Vrouwen.quote:Op maandag 2 november 2009 13:22 schreef Tommeke het volgende:
[..]
En terecht. Suarez maakte zich alleen maar breed waarna die Babovic wel erg makkelijk viel. Hij werd alleen maar op z'n schouder geraakt. Die grove charges van Babovic en Van Dijk waren terecht rood.
Godverdomme, kan het nog stompzinniger? Babovic maakte zich ook 'alleen maar breed'quote:Op maandag 2 november 2009 13:22 schreef Tommeke het volgende:
[..]
En terecht. Suarez maakte zich alleen maar breed waarna die Babovic wel erg makkelijk viel. Hij werd alleen maar op z'n schouder geraakt. Die grove charges van Babovic en Van Dijk waren terecht rood.
Vandaar da tje hem een slaande beweging zag maken?quote:Op maandag 2 november 2009 13:22 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Als Suarez z'n terechte straf had gekregen, was momentje babovic waarschijnlijk niet gebeurd.quote:Op maandag 2 november 2009 13:34 schreef stevenmac26 het volgende:
Jongens kom op, telkens blijven discusseren over de rode kaart, zonder de rode kaart van Babovic had Feyenoord ook niet gewonnen hoor. Als iedereen maar zo dom blijft lullen krijgen we nooit meer uit supporters bij de klassiekers en die maken het juist klassiekers, elkaar lekker jennen enzo.
quote:Op maandag 2 november 2009 13:22 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Waarom speelt die gast nog bij Feyenoord dan?quote:Op maandag 2 november 2009 13:04 schreef Langlearn het volgende:
[..]
Hij creeert juist rust.
Met Mulder wordt het lachen. Heb die gozer bij Excelsior zien keepen, doet je weer aan Henkie Timmer denken. Chaos op de vierkante meter...
Ja en ALS ajax Huntelaar niet had verkocht dan hadden wij Pantelic niet gehad en dan had Huntelaar alle ballen er in geschoten. Hou toch op over ALS ALS ALS ALS ALS ALSquote:Op maandag 2 november 2009 13:36 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als Suarez z'n terechte straf had gekregen, was momentje babovic waarschijnlijk niet gebeurd.
Andere wedstrijd enzo.
Verschil is dat dit geen 'ALS' is, maar gewoon 'HAD MOETEN ZIJN' volgens de spelregels.quote:Op maandag 2 november 2009 13:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en ALS ajax Huntelaar niet had verkocht dan hadden wij Pantelic niet gehad en dan had Huntelaar alle ballen er in geschoten. Hou toch op over ALS ALS ALS ALS ALS ALS
Je avatar zegt mij meer dan genoeg, die van mij jou waarschijnlijk
Denk voor Feyenoord wel Ritmo, dan kunnen jullie niet meer net als Ajax rare over de top aankopen doen die op de bank belandenquote:Op maandag 2 november 2009 13:39 schreef Ritmo het volgende:
Vanaf volgend seizoen willen ze overigens geen nieuwe contracten met salarissen van boven de 1 miljoen meer aanbieden. Weet niet of zo'n algemene regel wel goed is.
Waarom spelen Biseswar, Slory etc. nog bij Feyenoord?quote:Op maandag 2 november 2009 13:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waarom speelt die gast nog bij Feyenoord dan?
Op korte termijn niet.quote:Op maandag 2 november 2009 13:39 schreef Ritmo het volgende:
Vanaf volgend seizoen willen ze overigens geen nieuwe contracten met salarissen van boven de 1 miljoen meer aanbieden. Weet niet of zo'n algemene regel wel goed is.
Nee, naar dat bedrag moet je wel streven, maar zoiets moet je niet officieel vastleggen. Stel dat een hele goede speler met veel restwaarde een salaris van 1,3 miljoen wil dan snij je jezelf in je vingers met je eigen regels.quote:Op maandag 2 november 2009 13:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Denk voor Feyenoord wel Ritmo, dan kunnen jullie niet meer net als Ajax rare over de top aankopen doen die op de bank belanden
Biseswar en Slory hadden ook gewoon bij de selectie van FC Twente gezeten, al zouden ze niet in de basis staan. Het probleem ligt hem niet alleen in de individuele kwaliteit van de selectiespelers van Feyenoord.quote:Op maandag 2 november 2009 13:41 schreef Langlearn het volgende:
[..]
Waarom spelen Biseswar, Slory etc. nog bij Feyenoord?
Al sla je me dood. Van beslissingen binnen Feyenoord heb ik zelden iets begrepen. Enige dat Feyenoord op de been houdt zijn de supporters, verder niemand.
quote:Op maandag 2 november 2009 13:22 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik dacht, volgens mij is die regel ook meer om de oudjes eruit te trappen overigensquote:Op maandag 2 november 2009 13:45 schreef Langlearn het volgende:
Een regel wil niet zeggen dat je de regel niet kunt omzeilen.
Als ik officieel 25 euro per uur verdien, kan het zo zijn dat ik netto ineens 35 overhoud. Als je begrijpt wat ik bedoel...
Je moet het gewoon per geval bekijken. Niet meer smijten met salarissen van 2 miljoen natuurlijk, maar theoretisch gezien zou je Messi moeten weigeren als ie 1,1 miljoen vroeg.quote:Op maandag 2 november 2009 13:45 schreef Langlearn het volgende:
Een regel wil niet zeggen dat je de regel niet kunt omzeilen.
Als ik officieel 25 euro per uur verdien, kan het zo zijn dat ik netto ineens 35 overhoud. Als je begrijpt wat ik bedoel...
Niet perse, want die zou je wat extra premie kunnen geven zodat hij alsnog op 1,1 komt, of een deel omzet van de verkoop van shirts. Spanje gebeuren dit soort dingen al en is het heel normaalquote:Op maandag 2 november 2009 13:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je moet het gewoon per geval bekijken. Niet meer smijten met salarissen van 2 miljoen natuurlijk, maar theoretisch gezien zou je Messi moeten weigeren als ie 1,1 miljoen vroeg.
Ach, als we enkel praten over voetbalkwaliteiten, dan is dat niet het enige probleem. Bij een aantal spelers spelen andere kwaliteiten mee, waardoor ze niet groeien en elke week dezelfde fouten blijven maken.quote:Op maandag 2 november 2009 13:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Biseswar en Slory hadden ook gewoon bij de selectie van FC Twente gezeten, al zouden ze niet in de basis staan. Het probleem ligt hem niet alleen in de individuele kwaliteit van de selectiespelers van Feyenoord.
Precies.quote:Op maandag 2 november 2009 13:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet perse, want die zou je wat extra premie kunnen geven zodat hij alsnog op 1,1 komt, of een deel omzet van de verkoop van shirts. Spanje gebeuren dit soort dingen al en is het heel normaal
Ah, dus je mag niet meer over bepalende momenten in een wedstrijd praten?quote:Op maandag 2 november 2009 13:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en ALS ajax Huntelaar niet had verkocht dan hadden wij Pantelic niet gehad en dan had Huntelaar alle ballen er in geschoten. Hou toch op over ALS ALS ALS ALS ALS ALS
Je avatar zegt mij meer dan genoeg, die van mij jou waarschijnlijk
Beckham in Amerika.quote:Op maandag 2 november 2009 13:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet perse, want die zou je wat extra premie kunnen geven zodat hij alsnog op 1,1 komt, of een deel omzet van de verkoop van shirts. Spanje gebeuren dit soort dingen al en is het heel normaal
Ach ik hou het netjes en discusseer alleen mee, volgens mij heeft daar niemand problemen meequote:Op maandag 2 november 2009 13:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ah, dus je mag niet meer over bepalende momenten in een wedstrijd praten?
Die avatar van jou zegt mij alleen dat jij in een verkeerd topic zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |