Ja die hebben ze wel hoor, in maatje jack.quote:Op zondag 1 november 2009 19:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja inderdaad, is wel een goedemeteen met het nieuwe mandje halen
Zouden ze die in maatje jack hebben?
Alleen modderpootjes drogen dan
Oh dat is echt ziek.quote:Op zondag 1 november 2009 19:08 schreef Greys het volgende:
Leuke foto van het stel oh-oh!
Ik zet net te zappen, langs SBS met 'De 25....' en daar is een kerel (Nederlander) die gewoon begrafenissen en crematies van voor hem wildvreemden af loopt. Da's zijn hobby!Hij mengt zich gewoon tussen de gasten en gaat met een uitgestreken smoel de toespraken zitten luisteren. Echt, wat een debiel.
Waarom zouden ze niet?quote:Op zondag 1 november 2009 19:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik merk wel dat de huizen prijzen aan het dalen zijn. Hopelijk wil de bank ons een beetje goed gezind zijn al vrees ik van niet.
@Qgaat het ng steeds wat beter?
@ynske helemaal opgeknapt?
quote:Op zondag 1 november 2009 19:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die hebben ze wel hoor, in maatje jack.
Ik heb dr nog wel een paar liggen die ik niet gebruik ook, wat is dr ruglengte en buikomtrek?
Haar, ik heb wel vast een leuke capuchonfoto voor je![]()
[ afbeelding ]
Ach gossie das cute!quote:Op zondag 1 november 2009 19:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die hebben ze wel hoor, in maatje jack.
Ik heb dr nog wel een paar liggen die ik niet gebruik ook, wat is dr ruglengte en buikomtrek?
Haar, ik heb wel vast een leuke capuchonfoto voor je![]()
[ afbeelding ]
ik geen vastcontract heb.quote:
Hmm normaal komt altijd "How to look good naked" dat staat hier nog wel eens aan, maar het komt niet vanavond, wél boer zoekt vrouw, dé kaskraker op de publiekequote:Op zondag 1 november 2009 19:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat is echt ziek.
Smakelijk trouwens!
Komt dr iets op tv vanaaf?
Ik heb m nog niet aanstaan
Ik ga campingzender kijken.quote:Op zondag 1 november 2009 19:16 schreef Greys het volgende:
Ik ga zo Model in 1 Dag kijken, dat vind ik nog wel leuk.
Verder komt er weinig zie ik. The Day After Tomorrow is best een toffe film (vind ik) maar die heb ik al gezien.
Tot wanneer loopt het dan? Net verlengd of over 3 maanden klaar?quote:Op zondag 1 november 2009 19:16 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ik geen vastcontract heb.
Ik was vandaag best wel een beetje niet zo aardig tegen mijn schoonmoeder.
Dat heb ik nog nooit gekeken.quote:Op zondag 1 november 2009 19:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hmm normaal komt altijd "How to look good naked" dat staat hier nog wel eens aan, maar het komt niet vanavond, wél boer zoekt vrouw, dé kaskraker op de publieke
Ja dat laatste vooral denk ik. I'm with ya bro!quote:Op zondag 1 november 2009 19:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ga campingzender kijken.
En no-lifer zijn en de hele avond fokken
Yo homie. Boksquote:Op zondag 1 november 2009 19:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ga campingzender kijken.
En no-lifer zijn en de hele avond fokken
Ik zit nu Wipe Out te kijken, fijn dom maar vermakelijkquote:Op zondag 1 november 2009 19:22 schreef Ml-etje het volgende:
Och rtl4 een ongeneeslijk ziek vrouwtje dat een ton krijgt wat dubbel, zo sneu en ook fijn.
Boks ouwe.quote:
Ik zit in het onderwijs dus afhankelijk van invallen. En er is best werk en als ik echt geen werk heb krijg ik nog een uitkering. De hoezo niet lief even in een spoiler is nogal een verhaal.quote:Op zondag 1 november 2009 19:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tot wanneer loopt het dan? Net verlengd of over 3 maanden klaar?
Een jaar vooruit doen ze vaak niet moeilijk over bij een "normale" hypo.
En hoezo niet lief?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jesus of Suburbiaquote:Op zondag 1 november 2009 19:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Boks ouwe.
Ik zit mn beddegoed in de wasmachine te proppen en er nieuw op te leggen. Dan al strijkend campingzender kijken.
Get my television fix sitting on my crucifix
The living room or my private womb
Nee, ik heb nog wat shirts en overhemden van gister.quote:Op zondag 1 november 2009 19:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jesus of Suburbia![]()
![]()
Strijk jij je beddegoed?
quote:Op zondag 1 november 2009 19:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog wat shirts en overhemden van gister.
Beddegoed hang ik gewoon half vochtig ff uit dan ist wel netjes
Ben ik dan zo'n slons? Ik heb geen eens een strijkijzert en de plank ligt ergens op zolderquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 19:31 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik zit in het onderwijs dus afhankelijk van invallen. En er is best werk en als ik echt geen werk heb krijg ik nog een uitkering. De hoezo niet lief even in een spoiler is nogal een verhaal.Hmm das een lastige dan kijken ze volgens mij (pin me er niet op vast) naar de afgelopen jaren om te zien hoe solvabel je bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan me je reactie wel voorstellen
en dan die pan eten haha je zult het nu weten ook
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Hoe strijk je dan? Niet?quote:Op zondag 1 november 2009 19:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[..]
Ben ik dan zo'n slons? Ik heb geen eens een strijkijzert en de plank ligt ergens op zolder![]()
Da's niet erg gangsta.quote:Op zondag 1 november 2009 19:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Boks ouwe.
Ik zit mn beddegoed in de wasmachine te proppen en er nieuw op te leggen. Dan al strijkend campingzender kijken.
Get my television fix sitting on my crucifix
The living room or my private womb
Dit dus!quote:Op zondag 1 november 2009 19:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoe strijk je dan? Niet?
Beddegoed/handdoeken enz strijk ik ook niet.
Wel kleding
quote:Op zondag 1 november 2009 19:31 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik zit in het onderwijs dus afhankelijk van invallen. En er is best werk en als ik echt geen werk heb krijg ik nog een uitkering. De hoezo niet lief even in een spoiler is nogal een verhaal.ik wil ook n huis kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar domme wij namen een lening toen alles nog koek en ei was...nu is manlief langdurig ziek, heeft ie een uitkering. En wil de bank ons geen hypotheek geven omdat uitkeringen sinds dit jaar niet meer meegeteld mogen worden, en we een lening hebben, die met mijn salaris en zijn uitkering makkelijk te betalen is, maar omdat ie meegeteld moet worden in het geheel kunnen we niet genoeg lenen.
oke, ik snap het wel, maar het voelt niet eerlijk. Een huis huren is nog duurder dan een huis kopen met een maandelijkse hypotheek--aflossing![]()
Ik kijk er ook niet naar, Lein vind er niks aanquote:Op zondag 1 november 2009 19:21 schreef Greys het volgende:
Dat heb ik nog nooit gekeken.
Ben de enige in het land geloof ik
Die van ons ligt sinds de verhuizing in een doos in de schuur.quote:Op zondag 1 november 2009 19:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[..]
Ben ik dan zo'n slons? Ik heb geen eens een strijkijzert en de plank ligt ergens op zolder![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Nietquote:Op zondag 1 november 2009 19:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoe strijk je dan? Niet?
Beddegoed/handdoeken enz strijk ik ook niet.
Wel kleding
Wat een rotsituatie!quote:Op zondag 1 november 2009 19:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik wil ook n huis kopenmaar domme wij namen een lening toen alles nog koek en ei was...nu is manlief langdurig ziek, heeft ie een uitkering. En wil de bank ons geen hypotheek geven omdat uitkeringen sinds dit jaar niet meer meegeteld mogen worden, en we een lening hebben, die met mijn salaris en zijn uitkering makkelijk te betalen is, maar omdat ie meegeteld moet worden in het geheel kunnen we niet genoeg lenen.
oke, ik snap het wel, maar het voelt niet eerlijk. Een huis huren is nog duurder dan een huis kopen met een maandelijkse hypotheek--aflossing
Maar loopt ie dan in gekreukelde overhemden?quote:Op zondag 1 november 2009 19:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Niet![]()
Kleding sla ik goed uit als het uit de wasmachine komt en dan hang ik het strak op.
De blousen van meneer I. mochten idd wel es gestreken worden, maar ik doe het lekker niet![]()
Daarbij hangt zijn kledingkast zoooo vol, alles hangt opgepropt en da's weer zonde van het strijken.
hier ook, een paar jaar geleden konden we nog genoeg lenen ...zelfs met de lening die we al hadden, en de uitkering van mn vent. Toen waren huizen in het gooi niet echt betaalbaar, nu zijn de prijzen flink gedaald, maar zijn de eisen strenger gewordenquote:Op zondag 1 november 2009 19:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze zijn tegenwoordig erg voorzichtig met hypotheken. Een paar jaar eerder en we hadden allang een hypotheek gekregen.
Gelukkig is het nog geen half 9quote:Op zondag 1 november 2009 19:41 schreef Loveless85 het volgende:
KAKAKAKAKAKAKKAKAK
Mips is weer op avontuur en op de een of andere manier op mn boekenplanken geklommen (die ongeveer net onder het plafond hangen en via 1) het bed, 2) de ladenkast, 3) de kledingkast, 4) geklauter naar die planken voor een poes schijnbaar te bereiken is.
Mevrouw wilde deze mijlpaal even demonstreren door een cactus naar beneden te tiefen![]()
Cactus in een vrije val van ongeveer 2m hoog = overal scherven en aarde.
En er dan ook nog van gaan zitten eten![]()
![]()
jah de lening ben ik heel druk mee, ik heb m zelf al verhoogd, gewoon omdat ik het makkelijk kan missen. Mn man heeft zn hele leven al af en aan faalangst/pleinvrees. Daarnaast heeft hij een hernia gehad die aardig verkneukt is, en daarom bij het minste geringste schiet het in zn rug..ik heb een huismanquote:Op zondag 1 november 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een rotsituatie!
Allereerst de lening aflossen uiteraard, zolang je die hebt kan je een hypotheek wel vergeten. Moet je daar nog veel aan afbetalen? En wat heeft je man, als ik vragen mag?
Huh? Je kunt toch geen hypotheek krijgen als je een lening hebt?quote:Op zondag 1 november 2009 19:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hier ook, een paar jaar geleden konden we nog genoeg lenen ...zelfs met de lening die we al hadden, en de uitkering van mn vent. Toen waren huizen in het gooi niet echt betaalbaar, nu zijn de prijzen flink gedaald, maar zijn de eisen strenger geworden
Ik geloof dat bij haar alles nog heel is. Ze zit haar zonden te overdenken ik de badkamerquote:Op zondag 1 november 2009 19:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gelukkig is het nog geen half 9![]()
Bij Mips alles nog heel?
Baloe gaat weer minder, morgen maar weer terug naar de DA (had woensdag gemoeten)
Ik heb nog voor 3 dagen AB en hij heeft nu 7 dagen gehad.
Maar na z'n aanvaring met de ficus is het toch weer pijnlijk geworden geloof ik.
Nog steeds iedere dag pijnstiller terwijl ik had verwacht dat het nu wel bijna over zou zijn.
Arme LoeLoe
Valt mee hoor....het zijn geen echte overhemden, maar van die hippe Esprit-gevallen en die kreuken niet echt erg.quote:Op zondag 1 november 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar loopt ie dan in gekreukelde overhemden?
Je lening verhóógd? Hoe bedoel je? Je hebt nog meer geleend?quote:Op zondag 1 november 2009 19:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah de lening ben ik heel druk mee, ik heb m zelf al verhoogd, gewoon omdat ik het makkelijk kan missen. Mn man heeft zn hele leven al af en aan faalangst/pleinvrees. Daarnaast heeft hij een hernia gehad die aardig verkneukt is, en daarom bij het minste geringste schiet het in zn rug..ik heb een huisman
Klopt, wij hebben begin dit jaar in die mallemolen gezeten en hadden beide een vast contract en wilden voor onze salarissen een kleine hypotheek.quote:Op zondag 1 november 2009 19:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze zijn tegenwoordig erg voorzichtig met hypotheken. Een paar jaar eerder en we hadden allang een hypotheek gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |