quote:Op zondag 1 november 2009 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
das ook wat, heb je als plant ontzettend trek in vlees, hangt er de hele dag een stuk fruit boven je hoofd
quote:Op maandag 2 november 2009 07:08 schreef DeZwabber het volgende:
Ik werd te vroeg wakker deze ochtend, dus ik heb uit verveling de OP op de wiki een beetje uitgebreid![]()
en nu koffie
hahaha, nee, het zijn echt kruipbeestjes die doodgaan in het water...quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 08:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
ik heb er vannacht zelfs over gedroomd...![]()
Ik droomde dat er lieveheersbeestjes in de bomen liepen, en dat ik ze ging vangen om Remy te redden. Ik dacht ook nog (in mn droom!); oh, dat moet ik tegen eliza zeggen, dan kan ze ze ook vangen...![]()
leukquote:Op maandag 2 november 2009 10:36 schreef iFries het volgende:
Meld! Jullie zijn gewoon alweer 4 pagina's verder geklept
Vanavond komen de foto's
quote:
wat leuk! een tweelingquote:Op maandag 2 november 2009 11:21 schreef iFries het volgende:
Ik bedacht me zo opeens dat ik ook een camera op mijn telefoon had![]()
[ afbeelding ]
Scherpere foto's komen vanavond
Mooie blozende happertjesquote:Op maandag 2 november 2009 11:21 schreef iFries het volgende:
Ik bedacht me zo opeens dat ik ook een camera op mijn telefoon had![]()
[ afbeelding ]
Scherpere foto's komen vanavond
quote:
Kadopapier was om ze te beschermen onderweg - en natuurlijk dat er geen modder in de auto kwamquote:Op maandag 2 november 2009 11:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat leuk! een tweeling![]()
met een kadopapiertje van de intratuin erom...helemaal af![]()
hoe heten ze?
haha, ik zat gisteren ook; hoera het regent! en ik was helemaal vergeten dat mn moeder en zusje 2 uur gingen wandelen... die waren doorweekt, maar ik was blijquote:Op maandag 2 november 2009 11:58 schreef muisje-eliza het volgende:
ik moet echt een regenton hebbenben net de hele tuin doorgeweest om alle regenwateropvangbakjes te legen...Een bijna volle theekan
En ik ben gewoon blij dat het nu weer begint te regenen
oh ik had er iets over gelezen jah..benne benieuwdquote:Op maandag 2 november 2009 12:07 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en ik ben nu in amsterdam en heb net een winkel redelijk in de buurt gevonden waar zelfs op de website staat dat ze vleeseters hebben! zo maar even heen wandelen voor die drie die ik nog wil (even lezen welke ook al weer)
mmmm, ga misschien niet vandaag maar donderdag heen... morgen naar tuincentrum overvecht en ik gok dat ze daar (als ze daar zijn) goedkoper zijn. Maar als ik zo hier ga kijken en ze hebben leuke wil ik ze zeker menemen en dat zal niet zo heel goed zijn voor mn portemonneequote:Op maandag 2 november 2009 12:08 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh ik had er iets over gelezen jah..benne benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |