quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:25 schreef Limona het volgende:
I call shotgun!
Ik heb een geweer.![]()
In een gedownloade aflevering van californication...
Ik heb het ook gezien. Het kwam toen in Kopspijkers.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:12 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
Iedereen (behalve jij dan misschien) kent wel een verhaal over 'een shoarmazaak op de hoek' waar sperma in de knoflooksaus werd aangetroffen... echter is dit nooit daadwerkelijk gebeurd: http://www.broodjeaap.nl/shoarma.html
Zelfde dus met dat 'Mayday Mayday'. Dat iemand dat in 2001 al meldde, zegt niets natuurlijk. Ik ben benieuwd naar het screenshot of liever nog gewoon de film, dan kijk ik hem wel op DVD. Vind het een beetje te sterk verhaal namelijk.
Prima toch? Al vind ik "kanker" misschien wat té.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:15 schreef Dastan het volgende:
Bij Raging Bull:
Fuck you!
>Krijg de kankertyfus.
Dat leek mij ook.quote:Op zondag 5 september 2010 11:44 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Prima toch? Al vind ik "kanker" misschien wat té.
Daar zaten wel meer fouten in. Typefouten ook.quote:Op zondag 5 september 2010 12:13 schreef Boekenwurm het volgende:
We need to get the hell out of dodge. - We moeten maken dat we wegkomen uit Dodge.
Gewoon in de bioscoop dus, onbegrijpelijk dat ze dergelijke prutsers laten werken aan een grote release als dat.
wat is hier de juist vertaling? gewoon "wie zegt dat?" ?quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:19 schreef Louis22 het volgende:
"No dogs allowed, says who?"
"Geen honden? Kijk wie het zegt."
Volgens mij betekent het iets als 'ja ja'.quote:Op zondag 5 september 2010 12:55 schreef Klaudias het volgende:
[..]
wat is hier de juist vertaling? gewoon "wie zegt dat?" ?
Klopt ja, maar deze is me specifiek bijgebleven.quote:Op zondag 5 september 2010 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar zaten wel meer fouten in. Typefouten ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |