quote:Op maandag 9 november 2009 16:10 schreef MissBliss het volgende:
Mijnes heeft eindelijk een naam: MrMcFly
En ik zag net dat ie een minihappertje krijgt!
Nog geen foto want ik ga hem eerst nog overpotten deze week.
Gloebgloebgloeiende!quote:Op maandag 9 november 2009 @ 17:10 schreef MrSubtle het volgende:
Ik was gisteren bij de winkel, gloebels komt niet... ze konden geen zonnedauw leveren
Ben zelf ook al een tijdje aan het speuren naar vleesetende plantjes, maar de lokale plantenzaak hier heeft alleen enkele sarracenia's. Die kosten 12 eurie per stuk! Is dat een normale prijs?quote:Op maandag 9 november 2009 22:07 schreef tubacloud het volgende:
aaah![]()
ik heb er nog wat staan voor de verkoop (drosera binata etc.) dus bij interesse kan je me altijd pm-en
quote:Op maandag 9 november 2009 17:10 schreef MrSubtle het volgende:
Ik was gisteren bij de winkel, gloebels komt niet... ze konden geen zonnedauw leveren
ligt er denk ik aan hoe groot ze zijn? hier had ik ze voor 3-3.50 per stuk, maar in grotere potjes voor 8... geen intratuin/overvecht in de buurt?quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:30 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Ben zelf ook al een tijdje aan het speuren naar vleesetende plantjes, maar de lokale plantenzaak hier heeft alleen enkele sarracenia's. Die kosten 12 eurie per stuk! Is dat een normale prijs?
Welke zoek je psies?quote:Op maandag 9 november 2009 17:10 schreef MrSubtle het volgende:
Ze zijn niet echt indrukwekkend, maar zien er wel gezond uit. Maar voordat ik er een koop ga ik inderdaad eerst langs de intratuin Enschede van 't weekend.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ligt er denk ik aan hoe groot ze zijn? hier had ik ze voor 3-3.50 per stuk, maar in grotere potjes voor 8... geen intratuin/overvecht in de buurt?
hier in de praxis hingen trouwens nepenthesen met alleen maar uitgedroogde bekers en af en toe een wanhopig nieuw kleintje... toch erg, voor dierenmishandeling kan je een klacht indienen, maar hoe ze met die planten omgaan...
ligt er een beetje aan welke soort het is...quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:30 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Ben zelf ook al een tijdje aan het speuren naar vleesetende plantjes, maar de lokale plantenzaak hier heeft alleen enkele sarracenia's. Die kosten 12 eurie per stuk! Is dat een normale prijs?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:58 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ligt er een beetje aan welke soort het is...
12 euro voor een volwassen Sarracenia flava vind ik niet duur, maar voor een kleine Sarracenia x stevensii vind ik het een abnormale prijs...
het ligt dus een beetje aan de grootte, en aan de soort.
kun je een foto posten?
Als het op/verdampt isquote:Op dinsdag 10 november 2009 @ 16:41 schreef Greys het volgende:
MrMcFly is een toffe naam MissBliss![afbeelding]
Hoe vaak verversen jullie die laag regenwater waar je plantenvoetjes in staan?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:18 schreef Greys het volgende:
Oh oke, dan ben ik niet de enige luiaard die het alleen aanvult en niet ververst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |