Het voegt nooit wat toe.quote:Op zondag 1 november 2009 15:16 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
Deels terecht, zolang ze maar niet continu erdoorheen lopen te blèren is het goed.
Ja DV8 ken echt alleen maar het publiek uitschelden om de aandacht te krijgen. YOOO FUCKING FUCKSquote:Op zondag 1 november 2009 15:15 schreef MCDV8 het volgende:
YO MOTHERFUCKERZZZZZZ
Yeah een topic over mij
Roog was aan het bazen.quote:
Het was een 18+ fissaquote:Op zondag 1 november 2009 15:08 schreef RickoKun het volgende:
Yo chriz, hoe zit het met de gewillige minderjarige sma's? Heb je nog een kletsnatte 15 jarige sma in haar kut kunnen stompen omdat die inmiddels gevoelloos was van de GHB?
quote:Op zondag 1 november 2009 15:37 schreef Afwazig het volgende:
Er is maar 1 koning onder de MC's en dat is Drokz.
quote:Op zondag 1 november 2009 15:58 schreef Sombreros het volgende:
Wie gaat er nou ook naar zoon scheitfeest.
Elk feest staat op partyflockquote:
Een quote van hem tijdens XQ TBY: "This shit is spreading like my seed right..... my semen"quote:
Die gast komt af en toe ook helemaal niet meer uit ze woorden. Op XQ Holland heeft ie de setjes ook flink verknald met dat irritante, BASSSSSSSSSSSIE BASSIE BASSSSSSIE, PEPPIEEEE PEPPIEEE PEPPIEEE KOKKIE. Wat een irritante figuren zeg.quote:Op zondag 1 november 2009 16:48 schreef mstx het volgende:
[..]
Een quote van hem tijdens XQ TBY: "This shit is spreading like my seed right..... my semen"
What's your plans for the toekk.. FUTURE man.quote:Op zondag 1 november 2009 16:55 schreef Japsnars het volgende:
Ik ben het volledig met je eens, kut MC's
Check die Zawri even stoer doen met zijn slechte Engels en ondertussen owned Quintino hem keihard door gewoon lekker in het Nederlands te gaan praten
Ja echt he, wat een grafmannetjesquote:Op zondag 1 november 2009 17:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
What's your plans for the toekk.. FUTURE man.
quote:Op zondag 1 november 2009 17:09 schreef thewhiteguy het volgende:
[..]
Ja echt he, wat een grafmannetje
Jij bent echt een zeer gewelddadig mannetje zeg. Echt eng.quote:Op zondag 1 november 2009 15:08 schreef RickoKun het volgende:
Yo chriz, hoe zit het met de gewillige minderjarige sma's? Heb je nog een kletsnatte 15 jarige sma in haar kut kunnen stompen omdat die inmiddels gevoelloos was van de GHB?
Noisia op lowlands 09 gezienquote:Op zondag 1 november 2009 20:05 schreef Nikmans het volgende:
Noisia in december in Heerlen
Inclusief een MC die het waarschijnlijk weer gaat verpesten
Noisia sowiesoquote:Op zondag 1 november 2009 20:13 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Noisia op lowlands 09 gezienDat was echt genieten.
quote:Op zondag 1 november 2009 20:17 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Noisia sowieso
FOK! meet in Heerlen de 12e van december?
Ruffian op de laatste Black, tijdens die set van Headhunterz...quote:Op zondag 1 november 2009 15:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ruffian op Qountdown de laatste keer:
"Zijn jullie al dronken ?! "
Whats your plan for the tookomst.quote:Op zondag 1 november 2009 16:55 schreef Japsnars het volgende:
Ik ben het volledig met je eens, kut MC's
Check die Zawri even stoer doen met zijn slechte Engels en ondertussen owned Quintino hem keihard door gewoon lekker in het Nederlands te gaan praten
En dat betekent volgens jou dat er geen minderjarige sma's binnenkomen?quote:Op zondag 1 november 2009 15:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Roog was aan het bazen.
[..]
Het was een 18+ fissa.
Als er strenge controle is wel ja, kutspier.quote:Op zondag 1 november 2009 21:52 schreef T_Lord het volgende:
[..]
En dat betekent volgens jou dat er geen minderjarige sma's binnenkomen?.
quote:Op zondag 1 november 2009 20:35 schreef ynuhh het volgende:
[..]
![]()
12 december ga ik naar Sebastian Ingrosso.
MC's bij drumnbass irriteren mij ook gewoonquote:Op zondag 1 november 2009 20:05 schreef Nikmans het volgende:
Noisia in december in Heerlen
Inclusief een MC die het waarschijnlijk weer gaat verpesten
Nee.quote:Op zondag 1 november 2009 22:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als er strenge controle is wel ja, kutspier.
Haha dat was echt sneu. Ook hele tijd dingen naar mensen roepen die een flesje water in hun handen hadden hehequote:Op zondag 1 november 2009 15:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ruffian op Qountdown de laatste keer:
"Zijn jullie al dronken ?! "
Ja ik ga wel met je meetenquote:Op zondag 1 november 2009 20:17 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Noisia sowieso
FOK! meet in Heerlen de 12e van december?
bij dnb 'hoort' het het er wel een beetje bij vind ik.. moet je wel een goeie hebben in combinatie met de DJ.quote:Op zondag 1 november 2009 23:10 schreef Jonkowise het volgende:
[..]
MC's bij drumnbass irriteren mij ook gewoonOprotte met die kankerstem ja?
Jezus, dat eindequote:Op zondag 1 november 2009 15:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik denk bij Drokz altijd gelijk hier aan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |