zondag 1 november 2009 20:20 schreef Palmboom313 het volgende:
Ik ben er ook weerzit er al weer 1 topic vol
Heb je goed geregeld dan. Wil je sma geen Boer zoekt Vrouw kijken?quote:Op zondag 1 november 2009 20:19 schreef teamlead het volgende:
geef even een gil als het begint. Heb een afstandbediening-deal gesloten: tot Wegmisbruikers zapt mijn, dan kijk ik WMB en PR
quote:
valt idd wel meequote:Op zondag 1 november 2009 20:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Zo'n bizarre hobby is dit niet hoor
Deeltje 2 ook alweer ruim over de helftquote:Op zondag 1 november 2009 20:20 schreef Palmboom313 het volgende:
Ik ben er ook weerzit er al weer 1 topic vol
BEGINTquote:Op zondag 1 november 2009 20:19 schreef teamlead het volgende:
stop ff met die capslock enzo..quote:Op zondag 1 november 2009 20:20 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
DAT DIT KAN IN EINDHOVEN!!!
ik wil je alleen boer zoekt vrouw besparenquote:
Jaquote:Op zondag 1 november 2009 20:22 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Oh sorry je had het zelf ook al door, twee posts boven de mijne
doe ff in normaal lettertype (dus zonder caps) posten.. niet handig als je met caps loopt te kuttenquote:
zo spannend is het inderdaad nietquote:Op zondag 1 november 2009 20:22 schreef Biskwie het volgende:
[..]
doe ff in normaal lettertype posten.. niet handig als je met caps loopt te kutten
Dat topicquote:Op zondag 1 november 2009 20:22 schreef 9611Niels het volgende:
Ik weet wat het is! Een ouwe vogelzoeker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |