SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 november 2009 18:30 schreef omg-rmc het volgende:
SBS 6![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
quote:Op zondag 1 november 2009 18:29 schreef DoorgestokenKaart het volgende:Het was de MISLUKTE 'aanslag' op de Koninklijke familie :) op Koninginnedag. Een hoop bla bla. Slechts een handjevol doden. En dat verkiest SBS6 als meest WERELDSCHOKKENDE gebeurtenis aller tijden.
nee, ~3000 doden schokkender vinden dan ~230.000 (tsunami)quote:Op zondag 1 november 2009 18:29 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
wereldschokkende gebeurtenissen aller tijden.
Sensatietv is mooie televisie. Vooral als SBS6 het ook nog eens uitzendt. Die weten namelijk de castratie van een hond tot een wereldschokkende gebeurtenis te verhevelen.
Enfin, de lijst telt af, vanaf nummer 25. Schokkende gebeurtenissen waarvan je bij jezelf denkt, DAT DIT KAN IN DE WERELD komen voorbij. Woede en verdriet overheersen, dat was althans de mening van de voice-over.
De ontknoping nadert. Nummer 5, nummer 4, nummer 3 en...
NUMMER 2. Tot mijn verbazing stonden de aanslagen op 11 september 2001 op de tweede plek. Vreemd, vond ik. Een gebeurtenis DIE ZIJN WEERGA NIET KENT. Ruim 3000 doden. Al met al een geslaagde aanslag, al zeg ik het zelf.
Vervolgens komt, logischerwijs, nummer 1 voorbij. Wat ik toen zag kon ik niet geloven. Het was de MISLUKTE 'aanslag' op de Koninklijke familie :) op Koninginnedag. Een hoop bla bla. Slechts een handjevol doden. En dat verkiest SBS6 als meest WERELDSCHOKKENDE gebeurtenis aller tijden. Een schande.
Klacht: <10 doden schokkender vinden van >3000 doden.
Mja inderdaad. Zo had ik het nog niet eens bekeken, maar dat feit is eigenlijk al best triest jaquote:Op zondag 1 november 2009 18:37 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik vond dat vorige week ook tenenkrommend ja. Eigenlijk sowieso belachelijk om dergelijke gebeurtenissen te rangschikken op erg, erger, ergst.
nee, ~230.000 doden schokkender vinden dan ~6.000.000 WWII (holocaust)quote:Op zondag 1 november 2009 18:41 schreef Drinky het volgende:
[..]
nee, ~3000 doden schokkender vinden dan ~230.000 (tsunami)
Holocaust is fakequote:Op zondag 1 november 2009 18:42 schreef omg-rmc het volgende:
[..]
nee, ~230.000 doden schokkender vinden dan ~6.000.000 WWII (holocaust)
nee, ~6.000.000 doden schokkender vinden dan de ~6.000.001 dinosauriërs bij de meteorietinslag.quote:Op zondag 1 november 2009 18:42 schreef omg-rmc het volgende:
[..]
Die was letterlijk wereldschokkendquote:Op zondag 1 november 2009 18:50 schreef Aestivate het volgende:
[..]
nee, ~6.000.000 doden schokkender vinden dan de ~6.000.001 dinosauriërs bij de meteorietinslag.
6.000.000 doden schokkender vinden dan de kwaliteit van SBSquote:Op zondag 1 november 2009 18:42 schreef omg-rmc het volgende:
[..]
...Ik moest lachenquote:Op zondag 1 november 2009 20:09 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Die was letterlijk wereldschokkend![]()
![]()
Gast?!quote:Op zondag 1 november 2009 20:09 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
![]()
Je bedoelt verheffenquote:Op zondag 1 november 2009 18:29 schreef DoorgestokenKaart het volgende: Die weten namelijk de castratie van een hond tot een wereldschokkende gebeurtenis te verhevelen.
Je was erbij betrokken?quote:Op zondag 1 november 2009 18:29 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ruim 3000 doden. Al met al een geslaagde aanslag, al zeg ik het zelf.
Voor zo'n opmerking werd ik gebannedquote:
SBS 6![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
QFTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt het aan mij of is dit echt niet te lezenquote:Op zondag 1 november 2009 22:24 schreef Hondenbrokken het volgende:
De aanslagen op 11 september zijn schokkender dan de tsunami omdat we in Nederland de laatste paar jaren niet al te veel natuurrampen meegemaakt hebben en de natuur er niet zo zeer op uit is ons te doden.
De aanslagen daarentegen vonden plaats met het doel mensen te doden.
Ook zijn deze aangrijpender omdat ze aktueel zijn. De terroristische dreiging blijft aktueel.
De gebeurtenissen op koningedag komen van nog dichterbij en veel mensen(die elke week de privé lezen) voelen zich verbonden met het koningshuis.
Niet alleen het dodental wekt indruk op mensen.
Ligt aan jou, duidelijk.quote:Op zondag 1 november 2009 23:37 schreef omg-rmc het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is dit echt niet te lezen
Eenschquote:Op zondag 1 november 2009 18:41 schreef Drinky het volgende:
[..]
nee, ~3000 doden schokkender vinden dan ~230.000 (tsunami)
Of Peter R. de Vries met zijn Natalee Holloway momentje. Die hebben ze ook nog eens boven 9/11 durven zetten.quote:Op maandag 2 november 2009 00:00 schreef Agiath het volgende:
Valt me nog mee.
Ik had het feit dat Gerard Joling de Toppers verliet op nummer 1 gegokt bij sbs6
Of de dood van Hazes ofzoquote:Op maandag 2 november 2009 00:06 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Of Peter R. de Vries met zijn Natalee Holloway momentje. Die hebben ze ook nog eens boven 9/11 durven zetten.
SBS 6![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
Ik moest lachen.quote:Op zondag 1 november 2009 20:10 schreef Splutje het volgende:
[..]
6.000.000 doden schokkender vinden dan de kwaliteit van SBS
Bazen bannen ze nietquote:Op zondag 1 november 2009 22:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
Voor zo'n opmerking werd ik gebanned
Alberto die het park checkt?quote:Op maandag 2 november 2009 00:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Altijd de wereldschokkende gebeurtenissen van peter R de vries en Alberto Stegeman op #1
Volgens mij gaat die shit door de randomizerquote:Op maandag 2 november 2009 01:29 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik vond vanavond wel erg triest bij de 25 meest vreemde hobby's. Op nr1 stnd 1 of andere mongool die magazines in duitsland uit de kliko's haalde maar op 23 was een oude kerel die begravenissen afgaat van wildvreemde mensen, en dat staat op 23????
Ik vind dat een stuk gekker dan boekjes uit een kliko vissen
Terechte klacht. Wat ik nog wel het meest vervelende vind is dat ze nooit het hele fragment in 1x laten zien. Ze spelen het altijd tot de ontknoping af, dan komt er een pauze en 5x herhaling van de ontknoping en dan laten ze het einde 1 of 2x zien. Gruwelijk vervelend want je krijg nooit het hele filmpje in 1x te zien.quote:Op maandag 2 november 2009 01:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het vreselijke van dit programma vind ik dat ze soms een fragment 20.000 keer herhalen.![]()
Soms hebben ze bijvoorbeeld de 25 meest grote blunders of de 25 meest beschamende momenten. En dan dondert dus iemand op z'n plaat, vervolgens laten ze de specifieke val een aantal keer zien en dan komt de voice over nog eens een keer met: 'nou hier komt ie nog een keer dan' .
Zijn er simpele zielen die dit waarderen?
Waarom lullen ze altijd dan van: En op nr1 de aller........quote:Op maandag 2 november 2009 01:51 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Volgens mij gaat die shit door de randomizer
quote:Op zondag 1 november 2009 20:09 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |